Vorig jaar rond deze tijd...

Een jaar geleden rond deze tijd...?
Was ik druk bezig met de laatste dingetjes voor mijn bruiloft!! Jurk ophalen, toch maar een stola erbij (was toen errug koud!! Ik geloof 13 graden en regen en wind... en ik in mouwloze trouwjurk, brr!), etc.
We zijn 2 juni getrouwd in volstrekte onwetendheid dat ik op dat moment 4 weken zwanger was. Ik was gewoon zo blij dat mijn menstruatie in ieder geval nog een dagje wilde wachten, ha, ha! Wist ik veel dat de volgende menstruatie pas een jaar later zou zijn...
Op huwelijksreis kreeg ik de bekende klachtjes: pijnlijke borsten, misselijk, moe etc. Mijn man en ik allebei: zou het dan toch??? Ik heb pas in nederland de test gedaan, toen 2,5 weken overtijd en tja, de rest is bekend...
Achteraf gezien moet Christian dus verwekt zijn halverwege mei. Toen zat ik midden in een dienstblok van 3 weken en dan zie ik mijn man eigenlijk nauwelijks... We hebben in die 3 weken slechts 1 keer seks gehad, een vluggertje thuis op de bank, vlak voordat ik een zoveelste nachtdienst moest draaien... Niet bepaald romantisch dus, ha, ha!

Maarre... in toilet van ziekenhuis.... ha ha!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (14,5 weken)

Ha ha! wat leuk allemaal! Rosanne, dit is echt grappig!!! Ik zou het niet durven, hoewel vroeger deed ik wel dat soort dingen!
Ons meisje is bij mijn ouders in de badkamer verwekt, hebben we het ook nog vaak over. Mijn ouders waren op vakantie en we "moesten" volgens mijn berekeningen. Nou wij op de grond in de badkamer en hard dat ie was!!! We kregen de slappe lach en het lukte helemaal niet meer! Maar ik wilde het perse doen vanwege de ovulatie dus we hebben toch doorgezet.... en het was gelukt! Ik wist het eigelijk al voordat ik ongesteld moest worden, het voelde gewoon zo. We hebben het nooit aan mijn ouders verteld...

Hai Daphne en Kari

Ik zal het hele verhaal doen.
Wij waren al ruim 6 maanden 'bezig' toen bleek dat mijn schoonvader kanker had met veel uitzaaiingen. Mijn man wilde graag dat zijn vader de geboorte nog mee zou maken, dus we zijn met ovulatietesten begonnen. 1e maand mis en de 2e maand zat ik te lunchen met een vriendin toen de test positief was. Mijn man werkte en 's avonds pas vond ik te laat. Stel je voor dat we weer een maand zouden missen... Dave zijn vader lag in het ziekenhuis voor een chemokuur en we gingen allebei op bezoek die middag. Ik had aan de tel al aan Dave gezegd: desnoods doen we het op de wc!!!! Dus ik daar superopvallend, dacht ik, zeggen "nou, ik moet toch nodig naar de wc....."! Maar meneer had NIETS in de gaten. Wenste me bwvs veel succes op de wc en praatte verder met zijn ouders. En ik maar wachten in dat hok!. Toen ben ik terug gegaan en heb hem subtiel maar dringend duidelijk gemaakt dat ik ook dorst had en graag samen met hem wat te drinken ging halen!!!!! Daar viel het kwartje! Het was snel, niet echt romatisch, maar wel raak!!!! Leuk verhaal voor later

hihi.. op de badkamer van je ouders...!
Waarom nooit verteld? zouden ze dat niet grappig vinden? Hangt er vanaf wat voor mensen het zijn natuurlijk. Dave zijn ouders zijn erg jong (57) en opgegroeid in de jaren 60. Zijn dus wel wat gewend.

hoi,hoi,
Verwekkingverhalen hahaha weer eens wat anders!! In de vrachtwagen, badkamer, ziekenhuis hihihi nou hier gewoon in bed   ergens rond pasen. Mijn man mee naar boven gesleurd omdat mijn ei eraan zat te komen dus erg romantisch hihihi
Toen begonnen de spannende weken, wist eigenlijk al gelijk dat het raak was. Ik was nog niet eens overtijd toen ik een test gedaan heb.
Ben benieuwd of er nog meer bijzondere verwekkingplaatsen zijn geweest!!

groetjes Sonja

ik kan nog wel een duit in het zakje doen! verwekking in het bos!

na veel gedoe met ovulatietesten vond ik het vrijen nogal beladen geworden en niet leuk meer, resultaat: vrijwel geen seks meer.

op een gegeven moment, in de auto kwam de zin spontaan terug terwijl we in de auto zaten op de snelweg. Vriend blij dat ik eindelijk weer wou en hij wou die kans niet laten schieten. We zijn de snelweg afgegaan in de buurt van apeldoorn en hebben in het bos liggen vrijen. Heel spannend, maar door al die prikkende takjes en dennennaalden niet echt comfortabel.  De hele weg terug naar huis hadden we de slappe lach. Toch ook best een leuk verhaal om later te vertellen aan onze "boskabouter"

ja mama van marielle,dat klopt haha.wat leuk dat je dat nog weet.ja,na de miskraam kwam mn ei midden in de week,dus ik zwag de bui al hangen.toen ben ik de maand erop een week meegegaan en toen was t bingo!!
nu heeft mijn man gelukkig een andere baan waardoor hij snachts thuis is,dus dit keer hoeven we er minder moeite voor te doen.
de badkamer dafne?durfde je de lakens niet te bevuilen haha

Ben ik niet de enige die zo denkt ! Vorig jaar rond deze tijd was ik ook zwanger, wist het nog niet, maar was toch zo. Helaas werd dit een miskraam, maar meteen daarna werd ik weer zwanger!! Ik denk vanaf de geboorte van mijn dochter (nu bijna 8 weken geleden) zo vaak in termen als: 'vorig jaar', '7 weken geleden', 'zoveel maanden geleden', en zwijmel dan even terug naar de zwangerschap, bevalling, en alles wat daarbij komt kijken, heerlijk toch?!!

Terug
Bovenaan