A
Anoniem
Guest
Knuffeltje, wat snap ik jou goed zeg! Het lijkt wel alsof ik mijn eigen verhaal lees. Hier afgelopen twee rondes hetzelfde met mijn man. Op de belangrijke dagen lukt het hem gewoon niet. Dan is hij tijdens de daad in een keer slap bijv. Tot alle frustratie bij mij en bij hem ook natuurlijk want hij baalt dan zo ontzettend! En als mijn vruchtbare dagen om zijn staat hij op springen zeg maar dan is hij niet te houden.
Ik heb vorige keer iets heeel anders geprobeerd, chocolate painting. Maar dat lukte ook niet hij heeft er dan gewoon echt zijn gedachten niet bij. Voor ons is dit ronde 9 dus nogmaals ik begrijp je heel goed!! Ik ben ondertussen al aan het denken hoe ik het deze ronde zo onopvallend mogelijk kan doen zodat hij die druk niet heeft en niet in de gaten heeft dat het mijn ovulatie is. Maar het is lastig heeel lastig.
Ik heb vorige keer iets heeel anders geprobeerd, chocolate painting. Maar dat lukte ook niet hij heeft er dan gewoon echt zijn gedachten niet bij. Voor ons is dit ronde 9 dus nogmaals ik begrijp je heel goed!! Ik ben ondertussen al aan het denken hoe ik het deze ronde zo onopvallend mogelijk kan doen zodat hij die druk niet heeft en niet in de gaten heeft dat het mijn ovulatie is. Maar het is lastig heeel lastig.