A
Anoniem
Guest
Hoi Chica! Leuk dat je ook mee komt kletsen! Wanneer in 2009 gaan jullie voor het echie? Of is dat nog niet bekend. Fijn dat je ook een regelmatige cyclus hebt en dat je je eisprongen voelt, dat is alleen maar mooi meegenomen natuurlijk! Jij werkt dus ook met kids, ik ook. Is niet goed voor je kriebels
Hey Elllen! Ik moest jouw zin even twee keer lezen, dat je hormonen slikte om minder lang te worden. Ik heb daar nog nooit van gehoord, moet ik eerlijk bekennen. Maar hopelijk heeft het goed zijn werk gedaan! Ik kan me voorstellen dat je benieuwd bent wat je cyclus gaat doen. En oooh wat herken ik mijzelf in jouw verhaaltje wat de cadeautjes betreft. Onder het mom van een eventueel kraamcadeau voor dezer gene. Wij wonen ook nog niet zo lang in dit huis, nu net een jaar, en ik ben boven ook bezig met de laatste twee kamers. Het behang van de vorige bewoners zit er nog steeds in en ik ben bezig om dat er uit te halen, zodat we daar ook langzaamaan mee kunnen beginnen hahaha. Wij zijn ook zo aan het aftellen hoor en als je idd van weekend naar weekend leeft gaat de tijd vrij snel hihi. Heb echt momenten dat ik echt hopeloos ben en ik meteen de condooms in de prullenbak wil gooien hihi. Zoals het nu staat wordt het april, nog een half jaartje!!! :-D
PS: Hebben jullie ook Hyves of MSN ofzo? Ben wel benieuwd wie er schuil gaan achter de namen Het hoeft natuurlijk niet hoor, ik denk alleen eventjes hardop!!