Voorstelrondje

hallo allemaal, ook ik wil me hier graag bij aansluiten.

ik ben 25 jaar en zwanger van de 2e. we hebben een dochtertje van 16 maanden. ben nu denk ik 9 weken zwanger, is een beetje onduidelijk vanwege een onregelmatige cyclus.

over precies een week krijg ik mijn eerste echo, waar ik erg naar uit kijk, hoop dat ik dan ook al 10 weken zwanger ben, maar dat horen we dan wel. volgens mij ben ik ongeveer half september uitgerekent.

ik ben gelukkig minder misselijk dan de 1e keer, maar ben wel weer erg moe en af en toe een beetje kort af.... maar ja dat hoort erbij toch???

ik wens iedereen een goede zwangerschap en hoop dat de 1e 12 weken erg snel gaan, want die zijn toch nog wel erg onzeker.

Gek?! Ik dacht ik sta hier al. Vast in de war met het ander lijstje

Ik ben Monique,
komt oorspronkelijk uit Zuid-AFrika maar woon hier nu 10 jaar vanwegen
Heb twee dochtertjes van 5 en 7
Harstikke last gehad van bekkeninstabiliteit dus daarom veel langer gewacht met een absoluut gewenste 3rde ;-)
We zijn aan het verhuisen (andere provincie) dus dokter,verloskundige en ziekenhuis zijn allemaal nieuw voor ons.
Volgens de echo van de dokter ben ik uitgerekend 21/9 en volgens internet was het 18/9 dus ik moet nog naar een verloskundige en dan kijk ik wat zei zegt ;-)

Ik ben doodmoe, misselijk, veel hoofdpijn, last van bellen in mijn buik en mijn en heb vlae van verdriet. Voor der rest gaat het prima . Had het ook met de vorige 2 maar dacht niet zo erg... of het vervaagt over tijd. Gelukkig is het vast maar nog 1 maandje, hoop ik.

Veel sterkte met jullie zwangerschappen!

Hallo,

Ik ben Esther, 36 jaar en nu 12 weken zwanger van ons eerste kindje. Afgelopen dinsdag hebben we een goede echo gehad, wat een opluchting! 1 jaar geleden kregen we een miskraam en dat was best een domper. Na 1 jaar weer zwanger, bijna op dezelfde datum als de eerste zwangerschap. Best bijzonder ...

Gisteren veelvuldig bloed laten prikken in het ZH en morgen een nekplooimeting omdat ik 35+ ben ... bloed prikken.

Tot mails!

Hallo ik ben Moritz.
Ik woon in Zwitserland en zwanger van 2e kindje.
Tussendoor 4 miskramen gehad.
Uitgerekend begin september.
Na de ervaring van  de 1e bevalling en de cultuur in Nl ben ik dolblij dat ik hier ga bevallen. Geen gezeur over pijnstilling, als je wilt gewoon keizersnee of ruggenprik. Standaard in het ziekenhuis, maar thuis kan wel. 5 dagen in het ziekenhuis, volledig verzorgd.

hallo allemaal!!

ik kom hier voor t eerst ff kijken en d8 zal me even netjes voorstellen,
ik ben gentry.. ben 18 jaar ( jong haha ) en zwanger van mn 2e kindje.. 11 wkn en 2 dagen om presies te zijn ;-)
heb in december helaas een miskraam gehad en genieten is daarom nog niet heel erg  van toepassing bij mij..
nog steeds heel erg bang dat het weer gebeurt.

hoop dat het een gezellig forum is hier :)

liefs gentell

Hoi Meiden,

Mijn naam is Evelien, ik ben 24 jaar en ben 25 september uitgerekend. Ik vind het wel een spannende tijd hoor. Ik heb in december helaas een miskraam gehad en nu is het wel even moeilijk om te bevatten dat het weer gelukt is. Hopelijk gaat het deze keer wel goed. Volgende week woensdag mag ik weer naar de verloskundige voor de 12 weken echo, spannend!

Zijn jullie al een beetje bezig met het bezoeken van babywinkels?? Wij zijn al flink bezig hoor maar ik vind het wl erg moeilijk om iets uit te zoeken want er is zoveel keus..Maar goed, we hebben gelukkig nog genoeg tijd dus komt vast wel goed.

Ik wens iedereen alvast een hele fijne zwangerschap toe, geniet ervan!

Groetjes Evelien

hallo allemaal,

Ik ben ikke, ben 35 jaar en zwanger van mijn 3e kindje. Een gezonde zoon en dochter en toen met 6 weken een miskraam. Nu inmiddels 11 weken zwanger. Morgen een echo, ben dus erg benieuwd of alles goed is. Als ik zojuist al die verhalen over afscheid nemen van deze site lees, word ik toch wel wat onzeker. Zal blij zijn als het hartje klopt en het er allemaal goed uit ziet. Want ook al voel ik me zwanger, gevoelige borsten en flauw als ik niet op   tijd eet, het kan altijd schijn zijn, blijkt maar weer. Morgenavond laat ik weten hoe het was. Laten we van het positieve uit gaan.

groetjes Ikke

Terug
Bovenaan