Vorig jaar rond deze tijd...

...wist ik net een dikke week dat ik zwanger was! En had ik net aan mijn ouders en schoonouders verteld dat ze opa en oma zouden worden. Esther was toen nog maar een milimetertje. De eerste echo met 8 weken leek nog een eeuwigheid weg (nl. 3 hele weken) en de 3 maandengrens leek een heel leven verderop.
Ook begon ik me langzaamaan wat duffer te gaan voelen en dat zou binnen een paar dagen uitgroeien tot misselijkheid die 6 maanden aan zou houden, maar dat wist ik gelukkig nog niet.
Vrijen durfden we niet, uit angst dat dat kindje daarbinnen last van zou hebben. Een naam wisten we al en we dachten dat het een meisje zou worden, maar dat was echt een gokje.

Heerlijk he...die herinneringen ophalen.

Of ben ik de enige die af en toe wat sentimenteel doet?

Liefs,

Eveline

haha,nee hoor.mijn man en ik zaten  een paar dagen terug  ook op de bank terug te zwijmelen.26 mei een jaar geleden waren we boas aan het maken,in de vrachtwagen op een parkeerplaats in antwerpen

Haha!

Ja, ongeveer een jaar geleden werd Loek verwekt op de wc in het ziekenhuis van Geldrop terwijl we op ziekenbezoek waren bij mijn schoonvader... We moesten INEENS drinken gaan halen samen!
hihi, we hebben het mijn schoonvader verteld toen we bekend maakten dat we zwanger waren en hij moest er best om lachen!

Groeten
Rosanne

hoi

hihi heb ik ook heel erg.
Al was het voor mij eerst even schrikken natuurlijk.. maar onverwacht is zeker niet (altijd) ongewenst.
Ik wist het een week voor mijn verjaardag (ben 25 juni  jarig) dus wist het ongeveer 22 geloof ik had toen wel meteen een echo omdat de huisarts niet wist hoever ik was..
wwas toen al opeens 8 weekjes zwanger met kloppend hartje..
En ik en mijn man waren nog naar frankrijk geweest 3 week ervoor dus ik dacht dat daar de moeheid wel vandaan kwam (zo lang in een auto zitten is ook niks)

Morgen is mijn man jarig en het zit me nu zo in het hoofd hoever zijn moeder was en of ze wist dat het ging komen..enzovoort...
nu ik zelf bevallen ben is voor mij dit soort dingen heel erg jah bekend interesant geworden..
dus het kan niet alleen met je eigen bevalling( zwangerschap)

xxjes sylvia

Hahahahaha, dit wordt opeens een topic over verwekkingsverhalen!

Nou, Esther is keurig in bed verwekt nadat mijn man en ik samen heerlijk romantisch een dagje op stap waren geweest!

Hihihi, vrachtwagens, ziekenhuizen. Nog meer mensen die iets willen delen???

hoi

jeetje zeg een jaar geleden alweer, gaat zo snel
dat sentimentele heb ik ook
zo heb ik vorige week pas de laatste nagym gehad, maar dat is dus ook zo'n afsluiting.
heb een cursus babymassage gedaan, 5 weken, ook afgelopen,
alles vliegt voorbij, zwangerschap lijkt eeuwen geleden
zal haast denken dat ik het erg mis,
zal wel komen omdat ik dit waarschijnlijk nooit meer mee ga maken

groetjes riana

Kari, schreef jij niet op het zwanger worden forum dat je een week mee ging op de vrachtwagen, omdat je man de hele week van huis was steeds en het daarom moeilijk was zwanger te raken? Staat me iets van bij.

Ik was al jaren niet meer aan de pil, dus wist precies wanneer het 'moest'. Dus even tussendoor op de bank. Daarna mocht mijn man weer verder gamen.

En ja, met 5 weken zat ik al bij de huisarts. Heb bij voorbaat al pillen gekregen tegen de misselijkheid, omdat ik de 1e keer met 8 weken uitgedroogd in het ziekenhuis lag aan de sondevoeding en vochtinfuus. Deze keer ging het met behulp van de pillen beter.

Ik denk er nu best wel eens aan ja. Ook omdat het nooit meer terug zal komen, zo'n tijd.

Terug
Bovenaan