Voorstelrondje

Ik ben 28 jaar, woonachtig in gelderland  en ik ben in verwachting van ons eerste kindje.

Ik ben 26 september uitgerekend en dan ben ik al 29 jaar. Ik heb altijd gehoopt om voor mijn 30e moeder te worden en als alles goed gaat dan zal dat ook zo zijn. hihi.

Wij zijn in de e maand zwanger geraakt m.b.v. ovulatietesten van sensitest.

Ik sluit me graag aan

Hoi, ik ben Crystel, 25 jaar, bijna 7 weken zwanger van mijn eerste en ik kom uit Ermelo. Vorig jaar oktober ben ik getrouwd en daarna gestopt met de pil. Heel verrast was ik toen ik 2,5 week geleden niet ongesteld werd en ook nu voelt het nog heel onwerkelijk. Binnenkort maar eens bellen met de verloskundige en dan hoor ik verder wel hoe of wat. Ik ben benieuwd naar alle verhalen en jullie ervaringen.

Ook ik sluit me graag aan

Ik ben Lotje, 28 jaar en woon in Noord-Limburg. Zwanger van 2e kindje, 7 weken en 1 dag nu. Over 2 weken afspraak bij vlk en hopelijk snel daarna eerste echo.

Lotje

Ik stort me d'r bij deze dan ook maar met volle overgave in.
Ik ben bijna 35 en zwanger van nr. 2. We hebben al een geweldige zoon van 3,5. De reden dat er wat tijd tussen zit is dat m'n partner er wat langer over heeft gedaan om zich te realiseren dat het toch ook wel heel erg leuk zou zijn als ons zoontje een broertje of een zusje zou krijgen.
Net als bij de eerste (en de miskraam ervoor) was de eerste poging raak en ik realiseer me elke dag weer hoe verschrikkelijk veel geluk we daarmee hebben. Om die reden plas ik dan ook zeer fanatiek in van die groene flessen. Wie weet help ik daar eem mama mee bij wie het niet zo makkelijk gaat.

Ik ben uitgerekend ergens begin september, maar ik krijg eind september een echo en dan weten we pas echt hoe ver ik ben. (Eerste dag van de laatste menstruatie is namelijk een gok. Weet niet meer precies wanneer dat was.)

Ik voel me geweldig en ook daarbij realiseer ik me hoeveel geluk ik heb. Ik heb me voorgenomen om zo hard mogelijk te genieten omdat dit vrijwel zeker onze laatste is.
Leuk om dit met jullie te kunnen delen!

Ook ik sluit me graag bij jullie aan. Ben nu als het goed is ruim 9 weken zwanger van ons eerste wondertje, ben 29 (bijna 30), woon in Brabant en het heeft bij ons allemaal wat meer tijd in beslag genomen.  Maar nu is het zover en we hebben een kloppend hartje gezien  11 Februari mag ik weer terug naar de Gyn en ik hoop stiekem dat we dan weer een echo krijgen......

Bij deze stel ook ik mij even voor.

Ik ben Mylène, 24 jaar en zwanger van ons 2de kindje. We hebben al een zoon van 2,5 jaar, zijn naam is Brett,  en ik ben op 11 september uitgerekend.

Tot nu toe verloopt alles voorspoedig, op de bekende kwaaltjes na: Misselijk, vreselijk moe, trekkende (al groeiende)  buik en pijnlijke borsten. Als alles goed verloopt heb ik het er allemaal graag voor over.

Mijn vorige zwangerschap, eindigde na 6 uur weeenstormen in een keizersnede. De keizersnede viel heel erg mee, en was een opluchting voor mij. Als ik mocht kiezen, zou ik er nu zo weer voor kiezen.

Op naar dinsdagavond (eerste bezoek VK) en woensdagochtend (eerste echo)

Liefs Mylène

Hallo allemaal,

Ik ben Petra, 30 jaar en inmiddels ruim 7 weken zwanger van de tweede. De zwangerschap loopt nu al anders dan de eerste. Ik ben namelijk de hele dag misselijk (bleh!)
Bij de eerste heeft het bijna twee jaar geduurd voor we zwanger waren. Onze dochter is op 3 oktober 2006 na een zwangerschap van 35 weken geboren (de vliezen waren spontaan gebroken). Na drie weken ziekenhuis (couveuse, bloedarmoede, niet eten en RS-virus) mocht ze naar huis.
Dit keer waren we na 4 maanden al zwanger. Kan het nog niet helemaal geloven, maar 15 februari krijgen we een echo (op mijn verjaardag!!!) Kan niet wachten.

Groetjes, Petra

Hallo allemaal,

Ik ben wanda 28jr  kom uit noord brabant  en zwanger van kindje nr 4.
Heb 2 zoontjes door i.v.f.    Nick* en Noah* allebei geboren op 28-08-05   (met 24 weken)  maar tot ons groot verdriet zijn ze  na een paar uurtjes gestorven.
3 maanden later raakte ik wonder boven wonder spontaan  zwanger van Evi 19-08-06.
En nu weer spontaan zwanger na 4 maanden proberen.

Ben nu bijna 9 weken en geloof de 9e september uitgerekend, maar krijg a.s. donderdag een termijnecho.
Ben behoorlijk zenuwachtig, is toch altijd weer spannend of het hartje wel of niet klopt....

Maar ben behoorlijk misselijk en veel moe en mijn buik is ook al behoorlijk aan het groeien.

Veel succes allemaal en geniet van jullie zwangerschappen!

Groetjes Wanda

Terug
Bovenaan