Voorstelrondje

Hoi

Ik zal me ook even voorstellen,

Ik ben 34 jaar en nu 6,5 week zwanger van mijn 2e kindje. Ik heb een
dochtertje van 16 maanden en afgelopen oktober heb ik na 7 weken een
miskraam gehad, dus het is nu even extra spannend tot de eerste echo.
Moet daarop wachten tot 3 maart.

O ja, ik ben 29 september uitgerekend, volgens mij (beetje onregelmatige cyclus)

groetjes, niek

Hai allemaal,

We zijn een paar daagjes weg geweest om aan de carnaval te ontsnappen en zie daar we hebben een eigen forum!
Mijn naam is Elvira en ben 36 jaar, we wonen in Limburg en ik ben mama van 1 zoon (2004).
Heb twee jaar geleden een miskraam gehad met 15 weken en het heeft tot nu geduurd om weer zwanger te mogen raken.
Ik ben nu 7 weken en uitgerekend op 24 september.
Vooral tussen week 5 en 6 regelmatig bloedverlies gehad dus ik ben nog erg onzeker en durf nog niet teveel hoop te hebben.
Volgende week maandag 11 febr. heb ik een afspraak met de gyn. en ook een echo.

Groetjes Elvira

Nou daar ga ik dan ook maar,
Ik ben Minke ben 30 en zwanger van de derde. Uitgerekend op 1 september. O ja, verder woon ik in fryslan en mijn twee oudsten zijn 10 en 7. Het is dus al weer even geleden en het moet dus ook allemaal weer wennen. Krijg al aardig een buikje, weet dat het van darmen en zo komt maar ja neemt niet weg dat het al echt wat lijkt. Heb mijn eerste echo gehad met 8 wk en 4 dg nu al weer bijna twee weken terug. Wens iedereen een fijne tijd toe met niet al te veel misselijke momenten meer.
Groetjes

Hallo allemaal,
ik wil me ook graag voorstellen. Ik ben 33 jaar en zwanger van de 3de. Ik heb al twee meiden van net 4 en 6 jaar oud. In augustus een miskraam gehad en durf soms bijna niet naar de wc te gaan (bang dat ik daar iets zie wat ik niet wil zien). Tot nu gaat het gelukkig goed. Pas over 1,5 week de eerste echo en denk dat ik ergens eind september ben uitgerekend. Allemaal erg spannend.
Doei.

Dag dames,

Zo, dan zal ik me nu ook even voorstellen (beter laat dan nooit, toch?)
Ik kom uit het midden van het land, studeer momenteel aan de pabo (2e jaar)
en hoop een (jonge) mama te worden van ons eerste kindje. Zelf ben ik nu net 20,
mijn vriend bijna 22 en de zwangerschap was zoals enkelen misschien wel weten ongepland (maar zeker niet ongewenst).
Binnekort hebben we een leuk huisje dus dat gaat helemaal goedkomen.

Liefs & succes met de zwangerschappen,

Lotje

Hier ook beter laat dan nooit. Ik ben Es_ter, 29 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Ik vind het erg spannend. Volgende week een eerste echo, denk dat ik dan bijna 9 weken zwanger ben...

Groetjes,
Es_ter

Hoi allemaal,

Ik zal me ook voorstellen.
Ik ben Margo ben 19 jaar en woon in almere.
Ik ben zwanger van me eerste kindje, was niet helemaal geplant, maar wel van harte welkom.
Ik ben uitgerekend op 3 september en das precies de dag dat me vriend en ik een jaar samen wonnen.

Volgende week maandag heb ik me eerste echo en ben reuze benieuwt om onze kleine voor de eerste keer te gaan zien.

Veel plezier en geluk bij jullie zwangerschap allemaal.

Groetjes Margo

Hallo allemaal!

Ik ben Jorike, 28 en woonachtig in Zeewolde.
Als het goed is ben ik nu bijna 8 weken zwanger, maar volgende week dinsdag gaat de 1e echo daar meer uitsluitsel over geven! Spannend!!!
Verder ga ik de 22e trouwen met de man van mijn dromen...hoe mooi kan het leven zijn heh!
Ik heb best redelijk last van misselijkheid en vermoeidheid, maar dat mag de pret meestal niet drukken. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en we volgende week een kloppend hartje te zien krijgen! Ik kan haast niet wachten, maar geduld is een schone zaak heh!
Ik wens iedereen een gezonde en voorspoedige zwangerschap toe!

Groetjes Jorike  

Terug
Bovenaan