Voorjaar 2009!!!

hey meisje,

Ja kan je zien he... hoe afhankelijk je van geld bent.. verschrikkelijk..
maar ja.. je wil toch het beste voor je gezinnetje..
Ik heb niet een full time baan. Werk zo'n 20 uur per week.
Zat vol te houden dus! Dit aantal uren wil ik ook blijven werken als wij een kindje krijgen.

Hoi Hoi,

Ik ben nieuw hier.
Mijn vriend en ik willen ook in het voorjaar beginnen.
ik hoop in januari een vast contract te krijgen en mijn vriend 2 maanden later, daar wachten we echt op anders had het van mij nu al gemogen.

Ik zal even wat over me zelf vertellen.
Ben 23 jaar we hebben vandaag precies 4 jaar een relatie met elkaar maar ik ken hem al 8 jaar. we wonen nu een half jaar samen. verder ben ik hartpatient en nu ik weet dat alles goed is met mij wil ik niet te lang wachten met een kindje

hoi Nathalie, welkom hier... mag ik als moderator aannemen dat jij de nathalie bent die zich op onze hyves heeft aangemeld??? zo ja ff melden hier dan kan ik je accepteren

dat geld ook nog steeds voor degene wiens naam met een S begint en die zich eerder al heeft aangemeld!! eerst hier melden anders kan ik je niet accepteren... Dit geld voor alle nieuwe dames. heel gezellig en jullie zijn zeker hartstikke welkom maar als ik niet weet wie je bent accepteer ik je niet in het kader van de privacy van onze dames.

liefs

Hey meiden,

Die hyves he, als ik daar word aangemeld, zien dan niet de mensen op mijn hyves dat ik op een "ik wil zooooooo graag zwanger worden" hyves zit? Zo nee, dan wil ik er heeeel graag bij. Maareh wat heb je dan nodig van me, want mijn gehele naam staat er en ik durf het hier niet neer te zetten. Kunnen jullie je wel voorstellen he?
Maar ik speel wel een beetje vals, want mijn vriend en ik zijn deze maand gestopt, dus niet helemaal voorjaar. Maar goed, zo snel zal het toch wel niet lopen en zal (hopelijk) wel in het voorjaar pas zijn...als het dan al zo snel gaat natuurlijk.
Anyway, ook wij zijn er erg mee bezig. Denk altijd dat de vrouwen er meer mee bezig zijn, maar mijn vriendje vindt het ook helemaal geweldig..wat zal hij/ zij aandoen en natuurlijk de namen, die hebben we ook al.
Eerst wilden we voor een meisje Mik. Toen kwamen we op het idee voor een meisje Sterre te noemen (zit een reden achter die vertel ik nog wel, niet spectaculair trouwens). Dus dan wordt het waarschijnlijk Mik voor een jongen en Sterre voor een meisje.... En ja kwaamvisites, ieeeeh ik wil ook. Mijn zus is over 5 weken uitgeteld van haar tweede kindje... vind het helemaaaal geweldig zo dicht bij. Maar wil nu zelf ook graag.

Ik hoor graag even over de hyves aanmeldig, omdat ik er graag bij zou willen.

Kus Tink

Hey Suus,

heb me net aangemeld voor het borreluurtje (leuke naam als we allemaal geen alcohol meer mogen) ik ben degene die met die zonnebril op de kop. En de initialen van mijn naam zijn MJ. Dus dat ben ik.....mag ik dan lid worden, hihi. Spannend!!!!!

Kus Tink

hey tinkerbell,
ik ga je nu zo direct accepteren.... enne je bent niet de enige hoor die eerder gestopt of stopt met de pil, de meeste van ons eigenlijk wel... ikzelf doe nog 1 strippie en dan maar afwachten. (ps denk dat je ondertussen wel gesnapt hebt dat de hyves dus helemaal totaly afgeschermd is en dat de enige manier om erop te komen het gebruik van de link is) nou ik ga je accepteren tot daar

Hoi allemaal,

Ik ben dus diegene die met een S... begint, lekker mysterieus haha. Ik heb jullie berichtjes hier gelezen en ik zou wel met jullie willen mee kletsen op hyves als jullie dat ook goed vinden natuurlijk .

Alvast veel succes iedereen!!

Liefs Vlinder

HOI HOI.

ik ben inderdaad ook die nathalie die zich op hyves had aangemeld om lekker te kletsen.

liefsss nathalie

Terug
Bovenaan