Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Oohh spannend Taaraa! Lijkt me heel pittig dat spuiten elke dag! Ik hoop dat het snel raak voor je is!! Ik heb deze maand ook mijn eerste IUI, maar zonder hormonen (ik denk ovulatie ergens begin volgende week?) En ben ook erg benieuwd hoe het allemaal gaat en hoe snel het raak is! 

Hoi dames,
Ik ben ff wat minder online geweest. Mijn zus is inmiddels bevallen en het wordt een zware tijd voor haar en mn zwager. Medisch gezien is het niet allemaal in orde met de kleine... Dit zet mij ook wel weer aan het denken. Pffff lastig allemaal.
Maar goed, inmiddels 3 weken geleden dat mijn gyn een verwijzing heeft gemaakt voor het Maasstad voor iui. Ik zou vanzelf een uitnodiging krijgen, maar ik vond het nu wel lang genoeg duren dus vandaag toch maar gebeld. 'Oh nee mevrouw, goed dat u belt, want wij sturen geen uitnodiging'!!!!! Wel potverdorie!!!!!!! Toen ging ze de verwijsbrief opzoeken...... helaas.... niet te vinden. Gelukkig toch een afspraak gekregen! Je wacht al lang genoeg, zei ze. Hoe fijn! Zij gaan nu achter die verwijsbrief aan. 
De 26e kunnen we terecht. Ik ben zo benieuwd naar het traject en wanneer te starten!

Yres ik ben ook altijd heel licht ongesteld. Ik heb gevraagd of dit een oorzaak kan zijn van het niet zwanger worden maar volgens mijn gyn is dat niet zo. Als je wel menstruatie klachten hebt en rood verlies dan is het prima. Dus daar ga ik dan maar vanuit. 

Oh jee Tulpje, goed dat je even zelf hebt gebeld! Ik lees bij veel mensen dat ze er zelf bovenop moeten zitten
Spannend, je eerste afspraak! Ik hoop dat je snel mag beginnen!!

Hoop mensen die ook met IUI gaan starten zeg, succes allemaal!! 
@taaraa wat naar dat je elke keer moet spuiten, is er een reden dat je specifiek die medicatie krijgt? Ik krijg zelf Clomid (tabletjes zijn dat) en die zijn ook om de eierstokken te stimuleren. Misschien kun je de volgende keer wat anders krijgen als je het prikken zo lastig vind... veel succes!! En laat je even weten hoe de follikelmetingen gaan? Ik duim voor je!
Ik heb vrijdag mn NOD en begin al weer zenuwachtig te worden. Waar ik er vorige cyclus van overtuigd was zwanger te zijn schat ik mn kansen nu heel laag. Geen kwaaltjes, alles rustig en zoals iedere maand. En ik ben mn vertrouwen helemaal kwijt dus begin steeds bijna te janken zodra het over babys gaat. Kan gewoon écht niet meer blij zijn voor mensen in mn omgeving en ik vind mezelf een beetje een zuur wijf worden eigenlijk. Gister ook maar weer eens een wijntje gedronken voor t eerst in maanden. Ben dr gewoon echt klaar mee! 

Je hoeft niet perse kwaaltjes/voortekenen te hebben om zwanger te zijn Mandareintje! ?
Ik duim voor je en hoop dat de rust weer snel bij je terug is. Mijn ervaring is dat je je moet overgeven, je hebt er gewoon geen invloed op. Maar dat is zooooooo rot en moeilijk. ❤ en zeker wanneer je IUI hebt gedaan, want dan moet t toch gewoon lukken zou je denken. Maar misschien is het juist dan wel lastiger om niet gespannen te zijn.

Dankje lapjesendraadjes! Je hebt gelijk, vind t zo moeilijk om me over te geven. We doen er alles aan en toch lukt het niet. Zelfs met meerdere eicellen en IUI nog niet gelukt. Oké we zitten pas in IUI2 maar toch. Ik baal gewoon zo.
Trouwens: vanavond 2 programma's op TV! "Lauren! Ik wil een kind", gaat over mensen die dmv een donor zwanger proberen te worden (al paar afl geweest), en de nieuwe serie "niets liever dan een kind" over stellen waarbij het niet lukt. Programmas komen tegelijk, dus wie het graag wil zien, eat your heart out vanavond! 

Terug
Bovenaan