quote: susieq12 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2008 13:54:43&apos

);
ik vind zo'n aparte hyves een goed idee maar dan wel helemaal van top tot teen afgeschermd en dat ie ook niet in je lijst staat zeg maar, een paar mensen weten van mijn februari verhaal en de rest hoeft het echt niet te weten! ben jij er goed in femme? anders wil ik hem ook wel maken hoor, nog ff een originele naam bedenken dan!
heb heerlijk geshopt, tuurlijk weer veel te veel gekocht, maargoed hoort erbij he? ik ben uiteindelijk geslaagd voor het kraamkadoo, ik heb een heel stoer pakje gekocht, zo lief al die kleine spulletjes. Voor mijn vriendin die op knappen staat koop ik een geboorte beer en zij krijgt van mij ook die kleivoetjes zo leuk! wel grappig omdat ik samen met haar haar buik in gips heb gedaan dus dit is een leuk vervolg!
Tja dat plastic verhaal ik kan er ook wel om lachen hoor helemaal als ie zo serieus kijkt, en vastberaden!! ach duurt allemaal nog even. Ik wil ook een wiegje op de kamer, bij hubbie in de fam is een fam wiegje en toen mijn schoonmoeder 5 jaar geleden eens aan mij vroeg of ze die aan een andere tak van de fam mocht geven zei ik tuurlijk, doe maar! Dom dom nu vreselijke spijt van dus maar eens kijken of we dat wiegje nog terug kunnen krijgen! Hubbie vind dat allemaal prima.
Mijn lief kan ook niet minder werken, eigen bedrijf dus dat gaat echt niet lukken, ik denk dat ik twee of drie dagen ga werken straks, even afwachten want ik doe ook de administratie voor het bedrijf en als dat meer wordt houdt het echt op bij 2 dagen werken en 1 dag administratie.... anders loop ik daar met een kind op de arm en mijn laptop onder de andere haha. KDV of gastouder weet ik nog niet, schoonmam wil wel een keer in de week oppassen denk ik, eigen moeder woont in zeeland en ik in gelderland dus dat gaat niet wat worden! haha Maar ik begrijp je opvoedings en oma rol idee wel (snap je em nog?) daarom weet ik ook niet zeker of ons kleintje wel naar oma gaat, misschien het eerste jaar ofzo, ik vind ze zo klein om al naar een kdv te doen! Naja eerst maar een stoppen met de pil he.
Liefs
Ja, ik wil 'm ook echt helemaal afgeschermd hebben hoor! Wat dacht je van 'Koffietijd'? Niet dat ik koffie drink.. Niemand die daar iets over baby's kan opmaken hahaha. Of wat anders natuurlijk, mag ook. Ik kan hem op zich wel aanmaken, maar jij mag het ook doen. Maakt mij niet uit!
Wat leuk dat je zo goed geslaagd bent! En zeker ook als je al een gipsbuik hebt gemaakt dan is dat gips voor de voetjes errug leuk.
Zonde van dat wiegje zeg.. Maar misschien is er iemand anders waar je hem van kunt lenen? Ik weet niet of mijn ouders nog eentje op zolder hebben staan, maar anders mag ik er eentje van mijn reisgezelschap lenen. Ik werk namelijk op een waddeneiland en een van de dames van het ploegje waar ik altijd bij zit heeft al toegezegd dat ik tegen de tijd dat het zover is haar wiegje mag lenen. Hoe lief is dat!!
Ik zie je al lopen met je kind en je laptop hihi, we gaan er maar niet vanuit dat het zover komt, of wel Er komt strakjes zoveel bij kijken.. Maar het moet eerst maar eens zover zijn inderdaad. Niet te snel op de zaken vooruit lopen, al doe ik dat toch wel automatisch. Jullie ook? We hebben zelfs bij het aanschaffen van onze meubels (vorig jaar) al rekening gehouden met eventuele kids, of er niet teveel puntige hoeken ed aanzaten haha. Erg hoor, als je er even bij stil staat..