Voorstellen

Hallo,

Ik ben Priscilla, 29 jaar oud. Ik ben moeder van 2 kinderen, mijn zoon Matthew Joe is bijna 4 (december) 2004, en mijn dochter Morgan Beyoncé  is van  20 februari 2008, zij is dus  bijna 6 maandjes.

Verder woon in Houten met mijn gezinnetje. Ik ben 5 jaar getrouwd met mijn vakantieliefde Michael.  
Verder werk  ik  4 dgn in de week, maar momenteel maak ik gebruik van 1 dag in de week ouderschapsverlof. Dus heerlijk genieten van de kids.

Groetjes,
TequillaGirl = deze "troetelnaam" heb ik overgehouden aan onze eerste (ontmoetings) vakantie.... hahahahah

quote: TequillaGirl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2008 21:41:51'));

Hallo,

Ik ben Priscilla, 29 jaar oud. Ik ben moeder van 2 kinderen, mijn zoon Matthew Joe is bijna 4 jaar,  hij  is  van 2 december 2004, en mijn dochter Morgan Beyoncé  is van  20 februari 2008, zij is dus  bijna 6 maandjes.

Verder woon in Houten met mijn gezinnetje. Ik ben 5 jaar getrouwd met mijn grote vakantieliefde Michael (32).  
Verder werk  ik  4 dgn in de week, maar momenteel maak ik lekker gebruik van 1 dag in de week ouderschapsverlof. Dus kan ik een dag heerlijk genieten van de kids.

Groetjes Priscilla,
mama van Matthew & Morgan

Hallo iedereen,

ik ben Bianca, 29 jaar en getrouwd. Woonachtig in Zuid-Holland.
Ik heb steeds op het maartforum meegekletst. Na een hele goede zwangerschap ben ik op 27 februari bevallen van dochter Minoux. (twee weekjes te vroeg) Sindsdien heb ik ook vaak op het februari forum mee gelezen.
En nu dus 1 groot voorjaar 2008 forum. Leuk, want dan is er weer wat nieuw leven in de brouwerij

Groetjes, Bianca (alias  Emmy)

Hallo allemaal,

Ik ben Monica, volgende week vrijdag 5 jaar gelukkig met Stefan die 31 jaar is en ik wordt op 11 september 30.
Sinds 5 april van dit jaar ben ik trotse mama van Isabelle.
Ik werk 2,5 dag als doktersassistente en Stefan is zelfstandig ondernemer.
Wij wonen in Alkmaar, maar zijn op zoek naar een andere woonplaats ivm het bedrijf van Stefan.
Ik geef Isabelle de fles want na 1 wek was mijn borstvoeding helaas op...

Liefs Monica

Hoi,

Ik ben Ilonka, 25 en sinds 9 februari mama van Evi.
Verder woon ik in Zeeland en zijn Evi haar papa en ik 3,5 jaar samen.
Ik werk nu op kantoor bij mijn moeder (kan Evi lekker mee!) maar ben bijna klaar met mijn studie rechten.

Groetjes

Hoi,

Ik ben Noor(tje), 30 jaar. Ben ruim 9 jaar samen met Remko (niet getrouwd). We hebben 2 zoontjes, Skip is geboren in juli 2006 en Bo, geboren in februari 2008..... en hopelijk komt daar (snel) nog een derde bij (best knap voor iemand die altijd riep 'géén kinderen te willen wahahaha).
Ik woon in Eindhoven.

Groetjes, Noor

Hey allemaal!
Ik ben vorig jaar toen ik 5 weken zwanger was begonnen met het JG forum,na de bevalling eigenlijk niet meer actief geweest hier!
Dus vandaar dat ik me (weer) voorstel:
Mijn naam is Anneke,31 jaar,
Mama van 3 kids...5 jaar,3.5 jaar en van 8 maanden,ik was 11 januari uitgerekend,maar ze is 19 december al geboren!!! Verrassing dus!
Ik ben van plan om toch maar wat meer actief te zijn op dit forum,want het was toch altijd wel leuk...
O,ja ik woon in Heerjansdam(tussen Zwijndrecht/Barendrecht) Zuid-holland.
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
grtz An

Terug
Bovenaan