Vorige week een mk gehad en nu toch een paar vraagjes...

Goedenavond meiden,

Ook hier nog even een berichtje plaatsen hoor.
Gistermiddag hebben we de echo gehad.
Het was een uitwendige echo en ze kon metde uitwendige echo al zien dat me baarmoeder goed gegroeid was, dat er in de baarmoeder een mooie zwarte holte zat ( zonder stolsels, gelukkig maar want die kunnen wijzen op een miskraam ), en als we goed keken zagen we in de holte een heel klein boontje zitten ;-)) Zo lief!!!
Het apparaat gaf aan dat ik 5 weken en 1 dag zwanger was.
Over 2 weken mogen we weer terug komen voor een echo en hopelijk krijgen we dan meer te zien in de holte en het hartje wat klopt.
Het blijft spannend hoor. Iedere dag die voorbij gaat en die goed is gegaan daar ben ik zo dankbaar voor!!!
Hoop dat ik straks ook optimaal kan gaan genieten van het zwanger zijn want dat is nu nog niet aan de orde.

Lientje, meis wat klink je weer lekker positief in je berichtjes.
Fijn om te lezen hoor.
Heerlijk genoten van jullie kleine mannetje en familie.
Ga zo door met genieten en hopelijk breekt voor jullie ook de tijd van een volgende zwangerschap snel weer aan.

Milou, heerlijk hoor een goede echo.
Jij hebt zelfs al wat zien knipperen. Mooi hoor.
En binnenkort mag je weer voor een nieuwe echo komen. Daar leef je vast naartoe nu.
Geniet jij ondertussen al wat meer van het zwanger zijn nu je 7 weken bent of ben je nog steeds heel onzeker?
En heb je verder nog last van kwaaltjes of valt het mee?
Bij mij valt het mee. Heb wel hele gevoelige en soms ( net als nu ) pijnlijke borsten, en ben vooral eind de middag helemaal uitgeput. Ben ontzettend moe, moe en nogeens moe. Maaaaaar mij hoor je niet klagen hoor ;-)) Tis een goed teken zeg ik maar.

Meiden fijne avond nog.

Liefs, Nathalie

Nathalie,

Wat goed en dat met een uitwendige echo!!! Bij beide zwangerschappen was de 1e echo inwendig. Het klinkt helemaal goed!!! Nog eventjes en dan zie je ook zo'n mooi kloppend hartje!

Mijn duimpjes draaien voor jullie meiden, nu is het tijd voor leuke dingen of niet dan? Lekker genieten van ukjes in de buik of live maakt niet uit, gewoon genieten!!! Ik voel me idd weer happy, weekend heeft me goed gedaan en daarnaast geeft het idee dat ik nog maar 3 dagen hoef te werken ook een goed gevoel.

Liefs Lientje

Hey meiden,

Iedereen druk papadag aan het vieren? Wij zijn hier vanmorgen begonnen met een ontbijt op bed met cadeautjes en nu lekker de hele dag voor ons zelf want de opa's en oma's zijn op vakantie, lekker!!!

Voor de rest niet veel bijzonders, zit een week voor m'n nod. We shall see! Voor de rest de vakantie spullen aan het verzamelen, dat is een goede afleider en een leuke bezigheid.

Hoe is ie verder met jullie? Mijn duimpjes draaien voor ons allemaal!

Dikke X Lientje!

Hey meiden,

Daar ben ik ook weer eens.... Ben druk geweest en dus weinig tijd voor jullie... sorry!

@ Nathalie: Spannend... Gelukkig heb je niet zo lang gevloeid! Op naar de goede echo volgende week! We duimen voor jullie.

@ Lientje: een week voor je NOD. Ook spannend. Ga jij dan niet letten op allerlei kwaaltjes die je kan voelen! IK doen dat namelijk wel, soms tot het irritante toe! Soms wou ik het even naast me neerleggen. Gewoon een maand niet mee bezig zijn! maar ja de wens is nu eenmaal daar en kan het dan gewoon niet naast me meerleggen.

Gisteren had ik een verdrietige dag. Ik zou 7 maand zwanger zijn geweest... Ik had ineens en slecht gevoel over alles. Ik wou zo graag zwanger zijn voor mijn eigenlijke uitgerekende datum... maar die komt wel heel snel dichtbij. Nog twee rondes te gaan.
Mijn mannetje probeert me dan op te beuren en zegt: Ach lieverd, misschien zijn we deze maand wel zwanger.... gewoon rustig blijven! Het gaat echt komen, wij krijgen echt een kleine beeb, ook al moeten we er iets langer op wachten! We zijn pas net 2 keer regelmatig ongesteld geweest na de miskraam, niets aan de hand!

Ja daar heeft hij natuurlijk gelijk in... Ennnnn ik zit vandaag en morgen in mijn vruchtbare periode! Dus flink klussen. Ik heb een beetje zere boobs en mijn buik is ook iets opgezet, dus vandaag of morgen zal mijn "eitje wel komen... Spannend dus weer.

@Mati: Hoe is het met jou? OOk al even niets meer van je gehoord!

Alle meiden veel succes met wachten of met klussen! We duimen voor elkaar!

Liefs SanPap

SanPap,

Volgens mij waren we anders ongeveer gelijk uitgerekend...ik 28 augustus en jij? Ik had ook de hoop om nu wel weer zwanger te zijn, dus ja, zeker herkenbaar. Het ene moment kan ik daar beter mee omgaan dan het andere moment.
En die kwaaltjes die heb ik iedere maand wel, dus ik probeer me daar niet op te focussen, probeer...hihi! Lief mannetje heb je toch, mijn mannetje is er net als ik niet helemaal rustig onder, maar is een schat hoor!!!
Nou meis flink aan de klus en wie weet zijn we straks samen zwanger, hoop ik!!!

Liefs Lientje

Hey Lientje,

Ja we lopen echt gelijk op... ik was namelijk volgens de berekening van de huisarts 27 augustus uitgeteld. Op 15 februari kreeg ik een miskraam... Helaas, maar zo is het gewoon... Al ik er nog vaak erg verdrietig om ben hoor!

Ik heb de hele dag al een raar gevoel in mijn buik, net alsof er kriebels in mijn onderbuik zitten... en ook een warm gevoel in mijn onderbuik... Zou dat mijn "ei" zijn.... vanavond dus maar goed klussen. We hebben gisteren ook geklust en toen zegt mijn mannetje: Het wordt een meisje... hihi. We hebben samen even lopen wegdromen, maar daarna ook maar weer realistisch geweest, dat het nog wel een hele tijd kan duren... We wachten het maar rustig af.

Je hebt het vast al eens geschreven, maar heb jij al kinderen?
En was het je eerste miskraam?

Jij bent dus druk aan het wachten.. merk je nog niet iets... Ik zit nu echt op allerlei zaken te letten, die ik bij mijn zwangerschap van de miskraam ook had. Zere borsten, misselijk en dergelijke. Soms zou het makkelijker zijn als je niet wist hoe het voelde... dan weet je ook niet waar je op moet letten! Nu weet ik soms al voordat ik ongesteld wordt of ik zwanger ben of niet... Pfff moet er ook niet te veel mee bezig zijn, maar ja als je graag iets wil... dan duurt het soms zo lang!

We blijven positief en gaan heeeeeel hard voor elkaar duimen, dat wij samen zwanger mogen zijn volgende maand!!!

Groetjes, SanPap

@ Lientje... Sorry ik lees net dat jij deze Blog hebt geopend en dus al een mannetje hebt.. maar dat maakt het niet minder zwaar! Een tweede kindje is de wens net zo groot als bij de eerste denk ik! Dus ik snap het heel goed...

Ik haal veel kracht uit mijn twee neefjes van 9 en 7 maanden! geweldig is dat! Maar wel eens confronterend.

Groetjes. SanPap

Terug
Bovenaan