Vraagje aan diegene al terugplaatsing na IVF/ICSI hebben gehad.

Hoi dames,
Ik zag dat et sommige mensen een TP hebben gehad jullie zullen vast nu weten of ue zwanger bent of niet hoe is het gegaan?
Ik heb nu ook een ICSI behandeling gehad en zit in de wacht weken nog 9 dagen ????
Ik hoop van jullie te horen..

Liefs Mtje

Hoi dames,
Ik zag dat et sommige mensen een TP hebben gehad jullie zullen vast nu weten of ue zwanger bent of niet hoe is het gegaan?
Ik heb nu ook een ICSI behandeling gehad en zit in de wacht weken nog 9 dagen ????
Ik hoop van jullie te horen..

Liefs Mtje

Hoi mtje,
Wat ontzettend spannend vond die wachtweken verschrikkelijk wij zijn na de laatste isci poging zwanger geraakt van ons wonder en hij word in juni alweer 2.
wij zullen binnenkort in gesprek gaan met het ziekenhuis om te zien of ons een tweede wonder gegund is :)

verwacht niet dat je nog wat van de andere meiden hoort die berichten zijn van 10 jaar geleden

Hoi hoi, 
wij hebben een ivf wondertje van inmiddels 1 jaar. Deze was van een verse embryo direct raak. 
Wij zijn in november voor ons tweede wondertje gegaan dmv een cryo dit was ook direct raak alleen eindigde in een miskraam met 8 weken. Daarna veel ellende met ziekhuis opname operatie etc na de tweede keer weer een normale cyclus te hebben gehad konden wij niet door ivm drukte... nu op de natuurlijke manier proberen wie weet?? 
heel veel succes met wachten hoop dat het snel raak is

Terug
Bovenaan