Och mttm, wat ontzettend rot dat je je zo voelt. Ik voel me eigenlijk precies hetzelfde. Denk niet dat ik zwanger ben en voel me ellendig. Gister weeeer een zwangerschapsdroom, mn nichtje (die een paar jaar jonger is) kondigt haar zwangerschap aan, uur later belt het ziekenhuis hoe ik me voel een dikke week na de iui en savonds komen er vriendinnen waarvan er 1 zwanger is van een tweeling (uiteraard in 1x gelukt). Heb de hele dag met een zwasr verdrietig gevoel en hier ben ik ook heel erg bang om kansloos achter te blijven. Ik probeer me vast te houden aan iets wat mijn schoonbroer zei, die ook middels icsi zwanger zijn geraakt. Hij zij dat bijna iedereen in hun vriendengroep niet zwanger kon worden, en dat het een medisch traject is geworden. Maar dat het wél bij iedereen gelukt is! Dus hoe uitzichtloos het ook lijkt soms, het percentage mensen wat echt kindloos blijft is super klein. Je hebt nog gmedgeenisch traject gehad, niks. Dus je hebt nog zo veel kansen meis... echt waar. En voor nu een dikke knuffel!!