voorstelronde

hoi

Misschien leuk om een tabelletje te maken met alle gegevens?
Ik zeg dit wel maar ik ben daar absoluut niet handig in, misschien iemand anders????

Niene79: ischias, ik ken het heb het bij de eerste gehad en nu weer. Ik moest minder gaan werken en heb elke week fysio en na de vakantie gaan ze kijken of ze wat met het vocht kunnen doen.
Maar goed heb het er allemaal wel voor over, straks krijgen we er wat moois voor terug.

Gaat iedereen nog met vakantie?

Hallo allemaal.

Ook ik mag me tot de decembermama's rekekenen.
Nu ben ik 19 weken zwanger van ons 2e kindje. We hebben een dochtertje van 2 jaar.(okt 2007). De uitgerekende datum is 2 december.
Ik heb al verschillende echo's gehad. Het ziet er zover te zien allemaal goed uit. Ik voel het kindje af en toe. Maar omdat de placenta aan de voorkant ligt voel ik daar nog niets.
Op 22 juli krijgen we de 20 weken echo. We willen het geslacht niet weten. Wisten we bij Petra ook niet en is dan een leuke verrassing.

Allemaal een fijne zwangerschap gewenst.

Hallo allemaal

Hier ook een dec mama! 20 dec uitgerekend en het is ons vierde kindje!! en het is en blijft weer super spannend en voor leuk!! ben nu 16 weken, we hebben al een dochter 5 een zoon 3,5 en nog een zoon 2 dus het is een gezellige bende!!

iedereen fijne zwangerschap en niet te druk maken met dit weer!!!! Groetjes Claudia

Hallo Allemaal

Ik ben 31 dec uitgerekend.
Dit is onze tweede kindje.we hebben een dochter van 2 jaar, wij zijn van onze dochter zwanger geraakt door een derde iscci behandeling.
Vorige jaar sept ben ik spontaan zanger geraakt van een drieling en toen ik 9 weken was hoorde wij dat er geen hartactie meer was en met 11 weken ben ik gecurriteerd.
Nu ben ik 15 weken zwanger en dit is weer een spontane zwangerschap.
Ik heb af en toe wel het idee dat ik de baby voel dit zijn een soort kleine plopjes.
Ik vind het leuk dat er eindelijk een dec forum is.

Groetjes Willy

hallo allemaal
ik zal me ook even voorstellen
ik ben mira 27 jaar en zwanger van ons derde kindje
27 december ben ik uitgerekend!
We hebben al 2 zoontjes de oudste wordt in augustus 4 en de jongste is vorige maand 1 geworden.
Op 12 augustus heeben we de 20 weken echo erg spannend weer dus...
groetjes mira

Hoi decembermama's

Iedereen heel erg gefeliciteerd!!!

Wij zijn 30 december uitgerekend van ons 2e kindje. Onze zoon, Coen, is dan 2 jaar en 3 maanden.
De eerste 12 weken heb ik nergens last van gehad, ik heb me regelmatig afgevraagd of ik wel echt zwanger was. De laatste weken heb ik helaas al 2 keer een migrane-aanval gehad. Volgens de huisarts komt dit door de hormonen en grote kans dus dat het vaker voor gaat komen.

Ons zoontje heeft een erfelijk syndroom (oogafwijking en hartafwijking), dus wij krijgen met 19 weken (4 augutus) een uitgebreidere medische echo. 50% kans dat dit babytje het ook heeft.Maar hoe dan ook is het kindje meer dan welkom bij ons! Verder staan we gelukkig gewoon onder controle van de verloskundige.

Groetjes, Irene

Hoi allemaal,

Ik ben Henny 26 jaar en nu dolgelukkig.
Ik ben nu 19 weken zwanger van ons eerste kind na 2 jaar proberen.
Ik heb een familiehistorie met moeilijk zwanger worden en pas op late leeftijd dus ik was doodsbang dat ik straks mijn kind naar school zou brengen en net als ik te horen krijg is dat je oma??
Ik ben heel benieuwd wat de echo volgende week maandag verteld jongen of meisje beide is welkom.

Groetjes Henny

Terug
Bovenaan