Voorstelrondje

Hoi,

Graag voeg ik me toe aan de lijst. Ik ben Maaike, 35 jaar, woon op Curacao voor een aantal jaren en ik heb een zoontje van 20 maanden. Ik ben nu 12 weken zwanger en na een aantal echo's volop vertrouwen in deze zwangerschap. ben 19 september uitgerekend.
Iedereen een goede zwangerschap gewenst en een prachtige gezonde baby!

Maaike

Hallo Allemaal.

Ik zal mij ook even voorstellen.
Ik heet Linda ben 29 jaar en ben getrouwd met Marco.
Ik woon in Limburg Sittard.
Ik ben nu 14+2 weken zwanger en ik voel mij redelijk goed.
Ik ben af en toe moe, kokhalzen van bepaalde geuren en verder alles oke.
We verwachten ons eerste kindje  12 september.
Vorig jaar rond februari miskraam gehad. Verdrietige ervaring.
December vorig jaar was het weer raak, heel erg gelukkig.
Ik heb al een aantal echo's gehad en gelukkig elke keer alles goed.
Zo, ik wens iedereen een goede zwangerschap toe en we houden elkaar
denkelijk wel op de hoogte.

Groetjes Linda

Hallo,

Zal me ook even voorstellen.

Ben een mama die net  38 jaar (oud hé)  is geworden en zwanger van mijn tweede kindje. Heb een prachtige dochter die in juli 3 jaar wordt. Ben nu 19 september uitgerekend. Woon en werk in Den Haag. Inmiddels 2 echo's gehad en die zagen er beiden super uit! Toch altijd weer een wonder. Voel me iets minder dan in mijn eerste zwangerschap, maar heb eigenlijk niets te klagen.

Hoop dat jullie allemaal een gezond kindje op de wereld mogen zetten!

Groetjes,

M.

en ik ben wendy! ben 26 jaar en ben nu 15w en 4 dagen zwanger van ons eerste kindje!
Ik heb ondertussen 2 echo's gehad. 1 met 8 weken om precies te weten hoe ver ik heen was... en 1 met 10 weken omdat we dan iets meer konden zien!

en nu heb ik 17april een afspraak voor de 20weken echo!
het gaat wel heel snel hoor..

Heel veel succes verder met jullie zwangerschap!

Dikke kus

Ook ik hoor erbij!!

Ik ben Marijn, 23 jaar en 16 weken zwanger van ons eerste kindje.
Ik ben bijna 1 jaar getrouwd, en woon in Purmerend.

We hebben inmiddels 2 echo's gehad. De eerste was met 8 weken om te kijken hoever ik precies zwanger was en de tweede was de termijnecho + nekplooimeting.

Voor alsnog gaat alles prima, ik voel me vanaf het begin gelukkig goed en met het kindje gaat alles ook zoals het hoort. Ik heb er volop vertrouwen in en begin het steeds meer echt te realiseren. Sinds een week  kan ik onze kleine voelen!!!! Bijzonder he???

Allemaal heel  veel  plezier, geniet ervan en ik hoop dat alles in de komende periode voor iedereen net zo goed mag gaan als  bij mij :)

Rijn84  

Hallo!

Ook maar even voorstellen!
Ik ben Astrid, ben 37 jaar en zwanger van mijn eerste, spannend!
Ik kom uit Noord Holland, maar woon nu in Portugal (extra spannend, bevallen in het buitenland).
Ik ben uitgerekend op 24 September. Heb nog geen echo gehad, hopelijk eind van deze maand, dus ben nu echt nieuwsgierig, wil zo graag iets horen of voelen.

Erg leuk zo'n September forum, leuk om zo iedereen een beetje te volgen.

Hoop jullie beter te leren kennen de komende maanden!

Ik wens jullie allemaal een hele prettige zwangerschap toe.

Groetjes,

Astrid

Ik voeg me graag bij jullie toe!!
Ik ben Fleur (29) en kom uit Zeist. Ik ben moeder van ons zoontje Thijs. Thijs wordt op 24 sept twee jaar en op 20 sept ben ik uitgerekend van ons tweede kindje!!
September was een zeer rustige verjaardagsmaand, dus daar hebben we verandering in gebracht, hihi..
Ik werk in de zorg voor 28 uur. Mijn moeder past anderhalve dag op en mijn man is een dag minder gaan werken. Ik vind het erg goed te combineren.
We zijn dolblij met de komst van ons tweede kindje!! Maar merk doordat we een klein smurfje hebben rondlopen de tijd voorbij vliegt. Ben al bijna op de helft, zucht...
Maandag 5 mei krijgen we de 20 weken echo.
Wens jullie hier allemaal een prettige zwangerschap...

Fleur

Terug
Bovenaan