Voorstelronde

A

Anoniem

Guest
Hai!!

Ik dacht; laten we eens een voorstelronde doen. Er komen steeds meer gezellige mensen bij dussss.....

Zal ik maar beginnen?

Mijn naam is Benthe, ik ben 24 jaar en ben vanaf november 'bezig'.
Mijn cyclus is erg onregelmatig en ben inmiddels aan het tempen om hier een beetje duidelijkheid in te krijgen.Verder, mijn hobby's: winkelen, winkelen en winkelen. En een relaxdagje in de sauna, dat vind ik ook heerlijk!!!
Het forum vind ik ideaal omdat je gezellig kunt keuvelen met vrouwen die met hetzelfde bezig zijn. Dus ik zou zeggen: lang leve het forum!!!

Liefs Benthe

Leuk idee Benthe, ik doe met je mee!!!

Mijn naam is Leah, ben 25 jaar en we zijn vanaf  juli  '05  'bezig'. Mijn man is internationaal chauffeur dus wat klussen betreft zijn wij alleen op de weekenden aangewezen. Heeeeel soms is ie een keertje door de weeks thuis maar dat is maar zelden.
Ook mijn cyclus is erg onregelmatig, maar ben er bijna zo goed als achter dat ik een periode heb van 5 weken. Ik ben nu bijna een half jaar aan het temperaturen maar kan er nog niet veel uit halen. Ik slik braaf m'n foliumzuur en probeer tarwekiemoliecapsules en... baadt het niet dan schaadt het niet.
Mijn hobby's zijn: zingen (Chr. bandje, zangles, gitaar spelen en computeren.
Ik vind het echt fijn om op dit forum te kletsen met anderen (ook wel omdat ik de hele week alleen zit en dan niet 's avonds eens ff met m'n man d'r over kan hebben).

Gr. Leah

Leuk idee!!

Ik ben Ilse, 24 jaar.
Heb 10 jaar een relatie, willen nu gaan voor een 1e kindje.
Ik ben sinds begin januari dit jaar gestopt met de pil.
Zit nu in de 2e ronde, had woensdag mijn nod maar nog geen rode duivels te bekennen.
Morgenochtend ga ik testen! (spannend)

Ik werk in een verpleeghuis als verzorgende.
Mijn hobby's zijn, winkelen, lekker uiteten, sauna, film kijken (vooral psychologische thrillers).

Liefs, Ilse.

Hartstikke leuk!!

Ik ben Danique en ik ben 24 jaar. We zijn nu met onze tweede ronde bezig en ik kan niet wachten tot het zo ver is.
Ik heb een cyclus tussen de 30 en 35 dagen (balen). Mijn hobbys zijn zingen en ook winkelen en natuurlijk flink klussen

Mijn NOD is zaterdag of zondag, dus dan ga ik weer testen.

Hoi meiden,

Laat ik me dan ook maar weer eens voorstellen;

Ik ben Billie, 27 jaar.
Vanaf januari dit jaar zijn mij vriend en ik 'bezig' voor ons eerste kindje. Joepie!!!
Helaas is dat nog niet gelukt. We zijn nu in de tweede ronde beland maar helaas heb ik een vrij lange en  onregelmatige cyclus. De eerste ronde duurde 34 dagen. Nu ben ik weer beland op dag 34 maar nog geen spoor van de duiveltjes te bekennen. Mijn NOD is morgen, 25 maart. Althans..dat dat denk ik. Heb de eisprong deze maand niet ontdekt. Dus...óf weer een lange cyclus óf zwanger. Ik hoop het tweede maar denk het eerste. Hahaha. Voel me namelijk alles behalve zwanger!
Ik heb me voorgenomen pas te testen op dag 40. Want dat is de langste cyclus die ik tot nu toe gehad heb. Maar ik vrees dat we op kunnen voor de de derde ronde.
Jammer maar ik weet dat het gewoon een jaar kan duren. Maak me soms wel zorgen hoor dat het misschien nooit gaat lukken enzo...maar ja...heb daar ook weer totaal geen reden voor om dat te denken. Dus we gaan gewoon stug door met oefenen!! Hahaha.

Meiden, allemaal veel succes!
Liefs, Billie

Hoi hoi,

Ik ben Carolien,33 jaar en ben" bezig" met de eerste ronde voor mijn 8ste kindje.

2 weken geleden heb ik een miskraam gehad bij een zwangerschap van 12 weken.

We gaan er nu weer helemaal voor!

Iedereen succes en hopen dat er velen van ons snel met goed nieuws kunnen komen :)

gr Caro

leuk idee

ik ben tamara we zijn bezig voor ons eerate kindje
en zitten in de eerste ronde zondag /maandag mijn nod
maar denk dat ik wel langer moet
wachten weeet nog niet wat mijn cyclus is
als na een week nog geen rode duiveltjes zijn ga ik toch testen als ik zo lang kan wachten

mijn hobbys zijn op het forum zijn maar dat heeft de laatste tyd veel problemen met dingen openen dus msn is danleuker en persoonlijker (tamgirl1980@hotmail.com)
zelf 3d kaarten maken weer een tydje geleden zit nu veel over zwangerschappen te lezen en zo

veel succes allemaal tamara

Hey hallo,

Ik ben wendy ben 33 jaar jaar en ik ben in februari gestopt met de pil.
We gaan voor ons eerste kindje op naar de 2de ronde!
Ik vind het hartstikke gezellig op het forum en ben intussen goed verslaafd geraakt.
Nou meiden allemaal erg veel succes,en hou ons op de hoogte he??

Groetjes wendy

Terug
Bovenaan