Hey meiden,
Die hyves he, als ik daar word aangemeld, zien dan niet de mensen op mijn hyves dat ik op een "ik wil zooooooo graag zwanger worden" hyves zit? Zo nee, dan wil ik er heeeel graag bij. Maareh wat heb je dan nodig van me, want mijn gehele naam staat er en ik durf het hier niet neer te zetten. Kunnen jullie je wel voorstellen he?
Maar ik speel wel een beetje vals, want mijn vriend en ik zijn deze maand gestopt, dus niet helemaal voorjaar. Maar goed, zo snel zal het toch wel niet lopen en zal (hopelijk) wel in het voorjaar pas zijn...als het dan al zo snel gaat natuurlijk.
Anyway, ook wij zijn er erg mee bezig. Denk altijd dat de vrouwen er meer mee bezig zijn, maar mijn vriendje vindt het ook helemaal geweldig..wat zal hij/ zij aandoen en natuurlijk de namen, die hebben we ook al.
Eerst wilden we voor een meisje Mik. Toen kwamen we op het idee voor een meisje Sterre te noemen (zit een reden achter die vertel ik nog wel, niet spectaculair trouwens). Dus dan wordt het waarschijnlijk Mik voor een jongen en Sterre voor een meisje.... En ja kwaamvisites, ieeeeh ik wil ook. Mijn zus is over 5 weken uitgeteld van haar tweede kindje... vind het helemaaaal geweldig zo dicht bij. Maar wil nu zelf ook graag.
Ik hoor graag even over de hyves aanmeldig, omdat ik er graag bij zou willen.
Kus Tink