vraagje dirksmama..

quote: dirksmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2009 15:04:43'));


quote: lis74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-05-2009 14:40:43'));

Hallo Dirksmamma

Ik dacht dat je ook in afrika  had gewoond waar dan als ik mag vragen?

Gabon en Nigeria.
Daarnaast in Australie, Portugal en Indonesie :) Mijn kindjes zijn half nigeriaans in welk gedeelte van Nigeria heb je gewoond?
Hoelang geleden als ik mag vragen.

groetjes lis

 
quote: lis74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2009 13:13:29'));


quote: dirksmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2009 15:04:43'));


quote: lis74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-05-2009 14:40:43'));

Hallo Dirksmamma

Ik dacht dat je ook in afrika  had gewoond waar dan als ik mag vragen?

Gabon en Nigeria.
Daarnaast in Australie, Portugal en Indonesie :) Mijn kindjes zijn half nigeriaans in welk gedeelte van Nigeria heb je gewoond?
Hoelang geleden als ik mag vragen.

groetjes lis





Zuiden, tot vorig jaar.
Prachtig land!
 
quote: dirksmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2009 02:36:00'));


quote: lis74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2009 13:13:29'));


quote: dirksmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2009 15:04:43'));


quote: lis74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-05-2009 14:40:43'));

Hallo Dirksmamma

Ik dacht dat je ook in afrika  had gewoond waar dan als ik mag vragen?

Gabon en Nigeria.
Daarnaast in Australie, Portugal en Indonesie :) Mijn kindjes zijn half nigeriaans in welk gedeelte van Nigeria heb je gewoond?
Hoelang geleden als ik mag vragen.

groetjes lis



Zuiden, tot vorig jaar.
Prachtig land!

Welke staat/plaats als ik mag vragen en hoe heb je het ervaren ?
Is gewoon nieuwsgierigheid .
groetjes lis

 
quote: lis74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-05-2009 12:44:08'));


quote: dirksmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2009 02:36:00'));


quote: lis74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2009 13:13:29'));


quote: dirksmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2009 15:04:43'));


quote: lis74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-05-2009 14:40:43'));

Hallo Dirksmamma

Ik dacht dat je ook in afrika  had gewoond waar dan als ik mag vragen?

Gabon en Nigeria.
Daarnaast in Australie, Portugal en Indonesie :) Mijn kindjes zijn half nigeriaans in welk gedeelte van Nigeria heb je gewoond?
Hoelang geleden als ik mag vragen.

groetjes lis



Zuiden, tot vorig jaar.
Prachtig land!
Welke staat/plaats als ik mag vragen en hoe heb je het ervaren ?
Is gewoon nieuwsgierigheid .
groetjes lis





Delta State. Mis het erg.
 
quote: lis74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-05-2009 13:41:27'));

Ik heb familie in kwara state hoe vond je het daar ?
De eetgewoontes dee je daar aan mee of kon je makkelijk nederlands eten te pakken krijgen?
groetjes lis



Ik eet graag met mijn vingers, ik hou van plantain en cassava. Maar ik vond de rest wel ERG scherp!
 
Hihihih hoezo scherp al die peper en zo ik kan het zelf niet eten maar plantain met gebakken ei erbij vind ik heerlijk. Ik ben gewoon bang als ik een keer naar mijn schoonfamilie ga dat ik niks kan eten. Mijn man is helemaal niet moeilijk we eten gewoon hollandse pot en hij kookt net zo makkelijk als ik . Vroeger maakte hij nogal wat afrikaanse soep maar nou niet meer misschien 1 keer in de zoveel tijd.

Groetjes lis
 
Hallo
Ik zit hier eigenlijk voor het eerst, daarvoor weleens op babybrabbel daar kwam ook vaak Dirksmama aan het woord. En hoewel ik niet vaak reageerde leerde ik wel veel van haar antwoorden naar andere toe.
Erg grappig om hier de zelfde(neem ik aan ) Dirksmama te lezen.
Ik moet zeggen; wauwie waar haal je al die tijd van daan!
Mijn complimenten en ga zo door!
 
Terug
Bovenaan