Voorjaar 2009!!!

@Susie: ik had begrepen dat de Hyves afgeschermd is. Nu zit ik alleen nog met het feit dat iedereen die daar mee doet, de ander wel kan zien. Je eigen hyve zeg maar. Dan zou ik alsnog mijn identiteit onthullen  Daar wacht ik gewoon nog even mee. Het is allemaal nog zo pril en eigenlijk nog "top-secret" voor de buitenwereld

@Ellen: ja lastig is dat! Ik zal ook vast eerst nog een tijdelijk contract krijgen.. waar ik bang voor ben is dat een werkgever je niet meer "wil" als je zwanger bent. Wat een gedoe is dat eigenlijk! Nu heb ik volgende week een afspraak staan en dan zie ik wel wat eruit komt. Hoop dat ik straks gewoon een parttime baan heb. Wil sowieso niet fulltime werken. Werk jij wel fulltime?

Hoi Meisje,

Welkom, maar jammer dat je niet op hyves komt. Daar babbelen we ook veel, maar zo nu en dan ben ik ook op deze site. Op hyves zien we wel je foto, maar als je voor niet vrienden je hyves hebt afgeschermt dan kunnen wij daar ook niet bij hoor. En ik beloof je niet te krabbelen op je eigen hyves.

Ik ben al 30 jaar (auw, dat doet altijd zeer om op te schrijven) en wij gaan in jan. voor het echie. Eindelijk heb ik groenlicht van manlief. Ik ben niet getrouwd en woon samen in een app.. Ik werk partime(30uur) in de kinderopvang waar ik straks gewoon mijn kleintje mee naar toe kan nemen (betaal dan wel gewoon de rekening net als ieder ander, dus geen korting voor werknemers). Manlief gaat waarschijnlijk ook 1 dag voor de kleine zorgen.

Denk er nog even over na om toch op hyves te komen. Ik weet net zoveel als jij van de andere, alleen heb ik nu een fotootje van ze gezien.
Maar besluit je het niet te doen dan kijk ik gewoon regelmatig of je wat hebt geschreven

hoi meisje,

ik ben 29 jaar en mijn reden om te wachten is omdat mijn moeder gaat trouwen op de malediven. ik twijfel hier nog over of ik niet eerder zal stoppen met de pil. ik wil eerst informatie inwinnen hierover voordat ik een besluit neem. ik heb een  zoon van 8  en werk 3 dagen.
ik zal ook regelmatig hier kijken omdat ik dit een leuk forum vindt.
 groetjes patries

degene die zich heeft aangemeld voor de hyves moet dat echt hier even melden, anders kan en wil ik je niet accepteren... alles voor de privacy....

Ik kwam op een topic Tinkerbell79 tegen en haar heb ik ook uitgenodigd, maar duidelijk bijgezet dat ze het moet melden op de topic "voorjaar2009", maar dat was na jou eerste bericht suus dus zij zal het ook niet zijn.
Rarara...wie is het dan?
Ach ja...praten we ook een keer over iets anders dan baby's:)

Terug
Bovenaan