Vorige week een mk gehad en nu toch een paar vraagjes...

Hoi meiden,

ik heb even niet van me laten hoor maar dat is geen slecht nieuws hoor. Ik heb deze maand echt geen zin om er echt mee bezig te zijn, met dat zwanger worden. De vorige maanden zat ik continu op internet om vanalles te lezen en nu hoeft dat even niet. Het is druk op het werk en we gaan vrijdag voor 2 weekjes naar Frankrijk, dus genoeg om handen. Mijn schoonmoeder gaat mee, dus dat wordt nog spannend! Wel leuk dat we onze privébabysit meehebben! Kunnen we 's avonds ook eens lekker samen gaan eten.

Ik moet nu normaal in mijn wachtweken zitten en binnen dit en twee weken ongesteld worden. Soms denk ik nooit meer zwanger te kunnen worden en eigenlijk zou ik daar niet ongelukkig voor zijn. Dit kindje is heel gewild maar ik heb al 3 fantastische kids en moet hier elke dag dankbaar voor zijn!

Ik ga dus 2 weken geen internet hebben en als ik terugkom hebben jullie ook meer nieuw over wat er allemaakl gebeurd is!

Milou, een dikke proficiat! Fijn dat je zo snel weer zwanger bent! Dat maakt het makkelijker om alles een plaatsje te geven. Ik hoop dat je snel je echo hebt en dat natuurlijk alles mooi klopt (letterlijk en figuurlijk!).

Aan alle andere meiden, succes deze ronde. ik vind het echt fijn om te horen hoe het iedereen hier vergaat; helaas ronde na ronde. We hebben bij deze topic nog niet veel succes gehad maar dat gaat stilaan wel in orde komen. Gemiddeld duurt het 6m voor iemand zwanger is en dat komt voor ons in de buurt he!

Dikke kussen!

Mati

Hee lieve allemaal,

Momenteel niet bezig met de duiveltjes, maar met m'n zieke zoontje, zo sneu! Hij ziet er niet uit, walletjes onder z'n oogjes en hel pips... Hij heeft al 3 avonden boven de 40 graden koorts, de assistente denkt aan een virusje, dat duurt meestal 3-4 dagen.  Dit is dag 4 dus hopelijk morgen voor hem een betere dag oftewel avond!

Dikke X voor jullie, liefs Lientje

Hoi meiden,

Wilde jullie even laten weten dat ik gisteravond positief getest heb en dus weer zwanger ben.
Vind het zo ongeloofelijk spannend allemaal.
Zit continu met de vraag in mijn hoofd of het dan dit keer wel goed mag gaan of toch weer niet.
Hoop dat de komende weken heel snel voorbij gaan en we heel snel een mooi kloppend hartje mogen zien.
Maandagmorgen mag ik gelijk langs komen bij de internist om met hem te praten. Gewoon zodat hij me wat gerust kan stellen en zodat hij me bloedverdunners kan geven.
Ga gelijk vragen of ik bloed mag prikken om wat andere dingen te testen hoe die nu zijn nu ik weer zwanger ben.

Milou, juist nu ik zelf weer zwanger ben besef ik hoe onzeker je jezelf voelt.
Het enigste wat we kunnen doen is hopen, hopen en nogeens hopen dat het goed mag blijven gaan.

Lientje, hoe is het nu met je zoontje?
Zielig joh dat hij zo ziek is.
Hoop dat hij heel snel opknapt.

Meiden fijne dag nog.

Liefs, Nathalie

Hey Nathalie,

Gefeliciteerd meid!!!! Supergoed nieuws!

Heel veel succes bij de internist, hoop dat alles goed mag gaan.

De zenuwen hier zijn nog onder bedwang te houden. Heb goede en slechte momenten, maar 1 ding is zeker, de dagen kruipen echt voorbij. Nog 1 week en dan eindelijk de echo.

Liefs Milou

Nathalie,
Wat super!!! Van harte gefeliciteerd meis!

Milou,
Ik had ook geen kwalen bij m'n zoontje, de hele zwangerschap niet echt gehad, op het last maagzuur en bloeddruk. Dus moed houden he!

Hey meiden,
Ons zoontje had de 6de ziekte, maar gelukkig is hij nu weer aan het opknappen, gelukkig! Hij heeft zelfs gister de 1e anderhalf meter los gelopen, hoezo trots?
Liefs Lientje

Hey meiden,

Waar is iedereen? Allemaal druk?

Ik zit nu even te relaxen, menertje ligt op bed, kan ik me rustig voorbereiden op m'n werk. Straks een drukke dienst voor de boeg, geen zin in, gister ook al gewerkt...

Meneertje is weer helemaal de oude en paps en mams hebben zaterdag heerlijk genoten van een avondje uit, heerlijk!!! We zijn naar het concert van Guus geweest, 1 groot feest!

Gister de twijfels over een 2de, waarom geen idee, maar het borrelde gewoon omhoog. Heb ik al eerder gehad, na ligt het wrs aan het feit dat de afgelopen tijd behoorlijk heavy was, druk beter gezegd.

Hoe is het verder met iedereen? Alle zwangere dames???

Liefs Lientje

Ben ik hier nog alleen...het lijkt er wel op...

Mijn eisprong is weer in aantocht en we gaan dit weekend een weekendje weg, dus dat klussen komt wel goed! We zien het allemaal wel weer.

Hopelijk gaat het allemaal goed met iedereen.

Dikke X Lientje

Hey Lientje,

Je bent niet alleen hoor! Ik ben er ook nog, ben alleen een beetje druk...

Ik neem aan dat de twijfels over een tweede nu weg zijn??? Heel veel succes dit weekend met klussen! Wel lekker zeg een weekendje weg...

Hier gaat alles nog steeds met ups en downs....nog steeds weinig klachten en dat maakt me onzeker. De dagen kruipen voorbij, vrijdag gaan we voor de eerste echo. Ik hoop zo erg dat het goed zit, maar zo stom, probeer mezelf niet al te blij te maken. Ben zo bang dat ze niks kunnen vinden ofzo...

@Vlinder....

Nathalie las op het andere forum dat je bloedverlies had. Gelukkig maar heel even, ik duim zo erg voor je dat het goed zit. Veel sterkte meid. Weet dat de dagen voorbij kruipen ( dinsdag had je een echo toch??)

Voor de rest van de dames, veel plezier me klussen!

Liefs Milou

Terug
Bovenaan