voorstelrondje gestart door KAT!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal..

Ik ga hier ff verder met het voorstelrondje dat kat is begonnen..

Mijn naam is daisy(opeltigra1)
Ik ben 27 jaar en getrouwd met John 30 jaar.
We zijn iets meer dan een jaar getrouwd en 4 jaar samen..
We zijn vanaf januari 2004 gericht aan het klussen!!!
Ik zit nu in ronde 17 en loop bij de gyn.

Maandag krijgen we de uitslagen van de tweede sperma controle..
de eerste was niet goed veel te weinig goeie zwemmers..

We wonen in nijmegen in gelderland.
Ik ben hier geboren maar mijn vent is een echte achterhoeker hij komt uit doetinchem.

Wij hebben al twee kindjes nou ja een poes duci van 9 jaar en een zwarte retriever Tigra van bijna 4..

Wij hopen er binnenkort net als iedereen hier een echt mensje bij te hebben...

Ik vind dit forum echt een heerlijke uitlaatklep voor als het ff niet wil de mensen hier snappen waar je over praat..
Maar natuurlijk ook voor leuke dingen en vragen kun je hier je hart luchten..

allemaal veel succes met klussen!!!

Groetjes daisy(opeltigra1)

Dan sluit ik me maar aan bij dit rondje!

Ik ben Hanneke (ukkepuk24) en inmiddels ben ik alweer 25 jaar, maar ik heb geen zin om mijn screenname te wijzigen.
Ik ben een half jaar  getrouwd met Dennis.
Sinds januari 2005 zijn wij vollop bezig nieuw leven te creeeren, maar tot nu toe wil het nog niet zo lukken.
Ik woon in Tilburg, maar kom oorspronkelijk uit een klein plaatsje bij Nijmegen.
Ik vind het lezen op dit forum altijd heel fijn, maar reageer niet altijd.
Veel succes met klussen allemaal!!!

Groetjes Ukkepuk

Leuk een voorstel rondje. Was ff wat minder online, want wilde het proberen een beetje van me af te zetten. Hopenlijk heeft het gebaat, maar is nog ff afwachten.

Ik ben Claudia, 30 jaar. Wonende in Apeldoorn. Geregistreerd partner met Johan. Een bewuste keuze, want we zijn allebei al eens getrouwd geweest (geen kinderen hieruit).
Wij hebben al een zoontje Sven van 2 jaar, maar willen er graag een 2e bij. Bij Sven was ik in ronde 2 meteen zwanger.....echter nu in ronde 11 wil het nog niet zo.....
Ben inmiddels met de 2e maand van de Persona bezig en we zullen zien of dat zal helpen. Het geeft mij in ieder geval inzicht in de ovulatieperiode aangezien ik een zeer onregelmatige cyclus heb.

Nog een korte vermelding waardig denk ik. Onze 1e zoon Sven is doof geboren. Hier zijn we nu ruim een jaar achter en zijn dit jaar dan ook erg druk geweest met alles en nog wat. Misschien wel van invloed geweest op een eventuele 2e zwangerschap. Een week geleden kregen we zo'n beetje te horen dat we 20 tot 25% kans hebben op een 2e doof kindje. Zet ons toch ook wel aan het denken.....
Voor wie meer wil weten....onze website: www.svenmensing.tk

Tot zover.

Liefs, Clau

Hallo ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Wendy, 27 jaar , getrouwd met Marco en trotse moeder van Damian. (30-11-2004). Damian is dus nu 9 en een halve maand en willen een niet te groot leeftijdsverschil.Dus vandaar dat ik eind juli gestopt ben met de pil. Ik ben 1 keer ongesteld geweest, en dat was na 5 weken. Toen ik zwanger van Damian probeerde te raken was mijn cyclus erg onregelmatig, nl. 6 weken, 10 weken, 7 weken en 5 weken en toen was ik zwanger. Ben benieuwd hoe het nu gaat lopen. Ik zit nu denk ik zo'n beetje in mijn klusperiode, dus we doen ons best.

Ik hoop dat we snel goed nieuws zullen brengen en dat ik ook hier veel blije berichten van jullie zal lezen!

Liefs Wendy

Hallo,

Ik ben Jeske, 28 jaar. Ik ben a.s zaterdag precies 1 jaar getrouwd. We zijn sinds vorige maand bezig, en hopen dat we zwanger mogen worden...
Vind het echt een hele leuke site, waar je lekker je 'ei' kwijt kunt. En fijn dat iedereen zo'n goede adviezen aan elkaar geeft, en iedereen een luisterend oor biedt!

Hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen raken..

Liefs, Jeske( zonneke)

Hi meiden,

Hoezo doorgaan met het voorstelrondje? Gewoon opnieuw beginnen! Er zijn zoveel nieuwe dames bij gekomen. Dus Daisy, goed idee!
Ik ben Kat, inmiddels 32 jaar oud, 5 jaar getrouwd en inmiddels mama van een lieve zoon van bijna 2,5 jaar oud. Wij wonen in 's- Heerenberg ( dicht bij Doetinchem!). We wonen hier nu 7 jaar, en het bevalt ons hier prima. Wij zijn sinds december 2004 bezig voor een tweede. Ben in maart kort zwanger geweest, maar het mocht helaas niet zo zijn. Het was mijn tweede miskraam. Voor mijn zoon heb ik er ook 1 gehad. Wij hebben kans op een kindje met een handicap. (waterhoofd en open rug) Daarom slik ik een verhoogde dosis foliumzuur (5 mg) Maar het belet ons niet om voor een tweede te gaan. Het maakt het alleen wat spannender allemaal. Ik werk in de zorg. alleen avond en weekend diensten. Verder heb ik 3 keer in de week 2 oppaskindjes van 2,5 jaar en 7 maanden.
En sinds een tijdje houdt ik hier de NOD en zwangerlijst bij.

Groetjes, Kat

Nou dan ga ik ook maar nog een keertje ....

Ik ben Bri en ben 22 jaar,bijna 4 jaar getrouwd en  hebben een mooie meid van 3 jaar en 8 maanden.
We gaan nu voor een 2e kindje en zitten in de 2e ronde en mijn nod is 21 sept.
ik ben al een half jaar geleden gestopt met de pil dus hoop dat dat in mijn voordeel is,hoewel er geen touw aan mijn cycles is vast te knopen .
oja en  we wonen in Zoetermeer,Zuid Holland.

(nu ga ik ff reclame maken) Samen met Annet (wondernetje) hebben we een msn groep opgericht waar we kunnen chatten...erg gezellig.
Je kan ook berichtjes en foto's plaatsen maar het gaat voornamelijk om de gezellige chat. We blijven natuurlijk allemaal trouw op dit forum.

dus als je gezellig wilt meekletsen dan kan je je aanmelden...hier is de link

http://groups.msn.com/leukea-s-mamas

nou heel veel succes allemaal en hopen dat we allemaal snel zwanger zijn!!

liefs Bri

quote: bri reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-09-2005 11:23:56'));

(nu ga ik ff reclame maken) Samen met Annet (wondernetje) hebben we een msn groep opgericht waar we kunnen chatten...erg gezellig.
Je kan ook berichtjes en foto's plaatsen maar het gaat voornamelijk om de gezellige chat. We blijven natuurlijk allemaal trouw op dit forum.

dus als je gezellig wilt meekletsen dan kan je je aanmelden...hier is de link

http://groups.msn.com/leukea-s-mamas

nou heel veel succes allemaal en hopen dat we allemaal snel zwanger zijn!!

liefs Bri

Ik heb me net aangemeld, maar ik moet nog goedgekeurd worden

Terug
Bovenaan