Vorig jaar rond deze tijd...

Hoi hoi...
Vorig jaar rond deze tijd was ik me aan het verheugen op 3 weken vakantie in Dalyan/Turkije
Hier waren ik en mijn vriend erg aan toe(zijn vader is vorig jaar mei plots overleden)
Nou ik was in April gestopt met de pil,en ergens half juni zwanger geraakt
Onze kleine man is dus gemaakt gewoon in een bed,maar wel een bed in Turkije
Dus geen bijzondere verwekkings plaats,maar wel een dubbel moment waarin je er weer  aan herinnert wordt dat  leven en dood erg naast elkaar staan.
Wel triest dat mijn schoonvader nooit zijn kleinzoon zal leren kennen,en dat hij ook niet weet dat hij opa is geworden (ach ja ,mischien weet hij het ook wel )

Groetjes Merel (sorry wel een beetje een triest verhaal geworden)

Eh skipke, wat was 'zo hard'? De vloer offeh...?! Geintje, maar ik las het verkeerd, hihi.
Vorig jaar rond deze tijd stonden er in de gang twee kratten met groene flessen voor moeders voor moeders, waren we bezig met de voorbereidingen voor de vakantie en vooral veel aan het dagdromen (en goede voornemens aan het maken voor wat betreft het aanstaand moederschap)  over de toekomst. Man, wat gaat de tijd snel!

Zwijmel, zwijmel...

Heerlijk he!
Vorig jaar rond deze tijd wisten wij ook net pas dat we zwanger waren.
Helaas kan ik geen spannend plekje toevoegen, ondanks dat we best af en toe eens wat uitgeprobeerd hebben, hadden we die maand alleen maar sex in ons (nieuwe) bed gehad.
Vreemd he, vorig jaar net pas weten dat je zwanger bent, onwetend wat je allemaal te wachten staat, en nu kun je je leven niet meer voorstellen zonder kleintje!

Genieten is het!

LIefs,
Nymue

vorig jaar rond deze tijd....

inderdaad!

het zo ongelofelijk dat ik nu moeder ben geworden!!!

vorig jaar was ik al een paar maandjes zwanger

lag ik elke keer te huilen van geluk bij de verloskundige

de eerste keer zijn hartje horen

de eerste echo

het eerste gevoel in je buik

ahhhhhhh   wat is dat toch allemaal mooi!!!!

en zeker ook de herinnering hoe hij gemaakt is

dat waren zeer spannende maanden haha!

ik denk er nog vaak aan terug
en barst in tranen uit!!!

jippie ik ben moeder!!!!
en al 6 maanden

en elke dag denk ik wat is hij toch leuk

leuker kan echt niet meer

en dan is het ochtend en heeft hij zichzelf weer overtroffen

inderdaad zwijmel zwijmel................

Terug
Bovenaan