Voorstelrondje

Zo dan zal ik maar even beginnen  met het voorstelrondje. Hier is het even wat overzichtiger.

Ik ben Diana, ben 28 jaar, kom uit Noord-Holland en ben zwanger van mijn tweede kindje. Ben nu, denk ik, 7 weken en 2 dagen zwanger en mag 12 februari voor een echo komen.
Heb nu al een zoon Ruben van 28-12-2006.

Tja dit zijn even de basis dingen. De rest volgt vast wel weer een keer.

Liefs Diana

Ik doe mee.

Ik ben Alice, 35 jaar, zwanger van mijn eerste kindje nadat we drieenhalf jaar bezig zijn geweest. In 2007 6x een IUI behandeling gehad, zonder hormonen, we zouden in januari zijn begonnen met IVF, maar 2008 begon met een hele mooie verrassing want op de valreep toch spontaan zwanger geworden.
Volgens mij eigen berekening zou ik 10 september uitgerekend zijn.
Vrijdag 8 februari hebben wij de eerste echo.
Ik woon in het midden van het land in de buurt van Utrecht.

Alice

Ik kom uit Zuid-Holland , ben 31 jaar en zwanger van ons eerste kindje.Heb in 2006 een miskraam gehad en een maand later kreeg ik borstkanker.Daarna volgde een jaar van chemo en bestralingen en we hebben van tevoren onze embryo's in laten vriezen omdat ik meer dan 60% kans had dat ik niet meer vruchtbaar zou zijn.We hadden voor ons zelf besloten om vanaf januari weer te gaan proberen en wonder boven wonder was het in 1 keer raak!Dit hadden we echt niet verwacht en we durven het na alle ellende ook nog niet echt te geloven.Dus eerst maar even de echo afwachten en proberen tot die tijd een beetje nuchter te blijven.Als de echo goed is durf ik pas te gaan genieten.

Hoi,
il en ci zijn de eerste twee letters van de namen van onze twee dochters. Ben dus nu zwanger van nr 3! Vermoed dat ik nu 6,5 week zwanger ben en uitgerekend rond 23 september. Op 21 februari de eerste afspraak met verloskundige en de 23e de termijn echo.
Oja, ben nu 36 jaar en woon in Noord-Holland.
Groetjes, J

Hallo meiden,

Ik ben Twinkel3 en ben in verwachting van ons eerste kindje.
We zijn zwanger geraakt m.b.v. Clomid en hebben al twee echo's gehad.
Tijdens de tweede echo hebben we een hartje zien en horen kloppen (ik was toen
7 weken en 2 dagen zwanger).
Vandaag ben ik 9 weken zwanger en volgens  de gyn  ben ik op 6 september uitgerekend. Op 12 februari heb ik de eerste afspraak bij de VK.

Meiden allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap!

Liefs, Twinkel3

Ik ben Paula, 27 jaar  en ben zwanger van mijn derde kindje.

We wilden het eigenlijk bij twee houden, maar er is ergens iets mis gegaan met mijn spiraaltje. Dit kindje is echter erg welkom en zijn er na de eerste schok erg blij mee.

Zoals ik hier al  eerder schreef hebben we gister een echo gehad en alles zit goed.
Ik ben 1 september uitgerekend.

Ik wil iedereen een fijne en goede zwangerschap toewensen.

Groetjes Paula
9 weken en 5  dagen

Ik sluit me graag even aan!

Ben 32 jaar en woon in de provincie Noord-Brabant.
Ik heb 2 zoontjes (1 en 3 jr oud), de eerste keer zwanger worden ging nogal moeizaam (Clomid en Metformine gebruikt), de tweede keer was spontaan (na een jaar proberen, hadden het eerste consult bij de gyn alweer gehad) en deze derde is ons min of meer overkomen.
Heel gewenst hoor, maar niet echt gepland zoals de vorige keren dus ik moest wel even wennen aan het idee. Inmiddels ben ik er superblij mee, hoewel ik op sommige dagen (als ik moe en misselijk ben, en even niet zoveel van de kids kan hebben die daar begrijpelijkerwijs op reageren door even extra druk te zijn) ook wel eens denk "waar ben ik aan begonnen?" Maar dat herken ik van de eerdere zwangerschappen en ik weet dat dat over een paar weken wel over is.

Ik krijg volgende week een termijnecho want weet niet precies hoe ver ik ben, ik schat dat het 2e helft sept wordt.

Terug
Bovenaan