Vorige week een mk gehad en nu toch een paar vraagjes...

Hallo Lientje,
We zaten samen in het forum trotse mama wil zwanger worden.
Ik ben vanmorgen nog naar de gyn geweest, alles was goed schoon en hcg waarde was uit het bloed.
We mogen gelijk weer beginnen voor een zwangerschap hoef niet eerst een menstruatie af te wachten.
Hopelijk zijn we snel weer zwanger.
Verder gaat het wel goed met me, op de dag dat ik begon te vloeien heb ik veel verdriet gehad, maar besef me wel dat het nu beter is dan over 10weken. Ik hou me ook maar voor ogen dat de natuur zijn werk heeft gedaan, en dat er vast iets niet goed is geweest met het vruchtje.

Groetjes an1974

Heey Lientje,

Fijn dat je weer helemaal schoon bent, dan heeft je lichaam toch goed zijn werk gedaan.
Hoe balen dat ook klinkt he!.
En Haha ik moet even lachen omdat ik lees dat jullie je niet meer konden inhouden en dat het condoom klaar lag. Kan me zogoed voorstellen dat je helemaal geen zin hebt om een maand te wachten en het dan ook nogeens met een condoom te moeten doen. Bleggg. Als je zwanger wilt worden is een condoom nu niet iets waar je aan denkt toch?
Ik ben heel benieuwd hoor of je over 2 weken ongesteld wordt of niet.....
Hou je ons op de hoogte?

Met mij gaat het nu weer wat beter.
O zeg wat was ik vorige week boos op me eigen lichaam en verdrietig.
Nu ben ik weer wat rustiger, en weet ik ook weer dat 2 miskramen helemaal niks zeggen over een derde zwangerschap. wie weet gaat die wel goed. Laten we het hopen.
Me vriend en ik zijn gisteravond ook flink aan de klus gegaan.
Haha ook wij konden ons niet meer houden.
Het was eigenlijk de eerste keer dat we het bewust tijdens mijn ovulatie of rond mijn ovulatie doen, en eerst had ik zoiets van, als het dan maar wel lekker is en niet een moetje zeg maar... snap je wat ik bedoel?
Maar het was geweldig heeeeeeerlijk.
Ow sorry hoor dames maar moet ik ff kwijt.
Ook ik ben dus heel benieuwd of ik over 2 weken ongesteld ga worden of toch weer niet.

Enne An1974........
You go girl
Ik hoop mee met jullie dat je snel weer zwanger mag zijn!!!

Oweja nog even lientje.... je vroeg hoe het bij de dokter was, maar daar ben ik niet echt wijzer van geworden. Ik kreeg te horen dat tegenwoordig vrouwen bij 1 dag overtijd al weten dat ze zwanger zijn en dat, dat vroeger heel anders was want toen wisten vrouwen het nog niet zo vroeg en als ze dan een vroege miskraam kregen dan staken ze dat op een heftige verlate menstruatie maar niet op een miskraam.
En ik kreeg te horen dat ik wel door verwezen kan worden naar de gyn maar dat voor 90% van alle onderzoeken daar niks uitkomt.
Advies: vrolijk door blijven proberen en hopen dat er de volgende keer wel een goed vruchtje in me baarmoeder zit.
Tja niet alle dokters van tegenwoordig hebben overal verstand van denk ik dan maar.

Nou lang verhaal weer maar dan hebben jullie weer wat te lezen.
Meiden fijn weekend alvast.

Groetjes, Nathalie

hey meiden
mag ik misschien even met jullie meekletsen???

ik zit op dit moment midden in een miskraam. we waren zwanger van ons eerste kindje en op 12 jan hadden we onze eertste echo. maar er was niets re zien. geen vruchtzakje helemaal niets. wat zakte de grond onder me weg zeg. we werden naar huis gestuurd met ga maar 2 weken wachten om te kijken wat je lijf gaat doen.

nu ben ik al sinds maandag aan het vloeien en moet ik zeggen dat het me tot nu toe redelijk mee valt. het lijkt op een ongi. is dit het dan nu of gaat dit nog erger worden? word hier zo onzeker van.

heb ondertussen wel gewerkt maar afgelopen donderdag stortte ik in op het werk. ben toen naar huis gegaan omdat het even niet meer ging.
gelukkig heb ik enorm veel steun aan mijn mannetje. en weet ik zeker dat we hier samen ook weer uitkomen. we hebben al meer meegemaakt samen het afgelopen jaar.

toch zou ik graag van jullie willen horen hoe het verder bij jullie is gegaaan. morgen om 9:00 uur moet ik terug naar de vk. ben benieuwd wat er dan uitkomt.

bedankt voor het lezen van mijn verhaal. moet eerlijk zeggen dat ik het enorm knap van jullie vind hoe jullie er allemaal mee om gaan.

liefs Christy

Hoi,

Ik heb ook een mk gehad, op 6 weken licht, bruin bloedverlies, 2 dagen later enkel een vruchtzakje gezien op de echo (waarschijnlijk misgelopen heel in't begin, aanlegstoornis) en no 3 dagen later naar geleidelijk meer vloeien, in 2x alles verloren. Veel bloed verloren ineens en daarna nog 10 dagen bruin bloedverlies. Hopelijk ben ik er nu van af. Wij gaan er ook meteen eer voor, we vinden het zonde van de tijd die we nu al verloren zijn.

We hebben al 3 gezonde kinderen en ik heb nooit probleme gehad, daarom kwam dit ook erg onverwachts. Daarbij kwam er ook nog bij dat ik het al aan iedereen had verteld (de vorige keren tot 13 weken gezwegen) omdat ik meteen moest stoppen met werken. Ik voel me nu dubbel gestraft omdat ik het zo heb uitgeschreeuwd. Maar ja, we moeten nu verder, er is toch niets aan te doen.

Ik hoop dat jullie  allemaal snel zwanger zijn, ik voorop natuurlijk!

Hoi Nathalie,

Ja, het condoom is een goede uitvinding, maar niet voor ons. Te minste zo voelde dat nu even, haha! Ik ben ook benieuwd hoe het zal gaan, tussen 4 en 18 februari kan ik ongi worden...of niet! Heel gek, maar voel af en toe steekjes en m'n borsten voelen anders, maar ik wacht geduldig af (nou ja, geduldig...). Mocht ik niet ongi worden, dan ga ik in ieder geval niet te vroeg testen.

Wat betreft die 'moetjes' die hadden wij ook bij de eerste zwangerschap (een jaar geklust), maar dat was voor ons meestal ook geen probleem, hihi!

Je verhaal van de huisarts komt me bekend voor, de vk heeft ons hetzelfde verhaal verteld, maar ik geloof er wel in. Onze vk gebruikte met het verhaal van 1 op 6 een dobbelsteen en we moesten niet weer de 6 gooien, dus we doen ons best!

Dus meiden ontwijk de 6!!!

Liefs Lientje

Hoi Chris,

M'n zoontje was zondag jarig, dus helaas lees ik nu pas je stukje. Tuurlijk mag je meekletsen.

Het zal per vrouw verschillen, bij mij viel het vloeien ook mee. Ik ben meestal ook heftig ongi, dus daar viel het mee te vergelijken. Nadat ik het vruchtzakje ben verloren begon ik steeds minder te vloeien en hielden de buikkrampen ook op. Daarna had ik de emoties ook beter onder controleren. Ik had nooit verwacht dat ik zo heftig zou reageren, ik heb het altijd onderschat...

Hoe is het nu met je? Hoe ging het maandag?

Ik ben trouwens 2 week bij huis geweest, vanaf het moment dat ik wist dat het niet goed was. Ik werk bij mensen met een beperking, dan moet ik de emoties en m'n lijf onder controle hebben. Ik kreeg van m'n wer alle ruimte en dit heeft me goed gedaan. Mijn advies neem de tijd, geef het de tijd, want het is niet niks. Sterkte!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan