Voorstellen

hoi

ik ben rilana en heb als naam kyjan.
32 jaar en we wonen in schagen noord holland.

ik ben moeder van 3 kinderen, 2 jongens en 1 meid.
kyjan van 10,storm van 3.5,en indy-rose van nu 6mnd.

groetjes

Hallo!

Ook ik zal me even voorstellen.
Ik ben 30, ruim 5 jr getrouwd en moeder van 3 kinderen.
De 1e, een dochter is net voor de geboorte overleden. Een oorzaak is daarvoor nooit gevonden.
Een jaar na mijn dochter beviel ik van mijn zoon, en al 15,5, mnd daarna kwam er weer een meid bij.

Voorlopig wou ik het hier even bij houden, kan het lichaam even herstellen na 3 jr zwangerschap en 3 natuurlijke bevallingen. Maar over een paar jaar wil ik er nog wel twee, haha!

Groetjes Liesje

Hey Meiden!

Mijn naam is Marieke, ik ben 31 jaar ( en doe geen woody woodpecker na!)
Ik ben sinds 2005 happily married met Gert-Jan en keurig binnen het jaar werden wij papa en mama van Thomas in aug' 08! Na zijn geboorte begon het gelijk te kriebelen voor een tweede en dat luidde de komst van Nina in op 23 januari van dit jaar. Allebei zijn ze met een keizersnee geboren, Thomas ongepland en Nina gepland....
En de kriebels voor nummer 3 steken ook alweer de kop op, dus wie weet straks?

Kus, Marieke

Hallo allemaal,

Ook even voorstellen:
Ik ben Kippie en sinds 24 januari trotse moeder van Maud. Ik ben 9 jaar samen met de vader van Maud en sinds een jaar getrouwd. We wonen in de Haarlemmermeer en ik werk parttime in de Horeca.

Groetjes, Kippie

Hallo allemaal!

ik zal me ook even voorstellen:
Ik ben Christien ben 20 jaar en sinds 7 april moeder van ons zoontje  Kelwin.
ik ben sinds vorig jaar getrouwd met Gert-Jan, 21 jaar.
ik doe nog een opleiding in de zorg   en mijn lieve man werkt in de ICT.
Kelwin is ons 1e kindje.
we wonen in Kampen in Overijssel.

Groetjes, Christien

hoihoi

lang weggeweest ik heb een tijd op het februari forum gezeten, maar je kent het wel druk druk druk

maar ik zal mij ook nog even voorstellen:
ik ben linda bijna 31 (eind van de maand)
vorig jaar april ben ik getrouwd maar we kennen elkaar ondertussen al bijna 10 jaar.
op 27 januari zijn wij de trotse ouders geworden van onze dochter elounda. (ja even rekenen precies 9maanden later hihi het was meteen raak)

nog even aan het genieten van de vakantie maar maandag gaan we er weer tegenaan, ik ben leerkracht in een groep 2 (na de kerst 1/2) eerst fulltime maar nu 3 dagen in de week en dat gaat prima.

groeten linda

Hoi hoi,
Ik ben Roos, ben van 't maartforum,  bijna 29 jaar, 1 jaar getrouwd, nu bijna 12 jaar samen.
3 dochters van 6,5 jaar, 4 en sinds 24-02 Lenthe nu 5 maanden.
Kom uit het Gooi.
Groetjes Roos.

hoi hoi,

ik ben Linda en ben 15 feb bevallen van een dochter Alicia.
woon samen met mijn vriend in leeuwarden en gaan eind van dit jaar trouwen.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan