Voor wie ervan droomt, maar er nog niet mee 'bezig' is (en voor alle andere meiden die he

Hai Vlindertjes,

Wat mogen wij toch blij zijn met zulke verstandige mannetjes! Ha ha.
Ik wil zelf mijn school ook eerst afhebben hoor! Anders wordt het helemaal niets ben ik bang. En dit jaar schijnt heel heavy te worden dus...... heb mijn koppie er wel bij nodig.  Ik  had voordat ik aan de pil ging een heel onregelmatige  cyclus  dus wil ik weten hoe  het straks verloopt als ik stop met de pil. Vanaf januari tot juni heb ik  daar hopelijk genoeg tijd voor om daar achter te komen!  
Wat voor opleiding doe je eigenlijk?
Wel leuk hoor verhuizen. Moet je nog veel doen in je nieuwe huisje?
Leuk zeg dat jullie echt een geregistreerd partnerschap aan gaan. Wij hebben alleen een samenlevingscontract en testament. Zodra er daadwerkelijk een kindje in aantocht is moeten we nog maar eens kijken wat we daar aan doen. Mijn vriend wil liever niet meer trouwen omdat hij al getrouwd is geweest. Voor mij is het toch wel een droom en je heb gelijk alles goed geregeld voor eventuele kinderen. Ach we zien het wel!

Groetjes Wilma

Hai Wilma,
We mogen inderdaad blij zijn met verstandige mannetjes. Is ook wel zo verstandig om eerst school af te maken.   Maar soms zegt het gevoel wat anders dan het verstand....
Ik dacht ook dat na het stoppen van de pil alles snel weer op regel zou zijn, maar dat valt tegen. Was voor die tijd onregelmatig en nu ook helaas. Ik doe een opleiding tot doktersassistente en jij??
Ik heb ook wel erg zin om te gaan verhuizen. We gaan naar een ander dorp dus maken een hele nieuwe start. Ik zoek ook ander werk, dus dat maakt het nog spannender. Wij zouden eerst ook een samenlevingscontract doen met testament, maar dit is goedkoper, dus dat geld kunnen we dan weer in het huis gebruiken.
Is jouw vriend ook een stuk ouder? Wij verschillen bijna 12 jaar. Wie weet bedenkt hij zich nog eens en wil hij toch met je trouwen.

Groetjes vlindertjes

Hallo Allemaal,

Dit weekend kwamen de kids van mijn vriend terug van vakantie met hun mama. En mijn viend en ik waren natuurlijk blij om hun weer te zien. Marcel (vriend) was erg gelukkig. Zijn gezinnetje was dit weekend weer compleet. Zo ervaar ik dat ook wel een beetje. Maar voor mij is het nog helemaal niet compleet!!!!!!!!!!!  Ik wil dat ook, dat gevoel wat hij naar zijn kids heeft. Iest wat ik met zijn kinderen nooit zal hebben. En dat doet soms wel eens een beetje pijn. Hoe je het ook draait of keert ik ben niet hun moeder. Heb wel dezelfde taken, voed ze, speel met ze, sta naast hun bedje als ze ziek zijn en ga zo maar door. Maar er zal ooit een periode komen dat ze misschien tegen me zeggen..."ja maar jij bent mijn moeder niet". Nu gaat het heel goed, ze zijn heel lief!! Maar je weet nooit hoe het in de toekomst gaat!!!

Op de een of andere manier voel je je altijd een beetje buitengesloten en onzeker!! En zeker naar hun moeder toe!! (  misselijk mens overigens, dominante t...r...u....t!!!!) En ik denk dat dat gevoel pas over gaat als ik ook een gezinnetje van mezelf heb!!

Dus wanneer is dat jaar om??   ha ha ha ha ha!
Ik denk dat ik dadelijk nog maar eens op de site ga kijken van kinderwagens mutsy ofzo. Dat vind ik een leuk model!! (Keep in dreaming!!!!)

Hier op mijn werk is zoals ik al eerder zei niks te doen. Ik werk bij een makelaarskantoor en heb geen collega's alleen mijn baas. En mijn baas heeft vakantie. We hebben niet geadverteerd afgelopen weekend dus er is niemand die (zeker nu het "zomer") naar een huis gaat kijken!!

Dus we zitten veel op internet! Te veel misschien, slecht als je je hormoontjes in bedwang moet houden!!

Ik moet vandaag ongesteld worden en stieken, heeeeeeeeel stiekem hoop ik dat ik het niet word. Slik overigens de pil hoor!! Maar die is ook maar 99% betrouwbaar!!!!

En ik kan het weten!!!
In 1996 heb ik namelijk een abortus gehad omdat de pil dus inderdaad maar 99% is!!! ......zit iederen nog op zijn stoel???
Ik weet dat dit een moeilijk onderwerp is en moeilijk bespreekbaar. Er heerst hier nog altijd een taboe over. Maar ik was toen net 19, geen diploma, pas een relatie.... noem maar op , kortom zelf nog een kind. En ik vond dat ik toen in mijn toestand geen kind kon opvoeden!! En heb dus toen de moeilijkste beslissing van mijn leven genomen.
Heb er altijd achter gestaan, maar heb er toch jaren psychisch moeilijk mee gehad!!

Maar dat ligt in het verleden!! We leven nu naar de toekomst en hopelijk over een jaar een geweldige !!!! Ook voor jullie

Veel liefs, Lieve

Hai Vlindertjes.

Ja, dat gevoel he! Maar ja, het verstand moet toch maar voorgaan.
Ik ben werkzaam bij een gemeente op de afdeling belastingen. Daarvoor ben ik nu een opleiding aan het doen die tegen het hbo niveau aan zit. En dat trek ik net........ Heb nog nooit zo moeten leren voor examens. Begon altijd een dag van te voren pas met leren, maar daar reed ik het niet meer mee! Heb voor mijn laatste examen twee weken lang zitten blokken.

Ik ben ook bang dat ik onregelmatig blijf. Heb nu ook vaak doorbraakbloedinkjes maar is wil niet aan een zwaardere pil. Heb het geprobeerd, maar werd er alleen maar chagerijnig van.

Ik ben vorig jaar mei van het platteland naar een stad verhuisd. Is dus wel even wat anders, maar ik wil nu niet meer ergens anders wonen. Wel spannend allemaal! Ander dorp, opzoek naar ander werk.....   Ik weet wat het is!
Mijn vriend is 30 en ik ben 27, dus wij hebben niet zo'n groot leeftijdsverschil. Vind het trouwens niet vreemd hoor 12 jaar. Tussen mijn ouders zit 11 jaar!

Doordat mijn vriend nog geen 1,5 jaar getrouwd was toen zijn ex bij hem wegging hecht hij niet zo'n grote waarde meer aan het huwelijk. Kan ik me wel wat bij voorstellen hoor! Ach, ik wacht het wel af. Zonder huwelijk zijn we ook gelukkig hoor! En zodra je eenmaal samen een kindje heb ben je echt voor de rest van je leven aan elkaar gebonden!

Groetjes Wilma

Hoi Wilma

Je kunt inderdaad het verstand indit geval maar beter voor laten gaan. Je bent nu nog jong, dus nog alle tijd. Ik heb gelukkig nog nooit zo hard hoeven leren, heb tot nu te alles op mijn gemak gedaan, maar voor mijn examens in november moet ik toch wel ff leren.
Ik hoop voor je dat je regelmatig word, is niks aan om onregelmatig te zijn. Maar goed, je doet er niks aan.

Ik ben opgegroeid in een groot dorp en daarna naar Zwolle verhuist. Heb daar 5 jaar gewoont en ben nu weer terug in een heeel klein dorpje in Friesland. Dus het tegenover gestelde en kan me voorstellen dat je graag in een stad wilt blijven wonen.

Het huwelijk heeft opzich ook niet zoveel waarde, het gaat erom dat je om elkaar geeft en van elkaar houd. Liefde is het belangrijkst. Of je dan dat papiertje wel of niet hebt doet er eigenlijk niet toe. Maar ik denk dat het toch wel de droom van de meeste meiden is om ooit te trouwen. Mannen zijn daar vaak minder mee bezig.

Groetjes Vlindertjes

Hi dames,
Ik heb net lekker jullie berichtjes zitten lezen en dat deed mij heel erg goed. Ik ben al vaker op zoek geweest naar mensen die er ook zo overdachten. Alleen kreeg ik vaak van de andere dames antwoorden die ik niet zo leuk vond. Ben dus ook een tijd niet op het forum geweest. Was er een beetje klaar mee. Nou ik jullie berichten gelezen heb, heb ik er weer helemaal zin in.

Mijn vriend en ik zijn aankomende zaterdag 5 jaar bij elkaar. Gaan ook trouwen zaterdag. IK loop al een tijd met eierstokken als tijdbommen. Als ik zo'n klein hummeltje zie dan smelt je toch???!!! Daar komt dan ook nog eens bij dat 12 "vriendinnen" om mij heen zwanger zijn of net een kindje hebben gekregen. Ik zou bijna zeggen dat ik er een beetje jaloers van wordt. Niet dat ik het ze niet gun ofzo, maar ik wil ook .

Ik ben afgelopen juni gestopt met de pil. We willen eerst de hormonen uit mijn lijf hebben. Dus moet mijn vriend maar even regenjassen aan als we vrijen. Dit gaat op zich wel goed hoor. Alleen hoop ik steeds vaker dat ie scheurt hihihi. We hebben het deze maand wel een keer zonder gedaan dus is het de 10de even afwachten of het raak was. Zal wel niet, want dan heeft mijn vriend echt super zaad.   De stille hoop is er toch.

Nou dames ik hoop dat ik vaker jullie berichten kan meelezen. Ik ben ff mijn ei kwijt. Heerlijk om eens een keer niet tegen mijn vriend aan te zitten zeuren. Werkt averechts zegt hij.

Liefs van guppie

Hoi Femme,

Hebben er inderdaad over gedacht om eerder te stoppen met de pil maar doe het niet
wel als ik weet wanneer ik in een nieuw huis trek om dan alvast te stoppen dat doen we wel. Maar ons huis staat pas te koop en ik woon in Amsterdam maar hier gaat de huizenverkoop ook moeizaam hoor!
Wij hebben een nieuwbouwappartement van net een jaar oud dus wel goede hoop dat het snel verkocht wordt. Dan moeten we zelf nog op zoek naar een nieuw huis en dan ga ik waarschijnlijk al stoppen met de pil dus hoop binnen 1 jaar te kunnen stoppen.
Heb namelijk in mijn omgeving al meegemaakt dat er meiden toch binnen een paar maandjes na het stoppen van de pil al zwanger raakte en ruim 10 jaar de pil slikte en eigenlijk spookt dat steeds in mijn hoofd.
Het zou welkom zijn hoor maar we hebben ook zoiets van dat het nieuwe huis gewoon af moet zijn dat we het in kunnen richten zoals we het willen en niet op de centen te moeten letten omdat er een kindje komt. Dat komt daarna wel we hebben besloten dat ik dan nog maar 2 dagen ga werken en die 2 dagen mijn moeder oppast als mijn man geen dienst heeft. Dan wordt het pas echt op de centjes passen maar daar kies je zelf voor en trouwens een creche kost ook veel geld dan doe ik liever zelf de opvoeding. Maar dat het financieel minder wordt dat is zeker
dus daarom moet mijn huisje ook af zijn zodat ik daar de eerste jaren niet meer aan hoef te denken!!!

ha meiden!
wat wordt het gezellig druk hier, nooit geweten dat er zoveel meiden waren die net zoveel met een kindje bezig zijn als ik. (en ook nog niet kunnen beginnen, om welke reden dan ook).
dus welkom voor de nieuwe meiden, dat het maar snel zover is dat jullie kunnen stoppen met de pil!! we kunnen er nu nog een op drinken.

hee wilma: voel je je al wat beter? nog steeds snipverkouden? rot voor je zeg. hopelijk voel je je snel beter en wordt het iets mooier weer, ik denk dat je wat vitamine zon moet hebben! leuk dat je een eigen onderwerp voor ons hebt aangevraagd, hopelijk lukt het.

ha vlindertje: ik kom ook bijna dagelijks in de verleiding om de pil maar niet in te nemen, maar mijn verstand zegt toch dat ik nog een paar maandjes moet wachten tot ik zover ben met mijn opleiding. kan ik me er nog meer op verheugen. al is het wel moeilijk als je hormonen door je lijf gieren.

femme: heb je nog last van je buik? geen  schijnzwangerschap hopelijk he  (hahaha). heb het plaatje ook nog niet gezien maar zal er eens ff naar zoeken.

lieve: ik hoop voor je dat je snel een kindje van  jezelf hebt, zodat jullie gezinnetje echt compleet wordt. en trek je maar nix aan van de ex van je vriend, want je kunt het niet beter doen dan je nu doet.    

iedereen welterusten!
ik ga hopelijk dromen van een lief babytje!
tot gauw
dikke knuffel leetje

Terug
Bovenaan