Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ikbendoutzen, jammer genoeg zijn artsen en ziekenhuizen niet zo sterk in een persoonlijke aanpak.. Veel communicatie is onpersoonlijk en kil. Erg jammer dat het voor jou zo moet verlopen! Ik zou zeker al eens informeren of je naar ergens anders kan gaan hoor. Het is enorm belangrijk om je toch een beetje goed te voelen bij de mensen die je moeten helpen om je grootste wens waar te maken.
Lapjesendraadjes, goh wat kut! Ik had zo gehoopt voor je! 

Aangemaakt!! Hopelijk okee voor iedereen?? maar de meeste zijn enthousiast, dus ik dacht hoppa gewoon doen. Cha Cha, ik snap jou ook hoor! Ik zie het niet zozeer als wegstoppen in een hoekje, maar zelf lekker een rustig hoekje opzoeken;-) Ennn...als je wat meer inside info wilt delen over goede artsen etc, geeft dat misschien ook wat meer ruimte... 
"Als het langer duurt"  
"De dames die al wat langer wachten..." 

xxxx

Daantje, ja, zo kan je het beter bekijken, voelt positiever aan ;). Deze morgend was even een baalmomentje. Ik verhuis mee naar de nieuwe groep!

Chacha dankje voor je fijne reactie, we hebben inderdaad ook het idee dat we verder moeten gaan kijken. 
ElsieJoy Dankjewel! Ik word hier blij van, geeft toch een beetje hoop.  Begrijp ik het goed dat bij zo n hydrosalping dit operatief behandeld kan worden? Ik lees nm ook veel dingen over verwijderen van eileiders. Hihi heerlijk hoe je dat beschrijft, ik zou het ook zeker niet zomaar kunnen loslaten maar vind het mega goed om te horen dat jij na de hersteloperatie zwanger bent geworden! Echt super bedankt voor je reactie! In welk ziekenhuis ben jezelf geholpen? 

Btw ik verhuis ook mee naar het nieuwe draadje, ideetje om hier een link te plaatsen? Zodat iedereen die mee wil en het later leest ook snel doorklikt?

Terug
Bovenaan