Voorstellen

Hallo allemaal

Ik ben Frida 35 jaar en in nov. van dit jaar 12,5 jaar getrouwd en trotse moeder van 3 zonen van  7,5   5 en   4mnd.
Ik woon in de omgeving van Emmen en ben fulltime mama en dat bevalt me prima. Ik ben niet zo heel veel op het forum omdat ik het wel druk heb met 3 knullen maar kijk toch altijd wel even. Momenteel wachten wij op een oproep van het UMCG voor een operatie van onze kleine. Hij heeft een verwijde urineleider en deze hangt als een ballon in zijn blaas waardoor de urine uit zijn rechterniertje niet weg kan met als gevolg een vergrote rechternier. Dat wordt dus echt nog wel even spannend. Maar goed wat moet dat moet. Roan is een heel vrolijk kereltje wwarvan je je absoluut niet kunt voorstellen dat hem iets mankeert.

Groetjes Frida

Hallo meiden,

Ik ben Sophie, 33 jaar en mama van Daan, Jurre en Anne Lotte.
De jongste is geboren op 20 feb.

Ik hoop dat we gezellig zullen kletsen hier en misschien elkaar ook kunnen helpen met handige tips etc.

Groetjes, Sophie

Hallo Allemaal,

Ik ben Ingrid, mijn vriend en ik zijn nu ruim 3 jaar bij elkaar en sinds 13 april zijn wij de trotse ouders van Stijn.
Wij wonen in Friesland en zijn van plan om te gaan verhuizen (wel weer in Friesland), maar dan moeten we eerst ons huidig stulpje zien te verkopen.

Groetjes,
Ingrid

Hallo allemaal , leuk zo'n forum ik sluit me bij jullie aan . Mijn naam is Aniek ben 35 jaar en woon samen met Johan die vrachtwagenchauffeur is . Ikzelf werk bij Ikea in Groningen . Sinds 22 april zijn we de trotse ouders van Eva . We wonen in Appelscha ( friesland)

Hoi,

Goed idee! Ik ben Jamie, 29 jaar oud en woon in Oudenbosch. Ik ben deze zomer 10 jaar samen met Martijn en we zijn daarvan anderhalf jaar getrouwd. Mijn dochtertje Norah is op 14 februari van dit jaar geboren. En voordat jullie nu allemaal gaan rekenen: nee, het was geen moetje! Tussen de bruiloft en de zwangerschap zaten drie weken en de bruiloft was eerst ;-).

Groetjes,
Jamie

hoi hoi

ik ben manuela 18 jaar
woon samen met marco 25
we zijn nu 3,5 jaar samen
en hebben sinds 01-03-08 een dochtertje Tessa!
we wonen in wezep dat valt onder gelderland
als iemand vragen heeft stel ze gerust!!

groetjes manuela

hoi hoi

ik ben patricia(23jaar) en woon samen met emiel (27jaar) en ons dochtertje caithlyn natuurlijk van 5maand (03-03-2008)
momenteel werk ik vanuit huis voor de postcodeloterij dit bevalt me echt niet vandaag een solli gehad voor een baan met kinderen dus hoop op goed bericht, verder is emiel eigen baas wat ideaal is en super goed verdient(maar wil toch ook beetje zelf verdienen)en de omgang met mensen en kinderen natuurlijk is heel belangrijk.(heb mn papieren voor de zorg)
verder wonen we nu zo,n 4jaar samen

nou dit was het wel

en oja we hebben een schat van een dochter ze doet het super

liefs mama van caithlyn 03-03-2008

Terug
Bovenaan