Voor wie ervan droomt, maar er nog niet mee 'bezig' is (en voor alle andere meiden die he

hai meiden,

Mijn moeder vraagt al een paar jaar  wanneer ze oma  wordt. Maar nu begint zelfs mijn vader al! Mijn schoonmoeder had al uitgerekend voor me dat ik wel in december kon stoppen met de pil. En dan  kunnen we  tegen de tijd dat mijn opleiding klaar is aan de gang! ha ha. Ze heb al een kleinkind van twee!
Mijn schoonzusje  gaat nu  voor haar  tweede kindje. En dat maakt het gekriebel alleen maar erger......

hallo allemaal..

Zoals meerdere hier heb ik toch ook zker al een wens om zwanger te worden..dat heb ik ook al een tijdje..terwijl ik nog maar 21 ben..

Nu is het misschien zo, dat ik nu zwanger zou zijn..we kunnen alleen pas 8-8 testen..spannend dus..maar ik ben bang dat het niet raak is..
Nu zitten we er wel over te denken om te stoppen met de pil..
maar mijn vriend heeft nog wat dingen die hem tegenstaan..

Voornamelijk dat het flink wat kost..

Wie heeft hier ook ervaring mee..
Want mijn eierstokken doen raar als ik kleine kindjes zien HIHI..
en vrienden van ons hebben een kleine van 1...vind het geweldig om met die kleine samen te zijn...

Liefs

Hey Leetje, wat leuk dat je moeder een houten groeimeter voor je mee had genomen! Ben erg benieuwd hoe ik zou reageren als mijn moeder of schoonmoeder zoiets voor me mee zou nemen... Buiten mijn huishouden om (mijn vriend, onze kat en ik) weet nog niemand dat wij graag kindjes willen en het liefst morgen al beginnen. Het zou voor mij erg moeilijk zijn om mijn mond te houden als ik zo'n kado zou krijgen! Mijn schoonmoeder wil graag voor haar 50e oma worden, maar ik weet niet of dat wel lukt (ze is net 48 geworden...)! Een paar maanden geleden waren we bij mijn schoonouders op visite en toen werd het wipstoeltje door een buurvrouw weer teruggebracht. Nou, het hele gesprek werd omgetoverd tot baby dit en baby dat en wat daar allemaal bij kwam kijken. Ze zei dat het stoeltje over een paar jaar wel in gebruik zou zijn met een grote knipoog naar mij toe... Wel leuk, maar weet dan niet zo goed wat ik moet zeggen of waar ik moet kijken! Maar goed, vond het erg leuk dat je een berichtje terug had gestuurd! Veel liefs van mij

Hey Wilma78, leuk dat je ook een berichtje hebt achtergelaten! Ik kan me voorstellen dat het nog meer gaat kriebelen als je schoonzusje er ook weer voor gaat! Het lijkt me fantastisch om tegelijk met een familielid of een vriendin zwanger te zijn - lekker samen shoppen, kletsen en klagen  over kwaaltjes etc! Heerlijk lijkt me dat! Ik zou zeggen, blijf gezellig meekletsen - hoe meer zielen  hoe  meer vreugde  toch? Is gewoon lekker om even je ei kwijt te kunnen! Succes en veel liefs van mij

He hallo,
Wat een gezellig gesprek is dit geworden en het verast me dat er nog meer meiden zijn die wel willen maar er nu nog niet voor gaan.

Wanneer zijn jullie van plan om er echt voor te gaan?

Wij waarschijnlijk in januari 2006
Liefs Mm

Hey Sandra, ben net je berichtje misgelopen! Ik weet precies hoe je je voelt! Ikzelf ben 22 en heb ook al een tijdje een grote drang om zwanger te worden. Mijn vriend is 24 en hij zou het ook wel erg leuk vinden!  We hebben er goed over nagedacht en  veel gepraat  en  hebben besloten nog even te wachten.  Mijn vriend heeft een tijdje zonder werk gezeten en ik studeer nog, dus  ook bij ons spelen financiën een rol bij het besluit. Het duurste is denk ik het aanschaffen van de inboedel van de kinderkamer en luiers... Maar daar heb ik verder nog geen ervaring mee helaas...
Als ik kleine kindjes zie (en ik zie ze regelmatig, omdat ik vrij vaak stage loop op een basisschool ) begint mijn buik ook raar te doen! Mijn nicht heeft vorig jaar een kleintje gekregen, het is zo'n heerlijk meisje! Ze wordt in oktober ook  een jaar. Het is altijd zo leuk om daar mee te knuffelen en te spelen! Wil ik zelf ook...
Ik vind het heerlijk dat ik hier op deze site eventjes alles van me af kan schrijven - is soms ook wel lekker om met iemand anders dan je vriend hierover te praten! Veel liefs van mij

Hey MM, ben ook jouw berichtje misgelopen! Ik denk dat wij volgend jaar juli ofzo gaan beginnen. Dan heb ik, als het goed is, mijn diploma en kan ik toch nog een tijdje gaan werken. Het is idd gezellig hier, ook hele leuke reacties! Ik ben echt blij dat ik niet de enige ben, het doet me erg goed!! Heb vandaag vrij, dus zit echt al de hele ochtend berichtjes op het forum te lezen. Ik kan er dan wel niet helemaal over meepraten, maar het is echt reuze interessant! Ook kijk ik vaak op het forum op  babybrabbel.com. Is ook erg leuk! Hopelijk blijf je gezellig meepraten! Liefs van mij

Hai Femme,

Het lijkt mij inderdaad ook wel erg leuk om samen met m'n schoonzusje zwanger te zijn! Aangezien ik de laatste acht jaar meer verhuisd ben dan me lief is ben ik heel wat vriendinnen kwijt. Een jaar terug ben ik naar de geboorte plaats van m'n vriend verhuisd, en dan merk je dat echte vriendinnen moeilijk te vinden zijn. En dat ik er eigenlijk al heel wat kwijt ben. Gelukkig  heb ik al wel een hele goeie band met m'n schoonzusje en ik hoop voor haar dat ze snel zwanger mag worden. Kan ik alvast mee genieten! En in juni 2006 zelf aan de slag!

Groetjes Wilma78

Hey Wilma, volgens mij gaan wij bijna tegelijkertijd aan de slag volgend jaar! Ik denk dat ik volgend jaar juli ga stoppen met de pil, als ik zeker weet dat ik mijn diploma op zak heb!  Gezellig hoor!
Ik vind het jammer voor je dat je zoveel vriendinnen kwijtgeraakt bent. Ik ben vorig jaar met mijn vriend gaan samenwonen (niet in het dorp waar ik ben opgegroeid), maar dan kom je er ook wel achter wie je echte vrienden zijn. Gelukkig heb  we nog heel goed contact met het grootste deel van de vriendenkring, maar die mensen waar ik bijna geen contact meer mee heb zijn diegene waar je het minst van had verwacht...  Ook op  de opleiding  - je zit ieder schooljaar weer in een andere klas en de meiden waar je in dat jaar veel contact mee had, zien je opeens niet meer staan als je het volgende schooljaar bij anderen in de klas zit. Heel raar is dat altijd...
Ik ben erg blij voor je dat je het goed met je schoonzusje kunt vinden! Mijn vriend en ik zijn beide de oudsten (24 en 22) en onze broertjes en zusjes zitten nog op het voortgezet onderwijs of studeren net. Dus die hebben nog geen behoefte aan een klein kindje! Mijn vriendinnen denken ook nog niet na over het ouderschap (tenminste, niet zoals ik).  Een aantal zijn begonnen met een nieuwe opleiding of hebben net een vaste baan en willen eerst gaan samenwonen of  voor een auto sparen ofzo. En dat snap ik ook wel! Mijn vriend en ik waren een van de eersten uit onze vriendenkring die gingen samenwonen. Inmiddels is 1 stelletje ons achterna gegaan, alleen hebben we hier niet zoveel contact mee.
Ik hoop dat ik je hier nog wat vaker tegenkom, is wel gezellig zo! Vind jij het ook zo verslavend?? Het is echt erg, ik  ben hier  zodra ik even tijd heb! Veel liefs van mij!

Terug
Bovenaan