Voorjaar 2009!!!

Hoi,

Wat fijn om te lezen dat er meer meiden zijn zoals ik..
De wens is al een aantal jaar heel groot, maar sinds ik mijn huidige vriend ken lijkt het er ook echt van te gaan komen.
Ik ben 28, hij is 25 ( ja ja een jongere vent) en we zijn pas 7 maanden samen. Maar beiden zijn we heel erg bezig met onze toekomst samen.
Wij werken allebei bij een grote universiteit in de ondersteuning. Hij in het facilitaire werkveld ik in de onderwijsondersteuning.
Ontpillen hoef ik niet meer te doen, ik slik al een jaar of 3 niets meer.
Gebruiken jullie al lang de pil?

Enne...ligt het aan mij of zie je overal zwangere vrouwen en baby's?

Oooh praat me niet van die zwangere vrouwen en baby's. Afgelopen week is mijn nicht bevallen en binnen nu en 4 weken gaan er nog een 2 vriendinnen  en een collega bevallen. Dus 4x kraamvisite. Wat natuurlijk hartstikke leuk is, maar je gaat er toch iedere keer weer met gemengde gevoelens naar toe. En dan heb ik het nog niet eens over de bolle buikjes die overal tevoorschijn komen

Ellen, dat is inderdaad een goed idee, wat je cyclus betreft! Dan kun je er daarna meteen rekening mee houden als er geklust moet worden hihi.. Enne, ben je even helemaal klaar met je situatie, gooi het er lekker uit  

Pinkelot, als jullie beide er een goed gevoel bij hebben en al heel erg met de toekomst bezig zijn, is er geen enkel probleem toch? En wat leuk dat jullie beide op een universiteit werken! Op dezelfde universiteit toevallig?

Ik slik ook al een jaar geen pil meer. Heb 'm vanaf mijn 17e tot mijn 24e geslikt, maar daarna had ik meteen een cyclus van 29 dagen. Hoe is jouw cyclus Pinkelot? Regelmatig of onregelmatig?

En ik ben benieuwd of jullie net zo erg zijn als ik... Hebben jullie ook een doosje met een paar  kleine babysokjes, een babymutsje, ...?  Vorig jaar  kon  ik een gratis buikband aanvragen, heb ik ook maar alvast gedaan  

Hoi Femme,

Ja wij werken op dezelfde universiteit. Carpoolen dus samen naar het werk.
Ik heb nog geen babyspullen, maar ik kijk wel vaak op baby-afdelingen van kledingwinkels e.d.

Mijn cyclus is erg regelmatig 28 soms 29 dagen. Dat is dus erg prettig.
Ik merk wel dat kijken en schrijven op dit forum heel prettig is, maar dat ik er daardoor wel extra veel mee bezig ben.
Hebben jullie dat ook?

Met mijn beste vriendin praat ik hier niet over. Zij wil geen kinderen en herkent dit dus ook niet.

Hebben jullie het al over namen gehad?

Groetjes, Pinkelot

quote: Pinkelot1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-10-2008 17:55:48'));

Hoi Femme,

Ja wij werken op dezelfde universiteit. Carpoolen dus samen naar het werk.
Ik heb nog geen babyspullen, maar ik kijk wel vaak op baby-afdelingen van kledingwinkels e.d.

Mijn cyclus is erg regelmatig 28 soms 29 dagen. Dat is dus erg prettig.
Ik merk wel dat kijken en schrijven op dit forum heel prettig is, maar dat ik er daardoor wel extra veel mee bezig ben.
Hebben jullie dat ook?

Met mijn beste vriendin praat ik hier niet over. Zij wil geen kinderen en herkent dit dus ook niet.

Hebben jullie het al over namen gehad?

Groetjes, Pinkelot

Wat gezellig dat jullie samen op dezelfde locatie werken!

Ik heb dat ook wel hoor, dat ik er dan wat meer mee bezig ben.... Overdag als ik aan het werk ben niet hoor, maar als ik zo heerlijk achter de computer zit, dan zie ik het al helemaal voor me ja hihi!

Mijn drie beste vriendinnen weten wel van onze wens af, maar zij weten ook dat ik graag nog een paar dagen er bij wil. Verder praat ik er eigenlijk niet over met hun, ze weten het en dat vind ik eerst voldoende. Mochten wij straks aan de klus zijn, om het zo maar te noemen hahaha, dan voel ik mij ook niet geroepen om dat te vertellen. Ze horen het (hopelijk) vanzelf wel! Maar ik kan me ook  voorstellen dat je het soms wel wat  lastig vindt, omdat zij deze gevoelens niet heeft.. En wat de namen betreft: Als het een meisje wordt, gaat ze Elena Sophia heten. Deze naam ligt inmiddels al een jaar vast denk ik . Als het een jongen wordt, gaat hij Micha of Joran heten. We zijn nog op zoek naar een tweede naam  Wij hebben ook allebei een tweede naam en het leek ons mooi om dat ook door te geven, om het zo maar te zeggen.

Ik ga me klaarmaken, moet zo op kraamvisite  Hoop snel weer wat van jullie te lezen!

Liefs, Femme

Echt heerlijk zo'n uitlaatklep.. :-D

Ik ben vanaf mijn 16 tot heden aan de pil
Daarvoor heb ik  een tijd hormonen geslikt om minder lang te worden
Dus nooit 'uit mijzelf' een eigen cyclus gehad.. (Ben heel benieuwd!)
Ook ik en mijn man zijn er al heel lang met de wens bezig.. En herken het helemaal dat ik alles om mij heen kan linken aan zwangerschap of kinderen...
En soms zo veel dat ik het niet meer prettig vind.. en denk... "wanneer mogen wij..??!!!"
Zelfs ik heb al baby spulletjes in huis.. Onder het mom van .. misschien voor een neefje of nichtje of als kraamkado.... maar het te schattig vinden om weg te geven... hahah
Wij zijn ook pas verhuisd en weet precies welk kamertje ik hoe in wil richten!
Maar jah.... eerst maar de feestdagen ect door... dan zijn we alweer een heel eind verer  

Hoi meiden,

Mag ik met jullie mee kletsen? Ik ga in 2009 ook voor het echie.
Spiek al langer op deze forum en nu eindelijk 1 waar ik in mee kan kletsen.
Ben bang dat ik wel de oudste ben van jullie allemaal, maar net zo verlangend naar een wondertje als jullie.
Ik ben 30 jaar en heb al 7jaar een kinderwens, maar had mijn (ex) partner niet mee. Nu heb ik eindelijk mijn vriend zo ver dat we in 2009 gaan beginnen. Slik al een jaar geen pil en heb een regelmatig cyclus. 28 dagen, maar soms zit er een snellere of langzamere eisprong tussen. Maar ik voel mijn eisprongen dus dat is handig.
Ik werk al 10 jaar  in de kinderopvang voor 3 1/2 dag in de week, maar ga juist iets minder werken als er een kleintje is.

Hoe zit dat met jullie?
Ook zo enorm aan het aftellen??
als ik te veel aan het nadenken ben over de grote wens..
dan leef ik soms van weekend tot weekend
( die altijd wel vol geplant is met verjaardagen of andere dingen  )
Maar ik moet zeggen.. de tijd vliegt dan voorbij :)

Sinds we weten dat we in 2009 voor het echie gaan tel ik mijn menstruaties af. Dat is nog te overzien, had er alleen ineens een cyclus van 3 weken bij zitten dus nu kwam er een ongi bij, dat is dan wel een tegenvaller.
Ik besef me wel de laatste weken dat ik over een jaar met die dikke buik rond loop en gekriebel voel zoals dat de zwangeren zo mooi omschrijven, dan wordt het toch wel spannend.
Ben van het weekend ook weer door een babystore gewandeld. heerlijk al dat babyspul, maar zo'n domper als je die bolle buiken tegenkomt. Ik wil dat ook!!!

Terug
Bovenaan