Voorstelrondje

Dag moeders in spé,

ik doe ook mee...ik woon sinds 9 jaar in Amsterdam, ben 34 jaar en ben net 6 weken zwanger..ik kan het niet geloven, voel me goed, beetje moe, en dromerig soms, maar verder prima...

Mijn man en ik proberen het sinds 3 maanden, ik heb een regelmatige cyclus van 25 dagen en weet ongeveer (maar helemaal zeker weten doe ik het niet) wanneer ik ovuleer..

Toch hebben we heel relaxt gedaan, gevreeen als we zin hadden etc. en ik zie het als een wondertje (want kind uitgerekend op mijn eigen verjaardag, grappig hè) en hoop dat het goed blijft gaan, als ik hier de verhalen soms lees over miskramen, poeh, erg naar.

Op 18 febr. ga ik voor het eerst naar een verloskundepraktijk hier om de hoek. Dan ga ik als leek alles meemaken wat er bij een zwangerschap komt kijken, heel spannend. Eens kijken hoe krachtig de natuur is, de oerkrachten van het vrouwelijk lichaam...ben nieuwsgierig!

Iedereen heel veel plezier de komende tijd, en ben benieuwd hoe het iedereen vergaat.

Groetjes,
Welmoed

Hallo aanstaande moeders,
Wat leuk dat er nu een september 2008 forum is!
Ik ben Jessica, 34 jaar en moeder van Jay Luca (2). Ik ben nu 6,5 week zwanger. En wat is het anders dan de eerste keer! Gelukkig heb ik nu bijna geen kwaaltjes, maar dat maakt mij ook onzeker omdat ik in december een miskraam heb gehad. Wat mij betreft kunnen de eerst onzekere weken niet snel genoeg gaan!
Ik mag 12 februari al voor de eerste echo, kan niet wachten...
Geniet allemaal van jullie prille geluk en tot ziens op het forum
Groetjes Jessica

Ha eindelijk het septemberforum!
Ik zal mij ook even voorstellen.
Ik ben 35 en word in augustus 36 het is voor ons het derde kindje. Onze zoon is bijna 7 en onze dochter net 3!
Met onze zoon ging het gelukkig vrij snel het zwanger worden en dat verwachtte wij ook met onze dochter, maar dat liet wat langer op zich wachten. Nu dachten we het zal wel wat langer duren, maar nu was het weer zo raak (gelukkig).
Ik heb al een echo gehad bij de VK en die zei dat de uitgerekende datum 7 sept. zal zijn.
Spannend allemaal weer hoor! Hopen dat het goed blijft gaan voor iedereen en dat we allemaal een voorspoedige zwangerschap zullen hebben.
Groetjes KMD

Hoi allemaal
Hier nog een septembermamma, ben 28 jaar en zwanger van mijn 2e kindje, hebben al een dochter van 1,5. Volgende week maandag 1e echo! toch altijd weer spannend. Heb gelukkig weinig last van kwaaltjes, alleen errug moe.
groetjes

Heb in 2006 een miskraam gehad en een maand later kreeg ik
borstkanker.Daarna volgde een jaar van chemo en bestralingen en we
hebben van tevoren onze embryo's in laten vriezen omdat ik meer dan 60%
kans had dat ik niet meer vruchtbaar zou zijn.We hadden voor ons zelf
besloten om vanaf januari weer te gaan proberen en wonder boven wonder
was het in 1 keer raak!Dit hadden we echt niet verwacht en we durven
het na alle ellende ook nog niet echt te geloven.Dus eerst maar even de
echo afwachten en proberen tot die tijd een beetje nuchter te
blijven.Als de echo goed is durf ik pas te gaan genieten.

Heel naar dat je in 2006 erg vervelende dingen hebt meegemaakt...hoop dat je de zenuwen tot de 1e echo (en daarna of course) de baas bent, hoop dat het goed gaat verlopen voor je, gefeliciteerd met de natuurlijke manier van jullie zwangerschap, bijzonder!

Dag dames,

Wat leuk dat er eindelijk een septemberforum is. Ik ben Jen, 25 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Als het goed is ben ik nu 9 weken zwanger. maar dat krijgen we aankomende dinsdag precies te horen want dan hebben we de eerste echo al. Ik ben dus zo rond 7 september uitgerekend volgens de verloskundige.

Groetjes Jen

Hallo allemaal,

Ook ik wilde mezelf even voorstellen, ik ben 31 jaar en zwanger van de derde ook bij ons was het nogal een verassing, maar na de eerste twijfel nu ook heel erg welkom. Het zal wel druk worden ik heb een dochter van 4 en 1.
Ikzelf denk dat ik rond 10 september ben uitgerekend maar ik zal van de week eens naar de dokter bellen voor een afspraak. Vorige keer tussen mijn twee dochters een miskraam gehad met 11 weken dus ik ben nog een beetje voorzichtig met afspraken ed. Heb voor de rest geen last van kwaaltjes dus dat is op zich wel lekker. Ik rij nogal fanatiek paard maar merk wel dat ik 's-avonds iets vermoeider ben dan anders maarja dat hoort erbij.
Hoop gauw nog wat van jullie te horen.

Terug
Bovenaan