Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Oh Doutzen, wat zwaar kut zeg zo'n onpersoonlijke brief! Ik zou dat wel gaan aankaarten hoor, elk ziekenhuis heeft een afdeling voor klachten. Of hulp daarin vragen bij Freya?
En ondertussen inderdaad misschien kijken voor een ander ziekenhuis? Waar loop je nu? Misschien kan de site van Freya je een suggestie voor een ander ziekenhuis geven?
En D.? Zak er lekker in!
Daantje, goede tip van je! Wat vinden de andere dames er van? We kunnen een nieuw draadje in het hoekje 'als het langer duurt' opstarten? Of we vragen aan de beheerders of ze dit draadje kunnen verplaatsen? Ik weet niet of dat kan en hoe snel ze reageren. Ik denk eigenlijk dat een nieuw draadje opstarten makkelijker is.

Knuffeltje, haha ja natuurlijk!!! Het ging er meer om dat deze groep nu heel vaak bovenaan staat en dan ben je denk ik sneller de klos....
Ik herken me ook niet helemaal in alle verhalen, maar ik lees wel graag mee omdat ik me wel herken in het feit dat het niet vanzelfsprekend is...

Mijn test vanochtend was negatief. Had ik ook wel verwacht, want mijn borsten doen pijjjjjn en de temperatuur was niet veranderd. Man, ik kan echt niet wachten totdat de ICSI start! Dan heb ik tenminste een echte kans.

Daantjevijfendertig dat lijkt mij een heel goed idee, als we nu met zn allen een naam verzinnen dan kunnen we ook met zn allen daar verder kletsen. 

Mijn idee voor een naam: de lang wachtende dames  en dan in het begin miss een algehele lijst maken met jezelf voorstellen kort hoelang/reden oid? Of is dat raar? 

Knuffeltje, dat is inmiddels ook mijn gedachte, ga deze week rondvragen en bellen. Zou moeten kunnen. 

Lapjesendraadjes,  dankje! Het is indd super rot dit. Ik ga het met de desbetreffende arts bespreken en kan best pittig zijn indien nodig.  Wat jammer van je test, dikke knuffel!! 

Even snel my two cents, later dit weekend post ik nog eens uitgebreid!
Ik denk er hetzelfde over als Daantje35, mss kunnen we een nieuw topic openen onder 'als het langer duurt' en de periode optrekken van een half jaar naar een jaar? Voor vrijwel iedereen is dat half jaar toch al even verleden tijd hé... ?

Oeps ik had de laatste pagina nog niet gelezen ?
Ikbendoutzen, ik ben wel voor jouw plan te vinden, ook de intro vind ik een goed idee. Dan haal ik minder vlug mensen door elkaar,  ?

Wat krijgen we veel goede raad deze week! 
Ik sluit me mee aan bij het nieuwe groepje hoor! Ik vind het alleen erg jammer dat er nog steeds zo'n commentaren komen.. Als je er niets vanaf weet, laat het dan ook gewoon gaan? Leven en laten leven is mijn motto :). Moeten wij dan in een hoekje gaan wegkruipen omdat andere mensen het lastig vinden dat wij ons aan elk sprankeltje hoop vastklampen dat wij misschien ooit ook eens positief nieuws zouden krijgen.
Zoals jullie kunnen merken, ik ben een beetje prikkelbaar :'). Hopelijk is dit een goed teken.

Terug
Bovenaan