voorstelronde

Hallo allemaal,

Eindelijk is de december mamaclub aangemaakt.
Zullen we een voorstelrondje doen om te beginnen?

Ik ben Kirsten, bijna 32 en zwanger van kruimel 2. Ik heb een zoontje die in augustus 4 jaar wordt.
Ik ben uitgerekend op 10 december.
Tot zover gaat alles goed. Misselijkheid is gelukkig over en ik voel sinda gisteren eigenlijk echt goed de kleine. Wederom erg bijzonder.

Ik hoop dat we hier lekker kunnne kletsen!

Wie volgt?

grtjes

Kirsten

Hoooi,

Leuk dat de mamaclub van december er inderdaad op staat!!!

Ik ben Kim en ben 22 jaar. Mijn man en ik verwachten onze eerste kindje!
18 december ben ik uitgerekend.
Mijn zwangerschap loopt niet echt lekker.
Ik ben erg misselijk geweest en moest daardoor heel veel spugen.
Ik ben in 8 weken 15 kilo afgevallen.
Daarna ben ik een week opgenomen geweest in het ziekenhuis ivm met uitdroging en ondervoeding.

Ik hoop dat ik nu eindelijk kan gaan genieten van mijn zwangerschap!!

Liefs, Kim

Hoi Allemaal,

Ik ben Kim, 22 jaar en in verwachting van ons eerste kindje. Ik ben uitgerekend op 18 december.

Mijn zwangerschap loopt niet helemaal lekker. Ik 1,5 week geleden opgenomen in het ziekenhuis i.v.m. met uitdroging en ondervoeding. Ik ben heel erg misselijk geweest en moest daardoor veel spugen. Daardoor durfde ik eigenlijk niet meer te eten en drinken. Daardoor ben ik in 8 weken 15 kilo afgevallen. Gelukkig ben ik nu thuis en gaat het een stuk beter!

Ik ben echt benieuwd naar de rest die in december zijn uitgerekend.

Liefs Kim

Hoi Meiden,

Ja, eindelijk een dec. mama's club...na lang zeuren... :)

Ik ben Anita en ben 31 jaar, en ben nu 18 weken zwanger van onze 1e kleine. Voel me goed, in het begin wel misselijk, maar is nu beter.
Soms nog wel kokhalzen als ik bepaalde dingen ruik. Maar verder mag ik niet klagen.

Ik heb de kleine nog niet echt gevoeld, maar dat zal nog komen, ben op 7 dec uitgerekend.

Leuk om zo met iedereen kennis te maken.!!!

@ Kim: jeetje meid, hoop dat je nu kunt gaan genieten hoor.

@ Kirsten: lijkt me heel bijzonder om de kleine te voelen, hoop het ook gauw mee te maken.

Liefs Anita

hallo meiden,

ik ben Sanne 28 en zwanger van de tweede. ik heb een dochter die volgende week 2 word. ik ben 11 december uitgerekend, nu dus ruim 17 week heen. ik ben heel misselijk geweest met veel spugen, maar dat is nu sinds een week over gelukkig. bij mijn dochter had ik het ook heel erg tot week 20. en ik merk dat ik nu al last begin te krijgen van mijn bekken. ik werk op een creche dus dat is soms wel al lastig. maar ik voel het al lekker bewegen en dat is zo heerlijk! dan is het echt nog even alleen van jou. 30 juli heb ik de 20 weken echo, daar leef ik echt naar toe. ben zo benieuwd of het een jongen of een meisje is. willen jullie ook weten wat het is?

@kim, hoop dat je er snel van kunt gaan genieten.
die misselijkheid is zo naar.

@kirsten, heerlijk he dat gerommel in je buik.

@anita, het komt vast snel anita. en misschien heb je het zelfs al eens gevoeld zonder dat je je echt realisseerde dat het je kleintje was.

liefs Sanne

Hoi allemaal,

Ik ben reisa (forumnaam), ben 32 jaar, dit is ons 3e kindje. Ik ben op 7 dec. uitgerekend. We hebben al 2 dochters, Emma van 4 jaar en Renske van 2 jaar. Op 2 augustus hebben wij de 20 weken echo, dan ben ik 22 weken, maar de twee weken daarvoor zijn wij op vakantie. Wij willen weer heel graag weten of het een jongen of een meisje is. Maar vooral dat alles in orde is, ze kijken de baby toch helemaal na.
Ik ben leerkracht en heb nu heerlijk 6 weken vrij!
Dit is mijn makkelijkste zwangerschap tot nu toe, ik ben niet misselijk geweest en heb nergens last van.

Leuk dat we eindelijk zo kunnen kletsen.

@reisa: grappig, wij hebben 4 aug de 20-weken echo en ook wij zijn dan 22 weken. De weken ervoor zijn wij op vakantie.
Aangezien we heel graag willen weten wat het wordt heb ik voor vaderdag een pretecho afgesproken volgende week donderdag(vlak voor vakantie)....dus dan weten we wat het wordt als hij/zij het wil laten zien natuurlijk..haha

grtjes allemaal\

Kirsten

Hoi,

Ik ben Natascha en ben 24 jaar. Ik ben ook op 11 december uitgerekend van ons eerste kindje. Zelf denk ik dat ik de baby af en toe voel bewegen, maar ik weet het niet zeker (weet niet hoe het voelt). 29 juli heb ik mijn 20 weken echo en ook ik wil dan graag weten wat het is. Ik ben niet echt misselijk geweest (heb alleen dat ik soms 's ochtends van dingen moet kokhalsen) en ben heel erg snel moe. Ook heb ik al last van mijn rug.

groetjes,

Natascha

Terug
Bovenaan