Vraagje aan diegene al terugplaatsing na IVF/ICSI hebben gehad.

Hoi San,

Ook de spanning is hier inderdaad ook echt te snijden, wordt er niet goed van!!
Wat duurt het toch allemaal lang.
Ja ik heb de terugplaatsing ook gehad op zondag. Volgens mijn vorige cyclus, zou ik afgelopen woensdag ongi moeten worden, maar gelukkig niets te zien!!!
Maar de utrogestan kan het ook tegenhouden he. Vandaag mijn laatste dag van die zooi!! Ooh gelukkig, echt heel vies ja.
Mijn menstruatiekrampen zijn sinds 2 dagen verdwenen??? Maar heb wel een raar gevoel in mijn onderbuik!!
Ik durf echt niet te hopen, ben zo bang voor een tegenvaller.
Maar we blijven duimen en gaan ervoor.

Jij ook sterkte met wachten.
Mag jij ook dinsdag testen?

Gr. Cis

Sanne en Bianca, welkom bij de club van wachten. Voor jullie ook frustrerend.
Zitten echt allemaal in het zelfde schuitje, bah bah.

Ook voor jullie ben ik flink aan het duimen draaien!!!

Knuffel

Dag meiden,

Ook ik zit aan de utrogestan en naast het wachten tot de test vind ik dat veel erger dan de injecties omdat het zo'n zooitje geeft. Ik wil nog wel even iedereen goed duidelijk maken dat je bij licht bloedverlies niet meteen de moed moet opgeven, want ik had wat licht bloeverlies bij de zwangerschap van mijn dochter en toch heb ik een prima zwangerschap gehad!

Sterkte de laatste wachtdagen!

Bianca

Hey meiden,

Houden jullie het nog een beetje vol?

San en Cis,
Jullie wachtdagen zitten er bijna op!
Hoop dat jullie goeie uitslag krijgen! Ik duim voor jullie!!

Micody, ik ben het helemaal met je eens die spuiten heb ik liever dan die zooi van de utrogestan bah da's echt smerig.
Maar ja alles voor dat ene doel hé!
Wanneer heb je tp gehad en mag je testen?

Ik mag vrijdag testen maar denk dat we het zaterdag doen, is toch beter dan zo vlak voor je werk aan. Hoop dat ik het nog een extra dag kan volhouden!

Ik duim nog even door!

groetjes Sanne

Hoi Cis,,

Ook voor mij is het alweer even geleden, maar ook ik kijk af en toe nog even op deze site.Bij ons hebben ze 3 jaar geleden een 4 cellige embryo teruggeplaatst na ivf eigencyclus. Het resultaat ligt nu boven in bedje.
Er werd bij ons toen gezegd, dat het een matige 4 cellige embryo was..Bij de vorige terugplaatsing was het een hele mooie 8 cellige, en dat was helaas misgegaan. dus dat wil volgens mij niet zo veel zeggen.,
Ook ik had menstruatieachtige pijn. Bij de eerste via ifv, en bij ons tweede wondertje wat spontaan is gekomen ook weer.
Ik wens je heel veel sterkte..
veel liefs.

He Sanne,
Ik heb de 23e de terugplaatsing gehad en mag de 6e testen. Maar tot nu toe heb ik iedere keer een dag eerder getest omdat ik het niet langer vol houd. Ze nemen in het ziekenhuis toch een bepaalde 'zekerheidsmarge'.
Dat jij een dag langer kan wachten zeg.....
Hoeveel embryo's zijn bij jou teruggeplaatst of heb je IUI?
Ik had een dubbele terugplaatsing, dus als ik al een positieve test heb dan is het nog spannend of het er 1 of 2 zijn..
Ik zie het ook wel. Eerst maar eens een positieve test.

Sterkte nog met wachten!

Bianca

Hoi Bianca,

Grappig ik heb ook de 23e een terugplaatsing gehad en ook van twee embryo's en mag dus ook de 6e testen, maar vind dat niet zo leuk op  vrijdag  omdat we dan aan het werk moeten, dus als we het vol kunnen houden doen we het pas zaterdagmorgen.
Maar moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind, soms denk ik zal ik gewoon al een keertje testen maar als je dat doet en het is negatief dan is dat zo'n domper dus blijf liever nog even uitstellen en goede hoop houden.
Ik heb geen menstruatiekrampen enzo maar wel sinds twee dagen heel weinig  maar heel lichtroze afscheiding nadat ik die utrogestan heb ingebracht, duimen dus maar dat het niets is en niet doorzet. Misschien innesteling......??? Echt vervelend hé dat je nergens wat mee kunt dan alleen maar wachten.

Hoe lang zijn jullie al bezig? wij vanaf 2006, heb 5 iui's gehad en toen doorgezet naar IVF, 1 poging gehad maar niks geen bevruchting opgetreden. En nu dus de 1e ICSI poging.

Nou nog maar even volhouden!!
Laat je weten wat het bij jullie is geworden!

groetjes Sanne

He Sanne,
Wat roze afscheiding wil helemaal niet zeggen dat het mis gaat. Ik heb inmiddels een dochter via ICSI en toen ik van haar zwanger was heb ik ook die roze/rode afscheiding gehad. Ik heb begrepen dat bij ICSI zo'n 2 dagen na de terugplaatsing de innesteling plaats vindt. Dus dat zal het vast niet zijn.
We zijn sinds eind 2007 weer bezig voor een tweede kindje. Ik werd toen zwanger maar kreeg in januari 2008 een miskraam na 10 weken en 4 dagen.... We hebben dus het afgelopen jaar nog een cryoterugplaatsing gehad en een volledige ICSI-poging. Dit is dus inmiddels de derde ICSI-poging voor een tweede kindje en ik hoop maar dat het slaagt want ik weet niet of ik een volgende poging volledig kan betalen.
Maar voorlopig blijf ik positief. De testdag komt nu snel dichterbij!!!!!

Sterkte nog ff en ik duim voor je.
Bianca

Terug
Bovenaan