Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

<p>Hi dames,<br />Het leek mij fijn een topic te starten voor dames die na een halfjaar proberen nog niet zwanger zijn. Voor mij wordt het in maart 2019 ronde 7, eerste kindje. Er spoken zoveel gedachten door mijn hoofd:</p>'Ik moet mij geen zorgen maken, het kan wel een jaar duren.''Ik moet mij wel zorgen maken, het lukt bij bijna iedereen zo snel.''Wat als ik iets mankeer?''Ik mag me niet aanstellen, sommige stellen zijn véél langer bezig''Het komst vast goed!'enz..<p>Overal zie ik zwangere vrouwen. Op sommige dagen lukt het loslaten erg goed, op andere dagen ben ik weer aan het piekeren. <br />Wie is na een halfjaar proberen ook nog niet zwanger en wil meepraten? En welke ronde wordt het voor jou? Liefs, Taaraa </p>

Hoi,
ja ik baal er ook erg van, maar aan de andere kant kan ik het soms wel weer loslaten. Ik zit nu rond mijn eisprong geloof ik, en in ronde 6.. 
familie was allemaal binnen een paar keer zwanger! Dus had het niet verwacht. Mijn man is wel een stuk ouder dus wij denken wel eens dat het bij hem wat minder is misschien dus hij wil dat binnen nu en 2-3 maanden wel laten checken.
Ik hoop echt dat het snel gaat lukken zonder medische dingen!

Hoi!
Lukt het misschien om 'los te laten'? Ik had zelf het idee helemaal niet zwanger te kunnen worden, maar ben uiteindelijk spontaan zwanger geworden, zonder eigenlijk bezig te zijn met zwanger worden.
Misschien lukt dat, succes

Ik begrijp jullie gevoel! Hoe lastig het ook is maar laat het los. Ook bij jullie komt er een kleintje, ik weet het zeker!
Wij zijn 13 maanden bezig geweest voor ons eerste kindje. Nu ben ik eindelijk zwanger(inmiddels 22 weken) en ik wilde het opgeven maar de kinderwens was veel te groot. Uiteindelijk overgegaan op ovulatie testen van CB. 

Hoi Tara,
wij zijn nu bij ronde 8. In juni 2018 gestopt met de pil. Vind het ook best lastig om er niet te veel over na te denken. Ik heb het idee dat ik nog steeds aant ontpillen ben. Cyclus erg onregelmatig, maar denk dat het nu wel weer richting de 28 dagen gaat (wat het voor de pil was), nu is het elke cyclus 5 dagen minder. Hopelijk lukt het deze ronde wel, voor ons allebei!
x Anna 

Probeer het echt los te laten! Wij waren bezig vanaf oktober 2017 en mks gehad een een bbz. Ik werd ook altijd helemaal gestresst als ik zwa langere vrouwen zag lopen.
Ik ben 2 janauri begonnen met lijnen en hield me daar vooral mee bezig en niet meer met het zwanger raken. Loslaten helpt echt! Ik ben nu 4,5 week zwanger! 

Hoi, alle gevoelens die je beschrijft herken ik. Wij hebben er 22 maanden over gedaan met tussendoor 3 miskramen. Je hebt het niet voor het zeggen helaas. Gezond leven en eten, ontspannen. Enige middeltje wat wij hebben gebruikt tijdens de keren dat ik zwanger werd was het glijmiddel conseive plus. De tube. Ik las het ergens en natuurlijk kan je het nooit bewijzen maar ik vond het t proberen waard. Ben nu 32 weken zwanger!
Ik hoop dat het heel snel bij jullie lukt!
Lieve groet, susanne

Tja....precies dat!! Ik wacht nu op mijn NOD, ergens aankomende week. Mocht ik ongesteld worden dan gaan wij ook naar ronde 7. Ik voel me deze ronde niet anders dan de vorige keren dus ik denk dat ik niet zwanger ben. Maar.....je weet nooit. Iedere keer toch spannend als NOD nadert. Fingers crossed!! 

Terug
Bovenaan