voorstelrondje gestart door KAT!!!

hallo allemaal,
ik ben 27 jaar en ik ben 3 jaar samen met mijn vriend, we gaan volgend jaar trouwen en we zijn bezig met klussen sinds 8 maanden ongeveer.
we wonen in noord--holland en we wonen in een mooi koophuis sinds een jaar waar we heel blij mee zijn.
je zal wel denken wat is ze vaag bezig maar ik ben een beetje angstig dat mijn gegevens tegen me worden gebruikt... nou ja nare ervaring gehad... maakt niet uit!!!
goed dat was het wel ohja ik heb ook nog twee schatten van katten...
groetjes

Hoi ik ben Martine, ik ben 25 (nog 2 weken en dan 26) jaar. Ik ben bijna een half jaar getrouwd met Richard (34 jaar). We zitten inmiddels in ronde 10 maar blijven (nog) vol goede moed. We wonen vlakbij de binnenstad van Haarlem, maar gaan over een maandje of zes verhuizen naar bennebroek. Ik ben niet heel erg aktief op het forum, maar vindt het altijd wel erg leuk en interessant om mee te lezen met de belevenissen van alle dames hier!

Nou, dan wil ik ook nog wel een keer.

Ik ben TeHa, 34 jaar en moeder van de allerliefste meid van 2 jaar en 3 maanden.
We zitten nu nog in ronde 3 voor de tweede. Heb al getest maar helaas negatief en ben dus in afwachting van m'n menstruatie.
Ik woon samen in het zuiden des lands en we hebben een poes en 3 kippetjes.
Ik werk 3 hele dagen als receptioniste/telefoniste. Onze dochter gaat 2 dagen naar het KDV en één dag naar m'n schoonmoeder.

Oh, dochterlief moet uit bad.

Hoi allemaal,
ik ben terug van weggeweest. Lees wel altijd maar reageer niet vaak.
Ik ben 31 jaar (nog 3 weekjes) en sinds juni 2004 zijn wij aan het klussen. Even zwanger geweest in maart maar helaas ging het mis na 10 weken. Hoop nu sneller zwanger te zijn dan de vorige keer want het wachten is vreselijk.
Ben net getrouwd, we waren wel toe aan een feestje, en woon tussen Zutphen en Arnhem in.

Liefs
Joanna

Hoi allemaal,
Nou dan ga ik ook maar weer mee met deze ronde!!
Ben ook al weer een poosje op dit forum te vinden ong. 2halve maand.
ik ben 29 jaar en we  hebben al een zoontje van net 2 jaar.
Woon al 9 jaar samen met Pieter (33 jaar)   in Zeeland.
sinds december gestopt met de pil maar mocht de eerste 3 maanden niet zwanger worden vanwege een inenting dus ben nu 6 maanden bezig en zit dus in ronde 6.
Mijn nod is 10 okt. dus we wachten gewoon weer af.
Oja we hebben ook nog een kat (lazy) en ik werk 2 dagen bij intratuin en bij mijn vriend in het bedrijf (tuinbouw en fruitteelt) voor administratie   1 middag.
en als het druk of hard nodig is.
Oppas de oma`s en mijn zus op 1 vaste dag.
Groetjes Renata en iedereen sterkte en veel geluk gewenst met zwanger worden.......

hoi, dan ik ook:

ik ben brenda, 29 jaar en getrouwd, we hebben een zoontje die wordt in oktober 2 en zijn net begonnen voor de tweede.....mijn nod is op 23 sept, bij de eerste ging het snel na een maand maar da's geen garantie voor de tweede dat weet ik wel, maar ja een mens mag toch hopen.......
oh ja....we wonen in zoetermeer.

groetjes

hoi hoi...,

ik ben nog niet zo lang hier en heb het ook onwijs druk maar lees toch iedere dag wel ff tjes mee met jullie...

ik ben lonneke,22 jaar ,woon met mijn vriendje  in het zuiden van limburg, hebben ons net een huisje gekocht ,werk in een slagerij ,en wil denk ik te graag een baby tje....we gaan vrijdag  13 januarie 2006 trouwen(mits ik geen dikke buik heb) wil ik de datum graag verzetten...ben 15  augustus voor de laatste keer ongesteld geweest...en heb nu nog steeds geen duivels ...,maar weet ook zeker dat ik niet zwanger ben ...hoop dat mijn cycles een beetje snel op gang komt!!

dat was het wel een beetje ,iedereen heel veel succes met alles...

x lon

Ha meiden,

Ik ben dus Esther, 31 jaar, getrouwd met Gert (bijna 40). We hebben een zoon van 7 en een dochter van 6. We hebben een veehouderij-bedrijf (koeien). Wonen in de kop van Overijssel, werk zelf als dokterassistente.
We gaan sinds juni voor een 3e kindje... Spannend!!!!!

Essie.

Terug
Bovenaan