voorstelrondje gestart door KAT!!!

hallo allemaal

Ik ben Nikè en ik ben 22 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en we zijn nu in de 3de ronde om een heel mooi, lief kleein mensje op de wereld te zetten.

Ik kom uit Leidschendam en werk op het moment in de horeca. We zijn bezig om een zaak overtenemen en als het allemaal goed gaat dan heb ik op 1 december mijn eigen bedrijf!!

Liefs Faye

hallo

Ik ben Anke 25 jaar ik woon samen mijn vriend en we gaan 16 december van dit jaar trouwen. Ik ben even zwanger geweest maar is helaas mis gegaan.

We hebben 2 katten en een jack russel pup van 4 maanden.
Is ook al erg gezellig. we willen alleen ook graag een eigen
puppie.

Iedereen heel veel plezier met zwanger worden

Hoi meiden,

Leuk zeg zo'n voorstelronde!

Ik ben Sylvia (Syllie) 25 jaar en woon in het Westland (15 min van Den Haag). Ik woon nu 2,5 jaar samen met mijn vriend van 30. Ik ga niet teveel in details treden aangezien niemand weet dat we met baby(tjes) maken   bezig zijn.
Ivm mijn onregelmatige diensten ben ik niet dagelijks online,maar als ik er weer ben probeer ik alles terug te lezen.
Ik ben eind dec. gestopt met de pil en we zijn nu in ronde 10 beland. Hopelijk gaat het dit jaar nog lukken anders gaan we wel even bij de huisarts langs. Ik heb een erg regelmatige cyclus en voel mijn ei ook iedere maand.
Meiden suc6 allemaal!

groetjes Syllie

Ik zal me ook maar (weer) even voorstellen. Ik kijk al een paar maanden mee, maar ben sinds vorige maand ook aan het meebeppen. Mijn naam is Cato, ik ben 29 jaar, getrouwd, kom uit Gelderland en ben moeder van een zoontje van bijna 1 jaar. De vorige zwangerschap was raak in ronde 22. We hebben destijds bewust gekozen om niet de MMM in te stappen. Toen we dat uiteindelijk wel wilden doen, bleek ik ineens zwanger te zijn. Daarvoor heb ik 1 miskraam gehad, dat gaf hoop, het betekende immers dat ik wel zwanger kon worden. De miskraam was overigens een hele vroege, de maand erna was ik weer zwanger. Door onze ervaring dat het erg lang kan duren hebben we besloten er weer voor te gaan toen mijn zoontje 10 maanden was, inmiddels zitten we dus in ronde 2. Volgens de ovulatietest hebben we precies goed "geklust", dus het wordt spannend de 23e (mijn NOD). Als ik op mijn gevoel afga, dan denk ik dat ik zwanger ben. De vorige keren had ik dezelfde "kwalen" voor ik wist dat ik zwanger was. Supermoe, last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik en een allesbehalve stralend humeur. We zullen zien! Nou iedereen veel succes, ik hoop dat het bij jullie sneller gaat dan bij mij de vorige keer en eerlijk gezegd hoop ik zelf deze keer ook minder lang te hoeven wachten! Groetjes Cato

Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen als nieuweling hier!

Ik ben 26, 2 jaar getrouwd en nu in de tweede ronde voor ons eerste kindje. We doen het nog rustig aan, maar toch is het erg spannend dat nu iedere maand de kans aanwezig is dat het gaat gebeuren!

Leuk om al jullie verhalen zo te lezen! Mijn NOD is deze maand 22 september, dus langzaam wordt het weer spannend.

groetjes Sterre.

Hoi allemaal

Ik ben 29 en woon sinds 2,5 jaar samen.
In mei gestopt met de pil en we klussen er lustig op los. Mijn eerste cyclus duurde 80 dagen en de tweede duurt nu al weer 28 dagen. Ik maak me wel een beetje zorgen of ik wel een eisprong heb, maar probeer me nog niet gek te laten maken en de natuur even de tijd te geven om alles weer op orde te krijgen in mijn lichaam.
Ik ben nog niet heel veel op het forum, ook om er niet te veel mee bezig te zijn en ik heb het nogal druk met mijn baan in de gezondheidszorg: veel overwerken.
Ik heb me ook al aangemeld voor de chat van de as-mama's onder de naam hope-so1 want bab329 was al bezet.
Ook al reageer ik misschien niet zo vaak, ik heb er veel aan om al jullie berichtjes en vragen te lezen.

Groetjes Bab

Hallo!

Mijn naam is Monique, ik ben 24 jaar (net als mijn vriend).
We zijn nu bijna 3 jaar samen waarvan we 2 jaar samenwonen in een heel leuk huurhuisje in Drenthe.
Eind augustus ben ik met de pil gestopt, we zitten nu dus in de eerste ronde :)
Mijn NOD is 24 september.

Hallo allemaal,
Ik ben Danielle, 29 (bijna 30) jaar en mijn vriend is 34. We wonen in Rotterdam en zijn ruim drie jaar bij elkaar. We hebben twee schatten van honden en willen errug graag een mensje van ons samen erbij. We gaan volgend jaar verhuizen naar onze nieuwbouwoning en daar kijken we echt heel erg naar uit. We hopen dat natuurlijk met zn drietjes te kunnen doen.
Ik ben begin augustus gestopt met de pil en net (8 dagen later dan gepland en twee negatieve testen later) voor de 2e keer toch ongi geworden...helaas. Nu dus nieuwe ronde (2) , nieuwe kansen.
Ik heb heel erg veel gehad aan het forum en vind het een super medium.
Voor iedereen heel veel succes en plezier ook met zwanger worden en voor de dames waar het net raak is.....genieten he.

Liefs,
Danielle

Terug
Bovenaan