Voorjaar 2009!!!

hoi ellen,

ik heb inderdaad jouw stukje gelezen over je reis.
een antwoord op je vraag.
mijn moeder gaat trouwen op de malediven.
het is een eind vliegen en het zijn verschillende eilanden bij elkaar dus gaat er wat fout duurt het even voordat je in een ziekenhuis bent.
ja het is niet prettig als je zo misselijk bent en je zit gezellig met z n allen op een mooi eiland en iedereen is aan het feesten en ik lig ziek op bed. zie ik ook wel tegen op. bij de eerste heb ik het niet gehad alleen dat ik het erg zuur had. ja ik heb een geweldige zoon. had ik nog niet verteld.
de reactie van de omgeving is verschillend. mijn vriend vind dat ik die beslissing zelf moet nemen. waar ik me het prettigste  bij voel. ( wat een lieverd is het he.)  me  moeder en mijn zusje vinden het wel verstandig om te wachten. ik  twijfel hier eigenlijk dus nog over. maar net als jij wil ik het goede/verstandigste/ect doen.
als je/jullie nog meer gerust stellende tips heb over zwanger op vakantie gaan zijn ze van harte welkom. ik zal ook op hyves gaan kijken.

groetjes patries

Hoi!
Wij willen er in februari/maart komend jaar ook weer voor gaan. Bij ons is het 'weer', want we hebben al een zoontje van 15 maanden. We wachten nog even, want ik heb bekkeninstabiliteit gehad en ons zoontje moet wat meer zelf kunnen voordat ik weer zwanger word. Ik heb me aangemeld voor Hyves en wil daar graag verder kletsen. Vertel ik ook wel wat meer, want ik ben bang dat mijn moeder constant aan het speuren is of er hier al berichtjes staan dat we het binnenkort weer proberen, deed ze nl. de eerste keer ook. Dus ik wil even niet te herkenbaar zijn!!
Mijn Hyvesnaam eindigt ook op 888, dus dan weet je wie ik ben!

hahaha bedankt...
Dat had ik niet door..  Maar ik heb nu de hyves gevonden!
ik ga daar denk ik voornamenlijk mee kletsen..
Want de berichten terug lezen, het voorjaar 2009 vinden  
is wat makkelijker op hyves
toch bezoek ik deze site vaak genoeg...
Staan veel te veel leuke en leerzame dingen op
Spreek jullie gauw weer

Nou, dit is nou net een topic waar ik naar op zoek was  Wij gaan er volgend voorjaar ook voor. Althans, dat is dus de bedoeling!

De hyves laat ik nog heel even achterwege, hou het graag nog wat anoniem  Misschien dat ik me later nog aanmeld.

Hoe oud zijn jullie? En waarom gaan jullie er aankomend voorjaar voor en niet nu al?

Wij willen eerst wat meer zekerheid hebben wat betreft ons inkomen. Ben net klaar met m'n studie en  druk bezig met solliciteren  Als dat allemaal wat rond is gaan we er volop voor!! Zo spannend. Mijn vriend heeft al wel een vast inkomen.

hoi meisje

we zijn alleen iets actiever op de hyves, het is volledig afgeschermd en ook niet terug te vinden in zoekmachines of in je hyves lijst... maar wat jij wil hoor ik kan niet voor de anderen spreken maar ik kijk hier ook nog regelmatig (lees elke dag haha)

ikzelf ben 26 bijna 27 en stop over 28 nachtjes (ik tel ze af) met de pil. das dus half december. Eigenlijk hadden hubbie en ik afgesproken er in februari voor te gaan omdat we een eigen bedrijf hebben en die loopt dan een jaar en weet je ook hoe of wat, maar het bedrijf draait gewoon heel goed dus mijn droom komt uit en we moeten dus tussen kerst en oud en nieuw ff flink aan de klus. Haha

naja wel gezelli weer iemand erbij.

liefs

Hey Meisje,
Ik kijk hier heel af en toe ook nog wel hoor.
Dus gezellig dat je mee komt kletsen!!
Ik ben 23, getrouwd, en we zijn van het zomer verhuisd.
We zijn er al heel lang klaar voor .. maar hetzelfde als bij jou..
Ik heb nog geen vast contract.. Een paar keer verlenging gekregen maar nooit een vaste baan. Nou heeft mijn baas wel laten weten dat ik dat in april.. (als mijn contract afloopt) een krijg.. dus daarom kiezen wij ervoor om nog heeel eventjes te wachten.. eind dec slik ik mijn laaste pil.
Groetjes

Terug
Bovenaan