...wist ik net een dikke week dat ik zwanger was! En had ik net aan mijn ouders en schoonouders verteld dat ze opa en oma zouden worden. Esther was toen nog maar een milimetertje. De eerste echo met 8 weken leek nog een eeuwigheid weg (nl. 3 hele weken) en de 3 maandengrens leek een heel leven verderop.
Ook begon ik me langzaamaan wat duffer te gaan voelen en dat zou binnen een paar dagen uitgroeien tot misselijkheid die 6 maanden aan zou houden, maar dat wist ik gelukkig nog niet.
Vrijen durfden we niet, uit angst dat dat kindje daarbinnen last van zou hebben. Een naam wisten we al en we dachten dat het een meisje zou worden, maar dat was echt een gokje.
Heerlijk he...die herinneringen ophalen.
Of ben ik de enige die af en toe wat sentimenteel doet?
Liefs,
Eveline
Ook begon ik me langzaamaan wat duffer te gaan voelen en dat zou binnen een paar dagen uitgroeien tot misselijkheid die 6 maanden aan zou houden, maar dat wist ik gelukkig nog niet.
Vrijen durfden we niet, uit angst dat dat kindje daarbinnen last van zou hebben. Een naam wisten we al en we dachten dat het een meisje zou worden, maar dat was echt een gokje.
Heerlijk he...die herinneringen ophalen.
Of ben ik de enige die af en toe wat sentimenteel doet?
Liefs,
Eveline