voorstelrondje gestart door KAT!!!

hoi hoi meiden

ik ben tobi en ben 30 jaar. ik woon samen met mijn vriend 28 jaar.. we kennen elkaar bijna 7 jaar en wonen 5 1/2  jaar samen.
We wonen in brabant en dat bevalt prima...ben geboren in het oosten van het land ..dus daar liggen mijn roots

we gaan voor ons eerste kindje... heb helaas een   miskraam gehad toen ik 8 weken zwanger was(22 juli)

maar nu mag ik weer zwanger worden van de gyn.... dus we gaan erweer voor..

ik vind het best weer gezellig hier.........

ik weet nog of er nog meiden zijn die hier in mei/  juni ook al waren..... want toen zat ik ook hier......

groetjes tobi

Hoi Hoi allemaal

Ik ben 22 jaar mijn vriend is 25 jaar, we kennen elkaar alweer 10 jaar en daarvan zijn we er 7 samen. Sinds 3 jaar wonen we samen in Utrecht.
Hij heeft een zoontje van 4 jaar uit een vorige relatie en we hebben samen een lieve dochter van 15 maanden. Voor onze dochter heb ik een miskraam gehad met 18 weken en daarna een mooie dochter.

In mei ben ik gestopt met de pil en het was meteen raak, na 2 maanden weer een miskraam, Helaas. Ben net voor het eerst weer ongesteld geweest dus over een week moeten we weer flink klussen. Mijn eerst volgende NOD ligt tussen 7 en 14 oktober, aangezien ik nog niet weet in hoeverre mijn cyclus weer op gang is gekomen.

Hopenlijk spreken we elkaar snel op het zwanger zijn forum!

Liefs muisje

Nou, ik ook maar weer dan......
Hoi, ik ben Annet. Ik word aanstaande zondag 22 jaar en zit in de 8e (bijna 9e vrees ik) ronde voor onze eerste baby.
Ik woon in Zandvoort samen met mijn man, waar ik nu 7 jaar mee samen ben, waarvan we een jaar getrouwd zijn.
Ik kom al een maand of drie op het forum en vind het hier erg gezellig. Momenteel ben ik aan het wachten of mijn ongesteldheid doorbreekt, of dat ik een innestelingsbloeding heb gehad. Spannend dus. Maar heb de hoop voor deze maand eigenlijk wel zo'n beetje opgegeven. Komende maand zal mijn man dan zijn zaad laten testen.

Ik heb verder ook nog twee hele lieve katten. Pluis en Pluk. Dus hier in huis is het nu al erg gezellig.

Liefs Annet

hoi hoi

sorry zou het bijna vergeten heb ook twee hele lieve poesjes: roxy en mickey........

tobi

Ik ook nog een keer dan,

Ik ben Bibbi 25 jaar net getrouwd en in ronde 7 beland (helaas)
Ik werk op een kinderdagverblijf.

We wonen in de omgeving Den-Haag ( wil er niet te veel opzetten over mezelf omdat niemand weet dat we bezig zijn)

We hebben 2 poezen en hopen er snel een echt mensje bij te krijgen!

Groetjes Bibbi

Hoi allemaal

Ik ben ronda 24 jaar oud.
Ik heb 6 jaar een relatie en we zijn druk bezig met een nieuw huisje.
We hebben eind juni een miskraam gehad maar nu druk bezig om
de draad weer op te pakken en het opnieuw te proberen.

gr ronda

hai meiden,

mijn naam is Astrid, ben 30 jaar en sinds anderhalf jaar getrouwd. We zijn sinds april bezig met onze eerste.
Ik ben blij dat dit forum er is want ik zit soms met zoveel vragen of heb een enorme dip en dan is het toch fijn dat er nog meer meiden zijn met hetzelfde.  

Ik hoop dat we elkaar kunnen steunen, met elkaar kunnen  lachen en kunnen kletsen over een toch heel heel heel spannende en soms moeilijke periode in ons leven.

Liefs
Di Silva (astrid)  

Hallo,

Mijn naam is Saskia, 30 jaar, 1 maand getrouwd en al 4 maanden bezig voor een eerste kindje. Zaterdag is mijn NOD en ik ben al twee dagen een soort van misselijk, dus ik ben benieuwd....

Woon in Alkmaar en werk bij een gemeente.

Groetjes en tot snel.

Saskia

Terug
Bovenaan