Vraagje over cyclus

Heee dames!

Ja hier is het allemaal hartstikke goed! niet echt mer misselijk geweest! gelukkig! en gelukkig ook nog geen een keer over gegeven! hihihih

Gister naar de 9 maandenbeurs geweest! was echt leuk! hihihi ik was ff naar de wc (wie niet, er stond een enorme rij, allemaal dikke buiken) Kwam weer boven en mijn vriend.... ik krijg het nu al benauwd van al die dikke buiken..... hihihi hij zag het allemaal al zitten. hihihi

Ik voel behoorlijk wat in mijn buik rommelen, maar weet echt wat als we de eerste echo gaan doen 4 maart..... ik heb zo'n zin om uk te zien!

Mijn vriend weet al zeker dat het een jongentje wordt! waar hij het op basseerd weet ik echt niet, maar ja. We zullen zien!
Het maakt mij nix uit, als het maar gezond is! hihihi

iedereen heel erg veel succes van de week en ik duim voor jullie!!!!!!

Zwangere sterretjes voor jullie!!!!************************************************************

Hey meisjes.

@potjeongeduld ... ohhhh spannend 4 maart nog eventjes geduld hebben ... lijkt me ook zo mooi de eerste keer zien en horen.
Ik heb een jonger broertje en zusje en vooral met me zusje heb ik dit ook bewust meegekregen zo teder en zo gevoelig een extra hartslag in je ... van een kindje dat groeit in jou buik zo mooi wonder ...

Vandaag testen in huis gehaald ... wil heel graag testen en volgens babybrabbel.nl zou ik nu al kunnen testen maar wacht liever tot ik echt ongi zou moeten worden.
Dit is maandag en ik kan er nog niet echt een slag omslaan die puistjes enzo maar vorige maand had ik duidelijk het gevoel ik ga ongestelt worden en ja hoor maar nu twijfel ik zo en dat is zo erg.

@ orchi bij jou al nieuws??? Zal heel hart duimen voor je.

Hoi hoi,

Even snel een berichtje.
Vandaag ongestelt moeten worden maar er is nog niks ...omdat ik altijd de tijd erop kan zetten waarneer ik het wordt ... en het nu niet was gelijk een test gedaan maar die was negatief zo wat voelde ik me klote vanochtend en nu is het geduld hebben of dat de rd komen of dat ik woensdag een nieuwe test zou kunnen doen.
ben al wel de hele tijd misselijk en me borsten doen zo pijn dat ik geen bh aan kan dus heb nog wel een beetje hoop.

Orchi....hoe \is het met jou? had toevallig een berichtje van je gezien op babbybrabbel en daar zag ik staan dat je zaterdag ook weer een test had gedaan hihi.
Laat even wat horen!!

Liefs babygirl.

Hey,

Haha ja dat is zo:)
Had zaterdag een gedaan,en het rare was,geen roze streep maar als ik de test echt in het licht hield dan zag je wel de streepjes waar het roze zou moeten tussen staan.
Dus zondag morgen nog een gedaan en daar was het net hetzelfde.
Daarom dat ik had gevraagd of die van kruidvat een voorgedrukte streep hadden,blijkbaar niet.
Moest normaal vandaag ook ongi worden maar tot hier toe nog niks,ook geen soort van voor pijntjes of zo dus wie weet.
Maar denk toch dat als ik toch zwanger zou zijn dat die test gisteren toch al een licht streepje zou moeten gehad hebben dus ga niet te veel hopen.
De reden dat ik mss nog niet ongi ben is mss omdat mijn eerste cyclus 23 dagen was en de tweede 25 en nu zit ik op dag 25 maar mss krijg ik nu gwn een langere cyclus.
Hoop natuurlijk alsnog dat ik zwanger ben maar weet het echt niet meer,word er zo een klein beetje gek van haha:)

Liefs orchi

En hoe zit het daar?Ben benieuwd!!!

Hier tot hier toe nog niks te bespeuren en nog geen ongi klachten!!

Laat iets weten he!!
Liefs orchi

Hoi hoi,

Hier ook nog niks te bekennen ... wordt er een beetje gek van.
Maar dit komt ook omdat ik altijd precies op de dag ongi wordt kan er bijna de klok opzetten en omdat die test gisteren negatief vind ik het nu heel moeilijk.
Elke keer als ik iets denk te voelen weet ik niet snel naar de wc moet om te kijken en dan  niks en dan ben ik opgeluht want ja dan kan het nog goed nieuws worden.
Moest vanochtend toch bij de dokter zijn dus gelijk even gevraagd hoe en wat de test kan tot 2 weken na nog negatief uitvallen doordat je te weinig hormoon aanmaakt.
En toen zei ze ook nog leuk dan moet je even wachten he net of ik dat kan !!! haha.

Dus morgen of overmorgen nog een keer een test doen.

Hou je op de hoogte.
Liefs babygirl.

Aaah dat is heel goed dat er nog niks te bespeuren is!!!

Hier ook nog niet,ook geen klachten of zo,geen ongi pijn,maar ja ik kan hier wel niet zeggen dat ik regelmatig ben,eerste ronde 23 dagen,tweede ronde 25 en ja kan natuurlijk ook deze ronde ineens veel langer zijn dus ja.
Heb juist eens een test van sensitest besteld via internet,ben is benieuwd wanneer hij zal toekomen,ben van belgie dus denk dat het wel wat zal duren,heb er hier nog eentje liggen van kruidvat en die ga ik morgenvroeg doen,hoop dat ik de kans krijg,en hoop dan ook nog dat hij positief zou zijn.
Is morgen voor mij wel een moeilijke dag want mijn vader is morgen net 6 maand geleden overleden en dat brengt wel nare herinneringen op dus ik hoop dat die test me niet nog ongelukkiger gaat maken.
Moest trouwens morgen nog eens naar de arbeidsrechtbank,voor iets van papa nog voor een bedrag dat hij nog moest krijgen en dat krijg ik en men moeder dan maar zie er tegenop hoor.
Ben eigenlijk wel wat misselijk vandaag,maar kan ook evengoed een griepje zijn,gisterenavond was ik ineens draaierig,moest van mijn vriend gaan zitten want zag er echt slecht uit maar denk niet dat dit met een eventuele zwangerschap te maken heeft hoor,daarmee dat ik denk dat ik wat grieperig ben,maar ja we zien wel he:)
We kunnen niet anders doen als wat je dokter zei: wachten!!!!

:)

Nu ga ik hier wat kuisen se,dat moet ook gebeuren he.
Liefs orchi

Hey dames,

Hoe is het daar met jullie?

Heb deze morgen getest,negatief,twee minuten laten waren de duiveltjes er!!!
Dus ja op naar ronde 4 !!
Nu een cyclus van 27 dagen,heb eens berekend,als ik dus de volgende ronde zwanger ben zou ik 1 december uitgerekend zijn,verjaar 3 december,ligt wel zo kort op elkaar he.
Ga deze maand ovulatietesten gebruiken denk ik,hoe is het met jullie?

Liefs orchi

Terug
Bovenaan