Voorstelrondje

hoi hoi meiden,

Ik wil me ook ff voorstellen......
Annemieke 37jr moeder van zoon willem geb. vrijdag 13 okt 2006 na een spoedkeizersnee..(42weken). met erna allerlei drama's.. niet voor mij maar voor willem..
gelukkig is hij gezond en super vrolijk..
nu dus weer zwanger van nummer 2... JOEPPIEEEEEEEEEEE
nu de maaren.... ben alweer in de ziektewed.. echt giga misselijk.. de heledag door..
en kokhals en spug me gek..
ik ben volgens het ziekenhuis 18sept uitgeteld... maar das volgens mij errug flexibel.. hihi
och ja ik woon in de buurt van nijmegen..
ik verheug me heel erg op het gezellig kletsen..
zo errug veel info.. hihi

hele dikke kus
Annemieke

Hallo allemaal,

Een aantal dagen niet gekeken op het forum en hoera en is een septemberforum!!
Ik ben Inge, 35 jaar, woon samen in het Noorden van het land en ben ongeveer 6,5 week zwanger van onze derde. Onze oudste zoon Yoran wordt in mei 6 jaar en onze andere zoon Marijn is in januari net 2 jaar geworden.
Vorige week heb ik een termijnecho gehad. Vanwege mijn zeer onregelmatige cyclus heb ik geen idee hoe lang ik zwanger ben. Het is nog erg pril, nu dus ongeveer 6,5 week. Er was helaas nog geen hartactie te zien.  Dinsdag 12 febr heb ik een tweede echo en meteen de eerste afspraak bij de verloskundige.  Hopelijk mag het goed blijven gaan. Ik ben in elk geval de hele dag door misselijk (ik houd niets vast) en vreselijk moe. Leuk om mee te schrijven en jullie ervaringen te mogen lezen.

groetjes Inge

O ja, ik ben dus ongeveer 24 september uitgerekend. Al besef ik me heel goed, dat het alsnog een oktoberkindje kan worden. Bij mijn oudste was ik 10 dagen overtijd en bij mijn tweede 13 dagen....Ik stel me dus maar  in op een lange zwangerschap:)

groetjes Inge

hallo!!!

Goh heb ik effe niet goed gekeken, maar wat leuk dat het forum van de september 2008 moeders er is. Had net een reactie elders geplaatst om mezelf ook maar even officieel voor te stellen.
Voorde goede orde doe ik het gewoon nog een keer en meteen op de goede plek.
Ik ben Inge 35 jaar en zwanger, ongeveer negen weken, van de eerste.
Uitgerekend 12 september en mag volgende week komen voor de eerste echo.
Ik vindt het heel prettig om te kunnen lezen dat en heleboel dingen die ik ervaar en voel, echt horen bij de verandering van je lichaam. Zwanger zijn is voor mij toch niet echt dagelijks op een roze wolk drijven, vindt de omgang met alle veranderingen best lastig. Wat natuurlijk niets zegt over hoe gewenst het nieuwe leven wat in mij groeit is.

groetjes
inge

Hallo allemaal!

Ook ik hoop in september m'n eerste kindje te krijgen. Ben 26 jaar, woon in Noord-Brabant en ben nu 8 weken (morgen om precies te zijn)
Moet 14 februari voor het eerst naar de VK. weet nog niet wanneer ik m'n eerste echo krijg (doet de VK niet zelf).
Ik vind het zo raar dat dat bij iedereen anders is. Ik lees dat sommige al een echo hebben gehad met 6 of 7 weken.
Soms zou ik dat ook wel willen, want ik heb zo weinig klachten dat ik wel eens twijfel of het allemaal echt is, en of het wel goed gaat. Vergeet soms bijna dat ik zwanger ben.
Ben wel heel moe, maar eigenlijk niet of nauwelijks misselijk. Ook wel last van gevoelige borsten en soms wat zeurderige buikpijn, maar dat is alles.
Zal blij zijn als ik m'n eerste echo heb gehad, dan kan ik er echt van gaan genieten!

groetjes en een fijne zwangerschap voor iedereen!!!!

Hallo ik ben Sonja en ik ben 33 jaar oud.
Ik ben 18 sept. uitgerekend.
Ben heel onzeker over deze zwangerschap, omdat mijn vorige zwangerschap niet zo goed is verlopen, nou eigenlijk geeindigd!
Ik heb 1 dochtertje van  3 jaar oud en ze heeft ook nog een tweelingzusje, maar die is helaas een dag voor de geboorte overleden.
Mijn dochtertje heeft door een herseninfarct een dag na haar geboorte de nodige beperkingen opgelopen, maar dat gaat naar omstandigheden erg goed.

We hopen daarom dat deze zwangerschap goed gaat verlopen en dan toch zeker eindigen!!

Ik heb vorige week mijn eerste echo gehad en alles zag er goed uit........
het hartje klopte en dat is op dit stadium van de zwangerschap wel essentieel dacht ik zo.
Succes met jullie zwangerschappen en we spreken elkaar vast nog wel.

Hallo,

Ook ik zal me even voorstellen hier.
Mijn naam is Jolanda en ik kom uit Noord-Holland.
Heb een zoontje van 17 maanden en ben nu dus zwanger van ons tweede kindje.
Ben ongeveer 7 september uitgerekend, maar 15 februari heb ik de eerste echo en dan zullen we de precieze datum horen.
Ons zoontje is van 3 september 2006 en ben dus in precies dezelfde tijd zwanger. Heerlijk in de zomer verlof. Zal wel spannend worden rond 3 september... Wie weet komt het dezelfde dag.
Ben afgelopen woensdag eerste keer bij vk geweest. Alleen wat info gekregen en ze heeft wat vragen gesteld. Verder helaas nog niet hartje geluisterd dus eigenlijk weinig wijzer. Kijk nu dus echt uit naar de 15de.
Hoop dat het hier weer net zo gezellig word als bij het september 2006 forum!

Groetjes Jojo

Terug
Bovenaan