Voorjaar 2009!!!

Hoi Chica! Leuk dat je ook mee komt kletsen! Wanneer in 2009 gaan jullie voor het echie? Of is dat nog niet bekend. Fijn dat je ook een regelmatige cyclus hebt en dat je je eisprongen voelt, dat is alleen maar mooi meegenomen natuurlijk! Jij werkt dus ook met kids, ik ook. Is niet goed voor je kriebels :) Menstruaties aftellen is ook een goed  idee, wel jammer dat dat bij jou een keertje niet goed uitkwam met een extra ongi. Mijn man en ik fantaseren ook en kijken uit naar volgend jaar. Hoe zou ons leventje er dan uit zien rond deze tijd van het jaar? Zou er een kleintje onderweg zijn? We hopen het wel natuurlijk! Ik herken het hoor, als je zo tussen alle zwangere dames loopt. Ik vermijd ook de babywinkels, ik koop alleen maar kraamcadeautjes bij de Hema ofzo, waar ook andere, niet-zwangere mensen zijn :) Dat is mij veel te confronterend, knap hoor dat jij dat kunt!

Hey Elllen! Ik moest jouw zin even twee keer lezen, dat je hormonen slikte om minder lang te worden. Ik heb daar nog nooit van gehoord, moet ik eerlijk bekennen. Maar hopelijk heeft het goed zijn werk gedaan! Ik kan me voorstellen dat je benieuwd bent  wat je cyclus gaat doen.  En oooh wat herken ik mijzelf in jouw verhaaltje wat de cadeautjes betreft. Onder het mom van een eventueel kraamcadeau voor dezer gene. Wij wonen ook nog niet zo lang in dit huis, nu net een jaar, en ik ben boven ook bezig met de laatste twee kamers. Het behang van de vorige bewoners zit er nog steeds in en ik ben bezig om dat er uit te halen, zodat we daar ook langzaamaan mee kunnen beginnen hahaha. Wij zijn ook zo aan het aftellen hoor en als je idd van weekend naar weekend leeft gaat de tijd vrij snel hihi. Heb echt momenten dat  ik echt hopeloos ben  en  ik meteen de condooms in de prullenbak wil  gooien hihi. Zoals het nu staat wordt het april, nog een half jaartje!!! :-D

PS: Hebben jullie ook Hyves of MSN ofzo?  Ben wel benieuwd wie er schuil gaan achter de namen  Het hoeft natuurlijk niet hoor, ik denk alleen eventjes hardop!!

Hallo Lady's,
Wij gaan in Januarie al beginnen, maar dat duurt voor mijn gevoel nog zo lang. Ik wacht nu al ruim 7 jaar op het teken van mijn (ex)vriend(ben ondertussen van partner gewisseld). Mijn vriend heeft nu toegestemd, maar hij staat er zelf nog niet helemaal achter. Hij wordt ook 30 dit jaar en de tijd gaat langzaam dringen als je na je 30e nog aan een gezin wil beginnen. Mijn moeder was 36 toen ze in de overgang ging en dat kan erfelijk zijn dus.... Ze zeggen ook dat mannen pas wennen aan het idee als wij ,vrouwen ,zwanger zijn. Hij is trouwens super lief en geweldig met zijn neef en nichtjes. Vindt kinderen erg leuk en wil zeker vader worden dus waarom wachten.
Ik heb wel hyves, maar wil vanwege ouders(van mijn werk) niet mijn naam prijs geven. Sorry!

quote: chica78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-10-2008 21:28:08'));

Hallo Lady's,
Wij gaan in Januarie al beginnen, maar dat duurt voor mijn gevoel nog zo lang. Ik wacht nu al ruim 7 jaar op het teken van mijn (ex)vriend(ben ondertussen van partner gewisseld). Mijn vriend heeft nu toegestemd, maar hij staat er zelf nog niet helemaal achter. Hij wordt ook 30 dit jaar en de tijd gaat langzaam dringen als je na je 30e nog aan een gezin wil beginnen. Mijn moeder was 36 toen ze in de overgang ging en dat kan erfelijk zijn dus.... Ze zeggen ook dat mannen pas wennen aan het idee als wij ,vrouwen ,zwanger zijn. Hij is trouwens super lief en geweldig met zijn neef en nichtjes. Vindt kinderen erg leuk en wil zeker vader worden dus waarom wachten.
Ik heb wel hyves, maar wil vanwege ouders(van mijn werk) niet mijn naam prijs geven. Sorry!

Hoi hoi! Is niet erg hoor, hoef je je niet voor te verontschuldigen! Ik  kan het me wel voorstellen.
Wat leuk dat jullie in januari al gaan beginnen, dat duurt niet zo lang meer! Maar na 7 jaar wachten is het dan ook wel lekker dat het aftellen kan beginnen. Wat jammer dat je zo lang moest wachten  Ik heb inderdaad ook wel eens gehoord dat mannen pas later aan het idee wennen. Bij mijn man is dat denk ik niet zo. Hij wil het net zo graag als ik, gelukkig. Ook hij is erg lief met kleine kinderen en ik weet zeker dat hij een superheit gaat worden (tja, Fries hè). Vind jij het ook zo leuk om te zien hoe je partner met kinderen omgaat? Ik word altijd erg warm van binnen, de vlindertjes komen dan even langs hihi  Vind het zo'n lief gezicht!

dag meiden,

eindelijk een onderwerp waarin ik ook kan meepraten!!!   heel fijn, mijn hubbie en ik hebben besloten dat ik de doosjes met de pil opmaak en daarna de wondere wereld van het zwanger worden ingaan, ik heb natuurlijk uitgerekend wanneer dat is en dat is half februari!!! dan ben ik ook nog eens jarig dus een prachtig verjaarskadoo zal ik maar zeggen. Ik leef dus van strip naar strip, zou hem haast door willen slikken zodat het een aantal weken vervroegd word!  Maar afspraak is afspraak al merk ik wel dat ik zo af en toe toch bij mijn hubbie peil hoe er over denkt om nu te stoppen. Tot nu toe geen gehoor daaraan. jammer maar ik ben al lang blij dat deze afspraak staat en zo lang duurt het ook niet meer, ik bedoel als je de feestdagen voorbij bent is het al zowat feb, dus officieel niks te klagen maar toch stiekum wel! Haha

ik vind het leuk om samen de komende tijd door te komen, kunnen we met elkaar kwijlen bij het idee!

Groetjes Susieq

Wij hebben regelmatig kinderen te logeren. Gelukkig wel 1 voor 1, want dan is het voor manlief te overzien.
Hij kwam vorige week met de kleine op zijn arm de slaapkamer binnen lopen en legde hem met een fles melk tussen ons in. Dan smelt ik helemaal. Zo lief, en dan is het nog niet eens "eigen" en dat maakt het ook wel weer moeilijk.
Heerlijk zo'n forum...eindelijk mensen die me begrijpen.
Denken jullie ook al na over werk en kinderen en borstvoeding of fles? Peetoom en peettante, eerst trouwen of niet? Een wieg kopen of gewoon gelijk in de ledikant? Wat een overwegingen allemaal en dan hebben we het nog niet over namen. Manlief is heel kieskeurig( moet ook), maar er volgen nog wel meer kinderen als het ons gegunt is. Hoe gaat dat bij jullie?

hey Femme,

Zit me ineens te bedenken dat als jij je woonplaats vrij zou (willen) geven ik je wel kan achterhalen via hyves. Er zijn namelijk 20 pagina's met Femme's en zie dan maar eens de juiste te vinden. Wil dan wel alleen berichten en niet krabbelen, want het moet wel een verrassing voor vrienden en familie blijven wanneer we zwanger zijn, snap je. Dan heb je in ieder geval een gezicht bij de teksten en ik zit vaker op hyves dat dit forum.
Als je niet wil ook geen probleem hoor!

wij denken al over heel veel dingen na (zelfs over de bevalling thuis of zkh) het is ook allemaal heel spannend, wij hebben zelfs al een lijstje namen voornamelijk jongens namen dus dat word nog wat als we voor het echie een meisjes naam moeten uitzoeken! haha Hubbie vind namelijk heel veel meisjesnamen niet leuk en als ik dan de namen hoor die hij dan leuk vind............... och jeetje denk ik dan! arm kind haha. Vandaar dat wij mochten we zwanger raken toch wel het geslacht willen weten, scheelt een hoop gekibbel zeg maar.
Ik vind het allemaal heel spannend gewoon en kan er de hele dag wel over praten, babywinkels in (vind altijd wel een reden om ff te kijken, twee kleine neefjes, en twee baby's op komst in de vriendengroep) heerlijk vind ik het om daar te dromen hoe het zou zijn om eindelijk voor mezelf daar te scharrelen!

ben trouwens 26 (in feb dus 27) en hubbie 28, wij hebben een eigen bedrijf en dat loopt in feb een jaar dus vandaar ook dan stoppen met de pil.

Liefs

Wat voor namen vinden jullie mooi, want wij kunnen juist geen jongens namen verzinnen. Ik zou niet willen weten wat het wordt, lijkt me zo leuk om het als verrassing te houden. Ik ben toch al zo slecht in geheimen bewaren die te leuk zijn om te delen. Ga dus ook niet wachten tot de veilige 3 maanden als ik zwanger ben, maar schreeuw het van de daken als ik de test heb gedaan. We weten zelfs al hoe we het gaan vertellen aan onze ouders.
De namen die wij leuk vinden zijn, Anne, Eva, Vera of Belle voor een meisje en voor een jongen zoiets als Bas.
Bij mij wordt het thuis bevallen, maar dan hoop ik niet dat ik tijdens de weeën naar het ziekenhuis hoef, want we wonen 3 hoog zonder lift.

Betrap me er nu wel op dat ik vaak kijk op dit forum om te zien of er reactie zijn geplaatst. Vindt het fijn om te kunnen kletsen over dingen die andere echt nog niet mogen of hoeven te weten. (Wat een vertrouwen in mensen die je eigenlijk niet kent)

Terug
Bovenaan