Voor wie ervan droomt, maar er nog niet mee 'bezig' is (en voor alle andere meiden die he

Hey Wilma,

Is er al iets meer bekend over een eventueel eigen onderwerp voor ons wachtenden totdat we ervoor kunnen gaan??

Vlindertjes

Hoi allemaal!
Ik ben BIllie, 26 jaar en wil dolgraag een kindje.
Ik was al gestopt met de pil en had 4 cyclussen afgewacht. Deze maand wilden we ervoor gaan.
Maar helaas....mijn vriend en ik hebben er nog eens heel goed over gesproken en zijn toen tot de conclusie gekomen dat het eigenlijk onze tijd nog niet is..
Ik heb een goede baan en werk na lang te hebben gestudeerd pas 3 jaar fulltime.
Mijn vriend wil juist erg graag een andere baan waarvoor hij een opleiding van 3 jaar werken/leren wil doen. Dan krijgt hij weliswaar betaald maar de eerste jaren wel een stuk minder dan hij nu verdient.
Dus om een kindje te kunnen onderhouden en ons eigen huis te bekostigen moet ik fulltime blijven werken. Part time werken gaat niet als mijn vriend in de opleiding gaat. En als ik een kindje heb wil ik persé part-time, liefst 3 dagen werken.
Bovendien doet het toch wel zeer als ik erbij nadenk dat ik nu al, nadat ik met veel pijn en moeite mijn universitaire studie heb afgerond, part-time ga werken. In het bedrijfsleven tel je dan toch al gauw minder mee, en de kansen om hogerop te komen worden dan een stuk kleiner.
Kortom, we kiezen voor onszelf, althans de komende 1 á 2 jaar. Hoe dolgraag we ook een kindje willen.
We zijn nog jong en hebben tijd. Dat hebben we in ons achterhoofd gehouden.
Tsja..het is best een teleurstelling maar het is onze iegen beslissing.
Maar zou het wel leuk vinden om af en toe met jullie te kletsen over kindjes krijgen, zwanger worden etc...

Groetjes!!
Billie

Lekker hoor! Had net tot twee keer toe een heel verhaal staan....... plaatst ie hem niet. En nu staat er het lulligste stukje tekst er wel op eens op.

Zoals jullie al merken! Wilma is er weer! ben twee dagen met koorts ziek thuis geweest. ben nog een beetje snotterig maar, daar blijf ik niet voor thuis.

Welkom alle nieuwe mede dromers!

Ik heb van jonggezinnen nog niets gehoord. Dus heb even zitten prutsen en whala !!!!

http://groups.msn.com/baby-dromen

Ik heb even een eigen groepje gebouwd...............

Ik zag wat nijdige berichtjes op het forum dus dacht, laten we de dames die al druk (en soms al lang) bezig zijn niet al te veel iriteren en een ander stekje zoeken.

Ik hoop dat jullie het wat vinden!? Je moet wel lid worden van de groep anders kan je geen berichten achter laten. Maar dat gaat vrij makelijk. Ik moet het nog wel wat meer op leuken en zo maar ik wil eerst weten of jullie het wat vinden en er eventueel gebruik van willen maken. Anders steek ik er namelijk niet al mijn tijd in!

Nou hopelijk hoor ik daar wat van jullie!! Iedereen is welkom!

Groetjes en liefs

Wilma

Hey Wilma !!   Ook goedemorgen !!

Blijf nou gewoon gezellig hier joh !!!   Het is toch belachelijk dat jullie hier weggaan omdat je de rest niet wilt irriteren ???   Kom aan !!!

Ik lees jullie berichtjes net zo goed hoor ondanks dat jullie nog niet zo erg bezig zijn !!!

Groetjes !!!

Bianca

Hallo Wilma,

Misschien helpt het als we allemaal ff vragen of ze hier een onderwerp voor ons kunnen openen. Maar zo niet dan is die site van jou wel wat. Ik heb me in ieder geval al aangemeld.

Groetjes Vlindertjes

ha meiden!
 Wilma, ik vind de site van jou een goed idee, ik zal me proberen aan te melden.
maar ik heb niet het idee dat we hier weg moeten. als mensen zich aan ons irriteren lezen ze het toch lekker niet. dan slaan ze ons onderwerp toch over.
lijkt mij geen probleem. maar het zou fijn zijn als we ons eigen stekkie kregen.
tot gauw!
groetjes leetje

laatste poging om te reageren grrrrrrrrrrrr.....
ik vind dat jullie gewoon gezellig hier moeten blijven haha behalve als jullie dat niet willen natuurlijk!
ik vind het juist heel goed dat jullie bewust wachten op het juiste moment en vind het altijd gezellig om mee te lezen.
het is toch leuk dat jullie elkaar hebben gevonden en straks misschien tegelijk voor het eggie gaan?
dusssssssssss blijf gezellig!!!!!

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan