Vorige week een mk gehad en nu toch een paar vraagjes...

Milou,

Morgen heb je de echo? Spannend! Het is te begrijpen dat je voorzichtig bent, je hebt op dit moment de bevestiging nodig, ik snap dat helemaal! Ik hoop dat je een super mooie echo krijgt meis!

Vlinder,
Wat naar dat je bloedverlies heb gehad. Het zal je behoorlijk onrustig maken of niet...
Ik hoop je hier snel te zien en dat alles in orde is.

Dikke knuf voor jullie!!! Liefs Lientje

Hoi meiden,

Ik heb idd afgelopen dinsdag wat bloedverlies en heel erg last van krampen gehad.
Ik dacht dat het weer een miskraam zou worden maar de krampen zij minder geworden en het bloedverlies is niet doorgezet.
gelukkig maar.
Volgende week dinsdag mag ik naar de verloskundige voor een inwendige echo.
We zijn heel erg benieuwd wat we dan evt te zien en of te horen krijgen.

Milou, jij vandaag voor een echo toch?
Ben je al geweest?
Spannend zeg.
Hopelijk heb je heel mooi nieuws gehad.

Lientje, lekker even weg dit weekend.
En precies je eisprong......
Zet hem op meid. Veel klusplezier

Ik ga gauw aan de arbeid in huis nu.

Fijn weekend meiden,
Liefs, Nathalie

Hey meiden,

Vanavond 18.15 pas de echo, de dag wilde maar niet voorbij gaan!
Maar gelukkig, meteen zag ik vlekje (meer kon ik er niet van maken) en daarna een knipperend streepje, het hartje!!! Voelde me meteen 10 kilo lichter.

Ze zei dat hij wel iets minder ver was dan wij dachten, maar dacht ook, hoe kan je dat nou zien. Hij was nu 8 mm, zou 9 of 10 moeten zijn. Verder zag het er helemaal goed uit.

En als verrassing mag ik over 2 weken nogmaals voor een extra echo, superblij natuurlijk!

@Nathalie, meid ik hoop dat alle narigheid voor jou nu ook voorbij is. We hebben allemaal wel genoeg ellende meegemaakt vind ik.

@Lientje, veel plezier met klussen dit weekend!!!!

Liefs Milou

Hey meiden,

Zo blij om te horen dat het met iedereen goed gaat. De zwangere verhalen ben ik altijd erg benieuwd naar, gewoon mdat je weet van elkaar wat je door gemaakt hebt, je leeft mee. Vooral blijven kletsen hier!

Wij zijn een weekendje weg geweest. Het was een familieweekend op een camping midden in de bossen. Het was heerlijk, overdag genieten van ons kleine mannnetje die de show steelde en 's avonds met z'n allen rond het kampvuur.

We hebben genoten van elkaar, van onze kleine man en gezien hoe ons zoontje genoot van andere kids.  Dit weekend gaf  het gevoel dat we het zo super hebben en dat een broertje of zusje meer dan welkom is, maar dat we het allemaal wel zien. Het staat er onhandig, maar ik denk dat jullie me wel snappen.

Liefs Lientje

Hey Lientje,

Wat een leuk weekend heb jij gehad zeg! Lekker in de bossen met de hele familie, heerlijk! Fijn he zo genieten samen?

Hier gaat het verder wel zijn gangetje, we hebben gister aan mijn zwager verteld dat hij oom wordt. We hadden een slabbertje ingepakt met de tekst "mijn liefste oom". Hij zei: echt waar, echt waar? Meen je dat nou? Toen ging hij een vreugde dansje doen in de woonkamer. Super leuk natuurlijk, het leek of hij nog blijer was als wij hahaha.

Inmiddels hebben de opa`s en oma`s (6 stuks) besloten om met z'n allen naar zo'n grote baby winkel te gaan en dan mogen wij gaan uitzoeken. Overgrootoma (86) heeft al een spaarpot aanngeschaft. Probeer iedereen rustig te houden, er kan nog van alles misgaan, maar dit is het eerste (achter)kleinkind in de familie. Onze gup is met 7 weken denk ik de meest verwende gup op aarde hahaha.

Verder nog steeds weinig klachten, nog 9 ndaagjes en dan gelukkig weer een echo.

Liefs Milou

Milou,

Dat klinkt super!!! Wat leuk die reacties! Lekker genieten hoor meis.
Ik ben benieuwd wat jullie gaan uitzoeken!

Het weekend was echt genieten. Nu nog een paar daagjes werken en dan...vakantie!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan