voorstelronde

Hoi allemaal,

Ik ben dus nog even anoniem (en zal dat ook wel blijven), 26 jaar oud, 2 jaar getrouwd en nu dus zwanger van ons eerste kindje. Ik ben uitgerekend op 7 december. Ik ben tussen week 6 en 13 gruwelijk moe en misselijk geweest maar nu gaat alles gelukkig weer prima! Ook ik werk in het onderwijs, dus de komende 6 wkn alle tijd om lekker aan de babykamer te klussen! Wij hebben 28 juli de 20 wkn echo, ik ben dan 20 wkn en 2 dgn, erg spannend!

Geniet allemaal van jullie zwangerschap!

hallo allemaal,
Eindelijk is de forum er dan voor ons.
Ik heet channel (forumnaam) ben 34 jaar en zwanger van ons derde kindje.
Heb twee dochters van 7 en 5.
Ik ben 6 december uitgeteld.
Ik heb volgende week dinsdag de 20 wk echo.
Ik ben in het begin veel misselijk geweest en heb een ischias. Nu met deze warmte mega dikke voeten en benen en handen maar dat heb ik met warmte buiten mijn zwangerschap ook wel wat last van.
Vind het wel spannend hoor de 20 wk echo en we zitten nog te twijfelen of we willen weten wat het wordt.

groetjes

Hoi december-mama's,

Ik ben zwanger van ons 4e kindje en we zijn er erg blij mee. Onze 3e is geboren met een neuroblastoom (bijnierkanker) en de ziekte van Hirschsprung.....dus deze zwangerschap is heel spannend!
We hebben al 3 jongens, de oudste is nu 8, de 2e wordt volgende week 7 en onze, nu nog jonste, is 3,5...Ze genieten er ook echt van. Doordat ze niet meer zo jong zijn, vragen ze ook van alles...wel lachen!!
Ik voel me nu prima, dat was in het begin wel anders..... maar dat hoort er bij..
ik ben 2 december uitgerekend en we krijgen volgende week donderdag een medische 20-weken-echo...Heel spannend!

Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe en een gezond kindje!!

Hoi december-mama's, ik ben nu 15 weken zwanger van ons derde wondertje. En de uitgerekende datum is 25 december, hihi! Helaas wordt ons beebje met een keizersnede geboren dus zal het geen kerstkindje worden. Mijn dochter is nu 7 en mijn zoontje 4 1/2 en ze verheugen zich enorm op hun broertje of zusje. Op 2 augustus heb ik mijn 20 weken echo. Tot nu toe heb ik een droomzwangerschap, alleen speelt mijn bekken behoorlijk op.
Voor iedereen een probleemloze en fijn zwangerschap en een mooie bevalling met een gezond kindje!!

Hallo allemaal,

Ik ben Anne, 26 jaar en zwanger van ons 3e kindje.
We hebben al een dochter van net 4 jaar en een zoon van 2 jaar. Ik ben 4 December uitgerekend.
Volgende week donderdag hebben wij onze 20 weken echo en ben dan 19 wkn en 5 dgn zwanger.
Sinds 2 weken voel ik de baby en dat is inderdaad toch wel prettig om wat vaker een bevestiging te krijgen dat het allemaal goed is, voor zover we dat weten natuurlijk.
Ook wij willen graag weten of het een jongetje of een meisje word. Voor ons is dit echt de laatste keer dat ik zwanger ben en we hebben het 2 keer niet geweten en nu willen we het wel graag weten.

Ik wens jullie allemaal een erg fijne zwangerschap toe!!

Groetjes, Anne

hallo allemaal,

ik ben corina en ben 30 jaar.
wij zijn nu zwanger van ons tweede wondertje.
we hebben nu een dochter van 14 maanden oud.
ben op 19 december uit gerekend.
volgens mij voel ik de baby al wel maar twijfel er wel erg over .
moet vandaag weer voor controle naar de vk en dan vanmiddag maak ik de afspraak voor de 20 weken echo.
voor iedereen een hele fijne zwangerschap gewenst,en erg leuk dat we lekker kunnen kletsen hier!
groetjes corina

Hoi allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen.
Ik heet ook Kim en ben 29 jaar en inverwachting van onze tweede. Ik ben 12 december uitgeteld. Ons zoontje is nu 14 maanden en daar genieten we volop van. Deze zwangerschap gaat me tot nu toe heel goed af ik heb bijna nergens last van. Heel anders dan van mijn zoonje toen heb ik geloof ik wel alle zwangerschapskwaaltjes gehad.
We hebben 30 juli de 20 weken echo.
Ik vind dat tot nu toe de zwangerschap echt voorbij vliegt.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en hoop dat bij iedereen de meeste kwaaltjes verdwijnen zodat we volop kunnen genieten en voor ons allemaal een gezonde baby!!

Groetjes

Hoi as mama's,

Ik ben Niene, 31 jaar en zwanger van ons 2e kindje. We hebben al een zoontje, hij word in oktober 6. Wij verwachten ons kindje 10 december. Heel af en toe denk ik dat ik de baby voel bewegen het voelt een beetje als kriebels in mijn buik! Ik ben de eerste 13 weken misselijk geweest en nu heb ik eigenlijk alleen last van Isias en hou wat vocht vast.

Geniet lekker van jullie zwangerschap!

Terug
Bovenaan