Vorig jaar rond deze tijd...

ja ha ha! nee we zaten samen in bad, alleen kwamen we er achter dat het bad te klein is, we zaten helemaal klem!!!! toen maar het bad uitgegaan, alleen de harde vloer was ook geen succes!
als we geen kind haddeb gewild hadden we het waarschijnlijk ook opgegeven!! ha ha!

oh ja rosanne, mijn ouders zijn helemaal niet ouderwets, maar op een of andere manier praat ik niet met ze over dat soort dingen.....

........was ik nog vollop aan het revalideren van een hersenbloding/infarct die ik in februari had gehad en daarvoor ook 3x was geopereerd dus toen ik merkte zwanger te zijn was het toch wel ff heel erg schrikken.......niet gepland maarrrrr ooooo zo welkom ik kon de hele wereld weer aan d8 ik ....met alle onderzoeken die ik toen kreeg omdat het natuurlijk voor zowel mij als de baby misschien een risico kon zijn kwam ik eg niet van mn roze wolkje af ;-) al met al gaven de artsen groenlicht om de zwangerschap zeker NIET af te breken geweldig ik kon toen gaan genieten en doe dat nu nog steeds van mijn kanjer van inmiddels 4 ½ maand....waar hij verwekt is ???? kneem aan gewoon in bed (saai he)

liefs mamavanTimo en Renzo

Vorig jaar rond deze tijd dacht ik dat ik veel verder was en keek ik vol spanning uit naar mijn eerste afspraak bij de vk (6 juni) om er daar achter te komen dat ik 5 weken zwanger was ipv 10 weken. Ik was pas  eind maart gestopt met de pil en niet meer ongesteld geworden, dus wist ik niet precies hoe ver ik was, maar toen ik de test deed en al 3 weken overtijd was, was de test positief, later bleek dat ik de test geen dag eerder had moeten doen, want dan was hij ws negatief geweest.

Over verwekkingsverhalen... Wij lagen al sinds 10 maart stil, omdat de motor (!!!) kapot was en tegelijkertijd werd de woning op het achterschip verbouwd, waardoor wij in het kippenhok voorop zaten samen met de stuurman en kartonnen muren.  Aangezien dat niet echt opwindend was, gingen wij maar samen douchen in het douchegebouw op de werf (in de vrouwendouches, want bij de mannen liepen er steeds mensen binnen.)

Laura is dus verwekt in een douche op het terrein van de werf waar op dat moment ons schip gerepareerd werd. Wel toepasselijk eigenlijk, we brengen zo veel tijd door op werfen...

Groetjes Ilona  

O  jee mamavan Timo, dat is ook heftig...

Hier gewoon een bedverhaal, midden in een verbouwing ontstressen...
Zei nog tegen een vriendin...verbouwen is goed voor je sexleven joh. Elke avond feest, hihi. Waren niet echt bezig met conceptie, maar ook niet echt met voorbehoedsmiddelen........Heb 29 mei een test gedaan dus één jaar en twee dagen geleden...

Gr Irene

Vorig jaar rond deze tijd was het voor ons heel spannend. In april hadden we een curretage gehad. Ik heb zo'n verdriet gehad om het feit dat ik niet meet zwanger was. Ik was trouwens 13 weken voor ik er achter kwam.
Rond deze tijd vorig jaar werd er bij ons ontzettend veel geoefend. Elke dag bijna. Ik weet nog dat ik mij zwanger voelde en dat mijn menstruatie uit bleef. Mijn man zei edat ik er te veel mee bezig was en dat ik haast niet zwanger kon zijn. Ik heb 3 x een test gedaan. De eerste 2 waren negatief. Wat een domper. Ik voelde het toch!
De derde test was positief.
Ik riep mijn man en zei "zie je wel... ik ben niet gek. ik ben wederom zwanger!!!!
Dat was vorig jaar rond deze tijd.
Wordt soms nog best emotioneel als in daar aan terug denk.
Ik heb die miskraam dan ook niet echt kunnen verwerken, want meteen daarna telde ik weer aan.
Groetjes Linda en Femke

Oh, ja...
Rosanne ( woedel), in het ziekenhuis? In die tijd kwam ik veel in het st. Anna ziekenhuis. Ik moet zeggen dat ik het wel een grappig verhaal vind. Trouwens dat van Kari ook.
gr linda

vorig jaar rond deze tijd.... gingen we bijna trouwen!!
ik was twee maanden ervoor met de pil gestopt en eigenlijk vrijwel meteen zwanger.
dus toen we trouwden op 23 juni was ik 6 weken zwanger!!
dat gaf toch wel iets extra's aan de bruiloft hoor!!

en 'heel saai' maar ik denk dat onze kleine man gewoon in bed verwekt is!
saai he, als ik zo al die verhalen lees!!

liefs marijke

Vorig jaar vertelde ik mijn man, toen nog vriend, dat ik misschien zwanger was. Ik heb toen samen met een goede vriend, net mijn vriend, bij een drogist, ver uit de buurt stiekem een zwangerschapstest gekocht, niemand wist het, bahalve mijn man en die goede vriend. het weekend daarop hebben mijn man en ik de testen gedaan. twee positieve testen en we wisten niet wat we ermee aanmoesten. we zijn samen naar de dokter geweest en we hebben alles besproken en goed gepraat en uiteinidelijk besloten om het kindje te houden.

Terug
Bovenaan