vraagje dirksmama..

Hallo,

Misschien moeten we ieder in zijn waarde laten soms komen dingen die iemand schrijft belerend over maar bedoelt die persoon het erg goed.
Soms worden er ook dingen over een persoon geschreven die als kwaadspreken over komen, daar lijkt mij dit forum niet voor.

RESPECT voor elkaar
 
Ik had me voorgenomen om dit topic met rust te laten maar wilde toch nog even op reageren. Dat er hier mensen zijn die daar een opmerking over maken houdt niet in dat ze niet gerespecteerd wordt. Maar als je iets dwars zit, kan daar toch wel wat over gezegd worden? Ze wordt, naar mijn mening, niet aan de schandpaal genageld!! Juist als er irritaties zijn en je er niet omheen kunt, kan dat het beste uit de wereld worden geholpen door het even op tafel te gooien. In het echte leven maar ook hier.......

Ik vind het jammer dat ze zelf niet heeft gereageerd. Want volgens mij was er ook een beetje de vraag of zij een deskundige is of niet. Maar ik zag dat er al weer volop gereageerd was en daar staat het antwoord ook in én ik denk dat de boodschap ook wel een beetje is overgekomen.

 
jip, natuurlijk word ze ook niet aan de schandpaal genageld, maar ze geeft haar mening over bepaalde dingen, en ze heeft vaak overal  wel een advies voor  en dat moeten we van elkaar respecteren.
ik vind het ook jammer dat ze zelf niet gereargeerd heeft, dat zou mischien ook voor opheldering zorgen. ze heeft wel volop gereargeerd op andere onderwerpen dus ze zal dit ook wel gelezen hebben.

dirksmama,ik hoop dat je ook nog even op dit onderwerp wil reargeren, nu heeft iedereen een mening er over. ik denk dat monatoetje ook graag een antwoord van jou wil.
tis maar een kleine moeite lijkt mij.....

gr.mama van elmar en jesse
 
hahahhaaha dirksmama.... je gaat wel over de tong!

Iedereen doet zijn best vragen te beantwoorden of te helpen, net als dat je zelf graag advies ontvangt toch??

Met het ene advies ben je echt geholpen en met het andere weer niet....

Daar is dit forum toch juist voor???
 
Er is al eerder een topic geweest over de manier waarop DM haar mening hier verkondigde. Naar aanleiding van dit topic is ze haar mening anders gaan formuleren, en persoonlijk kan ik er niks verkeerds meer in zien.

Ik vind ook dat dit een forum is waar je meerdere meningen en adviezen te horen zult krijgen. Je bepaalt dan zelf met welke adviezen je wel wat doet en met welke niet.

Zelf ben ik wel te spreken over de adviezen die DM geeft, heb daar wel wat aan eigenlijk. Ook ervaringen van andere moeders vind ik prettig om te lezen!

Ik zou het ook wel eens leuk vinden om meer achtergrond van DM te lezen te krijgen overigens.

Groetjes!
 
hoi,

Toen ik dit allemaal las dacht ik van waar gaat het over... en wil me eigenlijk niet mee bemoeien maar kon het toch niet laten...

ik sluit me helemaal aan bij suuz..
Iedereen is vrij om zijn mening/advies te geven op het forum.

En inderdaad.. wat je leest kan ook verkeerd geinterpreteerd worden terwijl dat
soms helemaal niet te bedoeling is van degene die de tekst heeft neergezet.

Persoonlijk heb ik helemaal geen problemen met de schrijfstijl van DM. Ze is
lekker duidelijk.. en vindt haar heel professioneel overkomen. Toppie DM!

Ik ben ook nieuwsgierig naar wat haar achtergrond is, maar begrijp haar wel als ze niet hier wil reageren!

groetjes

Jess
 
sorry allemaal..
ik wilde dirksmama helemaal niet aanvallen ofzo.. Vond het gewoon heel bijzonder hoe zij soms reageert.. Zo anders dan anderen.
Heb gewoon het idee dat zij misschien wel professioneel is..
vandaar.. Maar idd soms maken haar items me wel een beetje onzeker. Heb een hele vervelende start gehad met mijn kleine.
Hij was heel klein en had geen kracht om te drinken. Borstvoeding liep totaal niet en heb over moeten stappen op de fles.. Wat mij nog spijt..
Ik ben nu blij dat hij lekker geniet van wat hij krijgt. Hij krijgt al groente en fruit en geniet hier enorm van. Hij groeit goed, echt niet teveel..
Hij is sinds hij fruit en groente krijgt veel rustiger. Hij was nog maar 4 maand, nog niet eens denk ik.. toen hij dat voor het eerst kreeg.
Maar het is zo'n ander mannetje geworden.
Ik had soms het idee dat ik een zonde begin omdat ik al groente en fruit gaf.

vandaar mijn reactie..
Sorry dat het misschien zo uit de hand is gelopen..
Maar blijf nieuwsgierig.. In welk vak werk je..
Je lijkt zo kundig..

Groeten en geniet allemaal van jullie kleintjes
 
Terug
Bovenaan