Voorjaar 2009!!!

de jongens namen die vooral erg leven hier zijn Thijmen, Jasper of Jesper of Jaspar, mex (ipv max) Meisjes namen die ik erg leuk vind zijn evy, isa, sophie (anne vond ik ook erg mooi maar die is resoluut afgewezen net als sophie trouwens!)

Ik kijk ook elke keer ff gauw hoor, zo meteen zijn we al verslaafd aan het zwanger worden forum terwijl we nog niet eens aan de "klus" zijn begonnen! haha maarja het is ook wel erg makkelijk zo met je lap top op schoot op de bank, hup zo van de hyves ff naar hier!

Morgen heb ik een vrije dag ff lekker de stad in, ook op pad voor een leuk origineel kraamkadoo (jongen) iemand nog leuke ideen??

Liefs

oja ik wil ook graag thuis bevallen, maar bij vrienden van ons is er tijdens het persen vocht gemengd met wat bloed op het plafond gekomen en nu wil hubbie tegen die tijd dus niet alleen klossen onder het bed zetten maar ook overal plastic hangen.....
Arme ik, ik zie me al liggen...............

Nog even heel snel voor ik naar mijn werk moet, anders moet je de hele dag wachten tot je bericht krijgt, hihihi.

Kraamcadeautje??? Uuhh....je hebt van die blikjes waar je hand en voetafdrukjes in klei in kan maken. Ze hebben ze ook wel eens bij de etos. Die zijn altijd heel leuk. Ook voor meisjes trouwens. Kost iets van 7,50, niet te duur dus.

Ik vind namen heel moeilijk omdat ik op een dagverblijf werk en ik bij veel namen een beeld van een kind heb. Zo vindt Manlief Veerle helemaal geweldig maar dat kind was niet zo leuk, dus die valt af.

Hoe klein was die kamer van die vriendin, hadden ze een heel laag plafond, want ik heb er nog nooit van gehoord. Kan natuurlijk altijd wel iets mis gaan. Straks breekt je vruchtwater als je op de bank zit bijvoorbeeld. Hoort erbij hoor, dan maar witte als de kraamweek voorbij is, toch.

ik ga werken. doei

ik heb ook een blauwe maandag op een kdv gewerkt en nu werk ik met jongeren dus ook veel assosiaties met bepaalde namen..... grappig he dan noemt hubbie een naam en dan denk ik ja tjo echt niet dan wordt het echt zo'n en zo'n kind, hij snapt dat niet maarja!

Die kamer was normaal hoor, niks bijzonders gewone normale grote slaapkamer formaat, het is gewoon omhoog geschoten zeg maar, ik weet niet hoe was er natuurlijk niet bij! haha. Ach en dat witten helemaal mee eens hoor maar hubbie denkt dat dat meer werk is dan de kamer met plastic behangen! haha nou tegen die tijd laat ik gewoon mijn hormoontjes deze discussie winnen haha, hij zegt namelijk of zkh of plastic naja we zien wel uiteindelijk heb ik het laatste woord dacht ik zo!

leuk die voetjes in klei, ik ga vandaag op onderzoek, leuk die snelle reactie van je!!! naja je zal dit vanavond pas wel lezen maarre werkse dan he!

liefs

Wauw, wat is er veel geschreven zeg!!

Allereerst, gezellig dat je meekletst susieq12! Het schiet voor jullie ook al lekker op, februari!

Wij hebben al nagedacht over hoe we het gaan aanpakken met het werk. Mijn man kan sowieso niet minder werken, hij werkt dus  5 dagen van half acht tot vier uur. Ik wil zelf minimaal 2 hele dagen en een halve dag (bv woensdag) blijven werken en dan zouden wij het liefst 'gebruik' willen maken van een opvangouder of een gastouder. Een kinderdagverblijf is geen optie, dan moeten we naar een ander dorp... Misschien willen de oma's ook wel oppassen, maar ik vind eigenlijk dat oma lekker oma moet zijn zeg maar, dus dat ze zich niet teveel met de opvoeding hoeven en moeten bemoeien. Snap je wat ik bedoel? Maar goed, hoe dat allemaal uit gaat pakken, de tijd zal het leren.

Verder zijn wij al getrouwd, in 2007. Ook zou ik heel graag een wiegje in de kamer willen, maar mijn man vindt dat onzin hahaha. Discussiepunt 1  Verder zitten we wat namen betreft wel op 1 lijn, een meisjesnaam hebben we al: Elena Sophia en als het een jongen wordt gaat hij Micha of Joran heten. Maar daar hebben we nog geen tweede naam bij, dus als jullie suggesties hebben?  Ik werk in het onderwijs en heb dus precies hetzelfde als jullie, dat je bij bepaalde namen die kindjes weer voor je ziet. Héél veel namen vallen dus af hahaha.  Jullie hebben ook leuke namen zeg! Geen Storm, Vlinder  of Bickel, heerlijke normale namen

Ik zou het liefst thuis willen bevallen, maar alleen als het kan. Wil geen risico lopen, dan brengen ze me maar naar het zkh. Als ik het horrorverhaal van een vriendin van mij hoor, nou poeh zeg   Hihihi, moest erg lachen om het plastic-verhaaltje... Sorry... Arme jij...  Hopelijk draait je mannetje tzt wat bij! Wij willen het geslacht trouwens niet weten, laat mij maar lekker een verrassingsei zijn hahahaha.

Je zal inmiddels wel aan het shoppen zijn, ben benieuwd wat je hebt gekocht! Laat je het ons wel even weten?

Wat Hyves betreft, mijn echte naam is ook niet Femme  Is het anders ook een idee dat ik even een Hyves groep (met een  neutrale naam natuurlijk hihi)  aanmaak, zodat we daar bij aan kunnen sluiten? Of dat we de hyvesadressen via de mail uitwisselen?

ik vind zo'n aparte hyves een goed idee maar dan wel helemaal van top tot teen afgeschermd en dat ie ook niet in je lijst staat zeg maar, een paar mensen weten van mijn februari verhaal en de rest hoeft het echt niet te weten! ben jij er goed in femme? anders wil ik hem ook wel maken hoor, nog ff een originele naam bedenken dan!

heb heerlijk geshopt, tuurlijk weer veel te veel gekocht, maargoed hoort erbij he? ik ben uiteindelijk geslaagd voor het kraamkadoo, ik heb een heel stoer pakje gekocht, zo lief al die kleine spulletjes. Voor mijn vriendin die op knappen staat koop ik een geboorte beer en zij krijgt van mij ook die kleivoetjes zo leuk! wel grappig omdat ik samen met haar haar buik in gips heb gedaan dus dit is een leuk vervolg!

Tja dat plastic verhaal ik kan er ook wel om lachen hoor helemaal als ie zo serieus kijkt, en vastberaden!! ach duurt allemaal nog even. Ik wil ook een wiegje op de kamer, bij hubbie in de fam is een fam wiegje en toen mijn schoonmoeder 5 jaar geleden eens aan mij vroeg of ze die aan een andere tak van de fam mocht geven zei ik tuurlijk, doe maar! Dom dom nu vreselijke spijt van dus maar eens kijken of we dat wiegje nog terug kunnen krijgen! Hubbie vind dat allemaal prima.

Mijn lief kan ook niet minder werken, eigen bedrijf dus dat gaat echt niet lukken, ik denk dat ik twee of drie dagen ga werken straks, even afwachten want ik doe ook de administratie voor het bedrijf en als dat meer wordt houdt het echt op bij 2 dagen werken en 1 dag administratie.... anders loop ik daar met een kind op de arm en mijn laptop onder de andere haha. KDV of gastouder weet ik nog niet, schoonmam wil wel een keer in de week oppassen denk ik, eigen moeder woont in zeeland en ik in gelderland dus dat gaat niet wat worden! haha Maar ik begrijp je opvoedings en oma rol idee wel (snap je em nog?) daarom weet ik ook niet zeker of ons kleintje wel naar oma gaat, misschien het eerste jaar ofzo, ik vind ze zo klein om al naar een kdv te doen! Naja eerst maar een stoppen met de pil he.

Liefs

quote: susieq12 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2008 13:54:43'));

ik vind zo'n aparte hyves een goed idee maar dan wel helemaal van top tot teen afgeschermd en dat ie ook niet in je lijst staat zeg maar, een paar mensen weten van mijn februari verhaal en de rest hoeft het echt niet te weten! ben jij er goed in femme? anders wil ik hem ook wel maken hoor, nog ff een originele naam bedenken dan!

heb heerlijk geshopt, tuurlijk weer veel te veel gekocht, maargoed hoort erbij he? ik ben uiteindelijk geslaagd voor het kraamkadoo, ik heb een heel stoer pakje gekocht, zo lief al die kleine spulletjes. Voor mijn vriendin die op knappen staat koop ik een geboorte beer en zij krijgt van mij ook die kleivoetjes zo leuk! wel grappig omdat ik samen met haar haar buik in gips heb gedaan dus dit is een leuk vervolg!

Tja dat plastic verhaal ik kan er ook wel om lachen hoor helemaal als ie zo serieus kijkt, en vastberaden!! ach duurt allemaal nog even. Ik wil ook een wiegje op de kamer, bij hubbie in de fam is een fam wiegje en toen mijn schoonmoeder 5 jaar geleden eens aan mij vroeg of ze die aan een andere tak van de fam mocht geven zei ik tuurlijk, doe maar! Dom dom nu vreselijke spijt van dus maar eens kijken of we dat wiegje nog terug kunnen krijgen! Hubbie vind dat allemaal prima.

Mijn lief kan ook niet minder werken, eigen bedrijf dus dat gaat echt niet lukken, ik denk dat ik twee of drie dagen ga werken straks, even afwachten want ik doe ook de administratie voor het bedrijf en als dat meer wordt houdt het echt op bij 2 dagen werken en 1 dag administratie.... anders loop ik daar met een kind op de arm en mijn laptop onder de andere haha. KDV of gastouder weet ik nog niet, schoonmam wil wel een keer in de week oppassen denk ik, eigen moeder woont in zeeland en ik in gelderland dus dat gaat niet wat worden! haha Maar ik begrijp je opvoedings en oma rol idee wel (snap je em nog?) daarom weet ik ook niet zeker of ons kleintje wel naar oma gaat, misschien het eerste jaar ofzo, ik vind ze zo klein om al naar een kdv te doen! Naja eerst maar een stoppen met de pil he.

Liefs

Ja, ik wil 'm ook echt helemaal afgeschermd hebben hoor! Wat dacht je van  'Koffietijd'? Niet dat ik koffie drink..  Niemand die daar iets over baby's kan opmaken hahaha. Of wat anders natuurlijk, mag ook. Ik kan hem op zich wel aanmaken, maar jij mag het ook doen. Maakt mij niet uit!

Wat leuk dat je zo goed geslaagd bent! En zeker ook als je al een gipsbuik hebt gemaakt dan is dat gips voor de voetjes errug leuk.

Zonde van dat wiegje zeg.. Maar misschien is er iemand anders waar je hem van kunt lenen?  Ik weet niet of mijn ouders nog eentje op zolder hebben staan, maar anders mag ik er eentje van mijn reisgezelschap lenen. Ik  werk namelijk op een waddeneiland en een van de dames van het ploegje waar ik altijd bij zit heeft al toegezegd dat ik tegen de tijd dat het zover is haar wiegje mag lenen. Hoe lief is dat!!

Ik zie je al lopen met je kind en je laptop hihi, we gaan er maar niet vanuit dat het zover komt, of wel  Er komt strakjes zoveel bij kijken.. Maar het moet eerst maar eens zover zijn inderdaad. Niet te snel op de zaken vooruit lopen, al doe ik dat toch wel automatisch. Jullie ook? We hebben zelfs bij het aanschaffen van onze meubels (vorig jaar) al rekening gehouden met eventuele kids, of er niet teveel puntige hoeken ed aanzaten haha. Erg hoor, als je er even bij stil staat..

Hey hey,

Ben ik er een paar dagen tussenuit ( conferentie voor werk) hebben jullie alweer een heleboel gekletst zie ik.
dat van die hormonen om minder lang te worden herken ik. Begon op mijn 14de dus al en heb pas op mijn 25ste mijn eerste natuurlijke cyclus gehad. Gelukkig vrij snel regelmatig.

Heb ook 3 jaar op een kinderdagverblijf gewerkt dus ook het namen-probleem ken ik wel.
Wij hebben nog niet echt namen bedacht, maar af en toe passeren er wel wat voorstellen de revue.
In babywinkels begeef ik me nog niet, dat kan ik nog niet hoor.

Wel een spannend idee he dames??
Is er inmiddels al een hyves aangemaakt, of is dat idee van de baan. Ik heb namelijk ook hyves.

Nou ik zie het later wel.

Groetjes en een fijn weekend allemaal!!

Pinkelot

Terug
Bovenaan