Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Beautygirl Wat fijn dat het gelukt is na 13 maanden! Ben heel blij voor je. Ik heb al eens ovulatie testen gebruikt, dus ik weet dat ik mijn ovulatie niet mis zeg maar.. 
Lisaaaaaaa hoop dat het raak is deze keer. Als je gevoel zegt dat je het een en ander moet laten checken zou ik dat zeker doen. Ja ik ken dat, iedereen lijkt  zwanger te worden he... Lijkt me lastiger als het ook nog familie is. Voor ons breekt die tijd ook aan! 
Anaaaaa en Tulpje, hopelijk is het dit keer raak! Laten jullie het weten? 
Jlh en Laindey, gefeliciteerd! Lijkt me heel heftig wat jullie  hebben meegemaakt. Wat fijn dat het nu eindelijk gelukt is!! De aanhouder wint. Ik gebruik prefert, is net zoals conceive plus. Wie weet helpt het ...

Hi allemaal,
Ik weet niet of ik mee mag doen, maar plaats toch heel even een berichtje...
25-2 is mijn NOD en we zitten in ronde 5. Ik verwacht niet dat het raak is, want deze maand had ik voornamelijk echt geen zin...
Ook ik ben er veel te veel mee bezig, vooral rond de eisprong en NOD. Dan begint het bij mij te kriebelen.
En dat van allemaal zwangere vrouwen zien, herken ik wel. Het lijkt soms alsof iedereen mega vruchtbaar is, behalve ik.

Geduld hebben! Ik ben nu 14 weekjes zwanger en gelukt in ronde 11. In ronde 10 helaas een miskraam gehad.
Het komt echt op het moment dat jouw lichaam daar klaar voor is. En geniet nu vooral van de periode dat je nog niet zwanger bent ;)

Zelfde bootje hier. Ronde 6 kan morgen afgestreept worden denk ik. Voel de menstruatie aankomen. 

Ik vraag me vooral af "shit straks hebben we te lang gewacht". En "ik ben de laatste van iedereen". 

Ik vind het loslaten advies vreselijk irritant. Als je bijna 35 bent en niet strandaard elke week 2x seks hebt kun je niet zomaar "het loslaten". Wij zijn de 3x per week fase al een tijdje voorbij na 10 jaar relatie. Dus zomaarl "loslaten" zit er niet bij. We hebben geen andere keus dan het vooral rond de ovulatie te doen. 

En ja, anderen hebben het misschien zwaarder. Maar dat betekend niet dat wij geen recht hebben op onze gevoelens hoor! 

Hallo dames,
ik zit nu in ronde 7 en nog niet zwanger of toch wel...?! 
In juli ben ik gestopt met de pil en had daarna de volgende cyclussen:27,27,38,36,33,29 en nu zit ik inmiddels weer op dag 31. 
Vanaf woensdag verlies ik af en toe met naar het toilet gaan bruin achtige afscheiding maar echt heeeeel licht. Dit is al de 6de dag inmiddels maar het is nu al zo goed als weg. Ik heb dit wel al eens gehad maar werd ik 2 of 3 dagen daarna ongesteld maar nu nog steeds niks. Ik had zaterdag een test gedaan de urine had wel een uurtje of 3 in een potje al gezeten omdat het nog erg vroeg was en de test later wilde doen. Geen idee of dit invloed kan hebben maar hij was dus negatief. Ik verwachte dan wel die dag of de zondag mijn menstruatie te hebben maar tot alsnog niks.
ik heb alle maanden gedacht dat ik de symptomen had om zwanger te zijn en nu heb ik er voor mijn gevoel helemaal geen. 
Volgends mij laatste cyclus ben ik nu dus 2 dagen overtijd maar wil nog even afwachten om weer een test te doen. Ik denk zaterdag maar weer nog even geduld dus...

Ik snap je gevoel helemaal en ik praat graag mee! Ben dat NOD topic onderhand goed zat.. ;)
Gisteren is voor ons ronde 9 begonnen. De gedachten die jij beschrijft heb ik ook.. precies hetzelfde! Ik heb de afgelopen maanden veel last gehad van stress (zelfs een week thuis gezeten vanwege heftige lichamelijke reactie en alleen nog maar kunnen huilen). Ik hoop dus stiekem dat ik daardoor nog niet zwanger ben.
Mijn man vindt dat ik me niet druk moet maken en neemt het me bijna kwalijk als ik dat wel doe: "ja, als je je zo druk maakt, wordt je natuurlijk niet zwanger.." Dit frustreert me! Ik ben er de afgelopen twee rondes helemaal niet zo geobsedeerd mee bezig als eerst en kan die wachtweken best relaxt uitzitten. Toch heb ik wel een verdrietig moment als ik ongesteld wordt. Wat als we niet zwanger worden, wat als er geen bewegelijk zaad is, wat als, wat als, wat als...
Ik snap wel dat we de moed erin moeten houden en over het algemeen lukt dat best. Maar voor nu ben ik blij met dit topic en praat ik graag mee. :)

Hi allemaal,
ik lees en schrijf graag mee. 
Bij mij nu ronde 9.. helaas nog niet gelukt.
Bij mij speelde er wel een aantal zaken mee, ik ben in de tussentijd geopereerd en vol gestopt met medicijnen, wat natuurlijk niet bevoordelijk is, en je niet altijd denkt aan je vruchtbare dagen. Ook heeft mijn vriend een schildklier probleem, want niks hoeft te zeggen. Maar hij heeft een test gedaan, en daar kwam uit dat hij minder goede zwemmers heeft, wat ook weer te maken kan hebben met een kort antibiotica kuurtje en dat hij ziek is geweest. 
Nu is het weer 3 maanden verder en kan hij zich weer opnieuw laten testen. Ook ik begon te twijfelen aan mijzelf, en ben naar de huisarts gegaan, en ben doorverwezen naar het ziekenhuis. Eind maart daar een afspraak. Natuurlijk harstikke fijn, maar liever niet... Tot die tijd nog 2 pogingen, ik hoop het heel erg!! 
Volgende week dinsdag mijn NOD, wie weet..

ElsieJoy dat verrast me oprecht! Je hoort altijd alom dat stress killing is als je voor een kindje gaat! Ik heb het nu niet over stress over het wel/niet baby krijgen trouwens.. Hmmm.. ik ga er vanavond mn Google skills eens op loslaten  ? Het gaat nu trouwens weer een stuk beter met me hoor! Lief dat je het vraagt, dankjewel!
Spannend, babyAD ik duim met je mee! Je bent best snel doorverwezen door de HA, maar misschien heeft dat ook met je medische geschiedenis te maken? Ik lees wel eens dat sommige HA pas na anderhalf jaar proberen door gaan verwijzen..
Ik ga me deze maand helemaal op de ovulatietesten werpen.. misschien dat mn ovulatie toch vroeger of later is dan wij aanvankelijk dachten. Niet dat dit veel uitmaakt trouwens, want we doen het in ieder geval twee keer in de week.. maar je weet maar nooit ? 

Terug
Bovenaan