voorkeur uitspreken over geslacht


Met veel aandacht de verdere reacties gelezen kom ik tot de conclusie:
Iedereen heeft een beetje gelijk. Lekker makkelijk gezegd misschien maar dat komt gewoon omdat iedere mening van belang is en er altijd waarheid in zit. Kijk, waarom zou je een kindje na 2 maanden zwangerschap wat down heeft wel mogen laten aborteren? Als het geboren wordt en het heeft down dan laat je zo'n kindje toch ook niet doodgaan? Ik weet ook wat Hester bedoelt. Mensen hebben teveel te kiezen en dat is wat haar het meeste bezighoudt. (Hester en ik zijn vriendinnen)
Het is een te diepzinnig onderwerp om hier een kant en klaar antwoord op te hebben!!! Dat er mensen zijn die een voorkeur hebben, sja, moeten ze zelf weten. Ik hoop, en denk ook wel dat ze er best bij stil staan, dat er zeker stellen zijn waar het niet zo makkelijk gaat. Tuurlijk maak ik me best een beetje druk als ik iemand hoor zeggen; ik heb liever een meisje  want.....bla bla bla. Ik heb al eerder een stukje geplaatst waarin ik zei dat we   in het hele begin grapten over jongens en meisjes maar nu hebben we het alleen nog over een kindje. Wie weet zeggen we, als het ooit wel weer zover is, halverwege de zwangerschap: wat zou het worden? en sja....zo komt het balletje aan het rollen. Ik heb dus geen voorkeur. Een meisje is lief een jongen is stoer.

Ik hoop dat iedereen zeker beseft dat een kindje krijgen een GODSGESCHENK  is en dat wat het ook moge zijn, een jongen, meisje of een kindje met een handicap, zij gewoon ALLE liefde van de wereld mogen krijgen want dat is er dezer tijd veel en veel te weinig te vinden om ons heen......en daar gaat het tenslotte om....liefde....

groetjes Costa
 
ja Miep, je hebt bij dat laatste ook wel gelijk.

Dat andere is inderdaad een ethische kwestie waar ik verder niemand meer mee zal vermoeien.

een wens blijft een wens, als het maar uiteindelijk toch met een goeie
afloop mag zijn.   En een jongen of een meisje is allebei leuk,dus
ieder mag van mij wensen wat ze wil. Ik stop hier verder mee en wens
iedereen een fijnezwangerschap toe en vooral GEZONDE kindjes

Hester

 
En dat is uiteindelijk wat we allemaal het allerliefst willen een gezonde baby, want ik denk niet dat er hier meiden zijn, die echt alleen maar dat ene geslacht willen hebben.

Meid jij ook heel veel sterkte en geniet van jouw kindjes. Alle 7 en ook van de andere  kindjes opgesloten in je hart.
 
Terug
Bovenaan