Vraagje over cyclus

Heee dames!!!!!

Ja het begint eindelijk ergens op te lijken! hihihi mijn eerste echo is 4 maart! wel savonds want mijn vriend heeft de eerste week van de maand het altijd hartstikke druk, gelukkig konden ze savonds!

Ik ga helemaal niemand dingen aanpraten, maar ik heb een week voor mijn ongestelheid 2 druppels bloed verloren en daarna was ik hartstikke ziek. heb echt 2 dagen weinig gegeten en was ontzettend warm. Daarna bleek dus dat ik zwanger was, en omdat we best wel lang gewacht hebben met testen, omdat ik zeker niet teleurgesteld wou worden door mijn eigen lichaam, was ik al weer dikke 5 weken zwanger. Ik ben ook nog steeds van menig dat testen voor je ongi geen zin heeft, omdat maar 20 % van die zwangerschappen doorzet. Je bent hartstikke blij als je een paar dagen voor je ongi gaat testen en je blijkt zwanger te zijn, des te groter je teleurstelling als je toch nog ongesteld wodt.   zo denk ik er immers over. het is niet dat het zo geschreven staat.

Heel veel succes de komende dagen!

X

Hoi hoi,

Hahaha toch getest ... daarom haal ik geen testen in huis voor dat ik ongi zou moeten zijn dan is verleiding minder groot.
Ik kwam wel langs de kruitvat vanochtend en wou wel naar binnen gaan maar ben er lekker voorbij gegaan. :) was zo trots hihi.
Ik heb alleen het grote vermoeden dat me ongi eraan zit te komen pukkeltjes en kramp bij me baarmoeder ... :S
Potjeongeduld jij zei dat je ook bepaalde klachten had maar nu ben ik toch even benieuwd of je ook ongesteltheidsklachten had..? niet dat dat een gerantie is voor mij natuurlijk maar ben even benieuwd dat ik en misschien orchi ook niet helemaal bij de pakken neer gaan zitten en nog een klein beetje hoop kunnen hebben.

Fijne dag veder,

Liefs babygirl.

Hey meisjes!!

Ja ik weet het,zou een klets op mijn billen verdienen he door weeral eens een test te doen:)

Ga nu maar gewoon afwachten,heb er niet zoveel hoop meer in,maar dan denk ik,ooit komt het wel eens he,mijn vriend zegt soms,stel je voor dat het aan mij ligt en dit en dat,maar denk dat niet hoor,denk dat we gewoon nog geen geluk hebben gehad.

Had eerst echt hoop omdat ik de eerste twee maanden zo heb afgezien en nu niks dus dacht oke het zal wel zo zijn maar we kunnen niet anders dan afwachten he.

Bij ons is babyboom terug op de tv,elke woensdag op vtm,dan heb ik het wel wat moeilijk als ik dat zie maar toch zie je er naar he:)
Nu is het elke dag om tien uur smorgens de herhalingen van vroeger op vijf tv en daar kijk ik ook altijd naar,is zo leuk om naar te kijken.
Kijk ook elke donderdag op vitaya naar saving baby's,is een programma over prematuurtjes die geboren worden,als ik het zie denk ik altijd aan de tijd dat dyenthé juist geboren was,brengt wel zo wat herinneringen op en daardoor zie ik dan hoe snel het wel gaat.
Ze stapt nu vrolijk ons huisje rond,is zo schattig om te zien :)

Voor de rest hier nog geen verandering:)

Alleen het wachten dat nog steeds zooo lang duurd haha

Liefs orchi

Hoi hoi,

Hahaha ja is niet goed dat je al getest hebt.
Ik weet niet meer wat ik moet denken wordt er een beetje gek van af en toe heb ik steekje bij me baarmoeder en dan heb ik echt zo iets van ja hoor het is niet raak en dan weer misselijk en dan heb ik zo iets van ja misschien toch wel.
Ik had na me eisprong echt een goed gevoel van deze maand waarom weet ik  niet weet wel dat ik dat vorige maand niet had.
Ohhh ik heb ook iets gedaan wat helemaal niet goed was.... ben een babywinkel in geweest ohh wat lief en intersant allemaal maar weet wel dat je bepaalde dingen beter op internet kan bestellen goedkoper.
Soms vind me vriend het leuk om te horen en soms ook niet best verwarrend is dat heb je daar ook last van?? maar als ik ongi ben troost ie me wel omdat ie weet dat ik me dan ff klote voel.
Heb jij eigenlijk ook hyves???
En heb je nog veel spullen van de eerste over zal wel makkelijk zijn dan wel een hele mooie aparte naam hebt die kleine hoe oud is ze??

Liefs babygirl.

hihihi

Zoals ik al zei ben ik een dikke week van te voren best ziek geweest, ik had hartstikke buikpijn... had er een kruik bij nodig, kon af en toe niet normaal zitten. daarnaast had ik ook best last van pukkels.... ik heb natuurlijk niet veel ongesteldheden zonder de pil gehad dus ik wist ook niet of het normaal was. Ik heb namelijk maar 2 ongesteldheden gehad zoder de pil.

X

@babygirl:

Ja heb alles nog van mijn vorige he dus is wel intressant,en eigenlijk echt veel,ik weet nog als ik juist wist dat ik zwanger was ben ik een buggy gaan kopen,een pericles,alles op en aan en zak bij en zo en heeft me iets minder als 1000 euro gekost,nu gebruik ik die toch bijna niet zeker:)
Als ik 20 weken was werd de babykamer al geleverd en heb ik die alleen in elkaar gezet,een week later was die al overvol met kleertjes:)
Ik kon mij dat niet laten:) dus je ziet het is niet abnormaal he:)
Ik weet niet of het zo is in Nederland maar in belgie kan je een geboortelijst aanleggen dat de mensen daar iets van kunnen kopen,ik kon dit niet meer doen want had alles zelf al gekocht,dom he:)
Mijn dochtertje is ondertussen 17 maand en stapt eindelijk,is leuk hoor,zegt nu ook al redelijk wat woordjes,is echt een schatje hoor:)
Kan veel gebruiken van haar maar stel dat het deze keer een jongen is ja dan moet ik ook alles weer nieuw kopen he.
Ik had gisteren wat steken aan mijn linker eierstok,was echt lastig,weet niet wat dit wilt zeggen hoor,wss is het deze maand toch weer niks,we zien wel.
En bedoelde je dat je vriend soms  wisselvallig is over de babyuitzet of over het zwanger zijn.
Die van mij moet hier heel veel verdragen hoor,ik praat over niks anders.
Hij wist daar allemaal niks vanaf over het zwanger zijn en ondertussen is hij al een pro:)
Ik heb tot hier toe altijd positief gedacht over deze ronde en hij was altijd bang van,pfff stel dat het niet lukt en ik wil het zo graag.
Maar ja we kunnen niet anders doen als geduld hebben he.
Voor mij nog 3 dagen tot mijn NOD,ben benieuwd.
Liefs orchi

@potje ongeduld:

Ja dat had ik de eerste twee keren ook,en ik had geen kruik:)
Waren we maar opgekomen om een flesje van dyenthé te vullen met water en op te warmen en heb ik dat maar gebruikt haha:)
Dan was jij in ronde 3 zwanger?
Wou dat het hier ook zo was.
Dyenthé haar meter heeft een dochtertje van iets jonger als de mijne en is nu ook terug zwanger,we waren bij onze eerste ook samen zwanger,ik iets verder als haar.
Zij is nu ook in ronde 3 zwanger geraakt dus ik hoop ik ook,dan schelen de kindjes weer niet veel en was echt leuk.
Al de kleertjes van mijn dochter gaan naar daar,ze gebruikt ze en als ze te klein zijn komen ze terug.
Ik heb haar al gezegd,zie maar da je nu een jongen hebt,en als ik dan ook een jongen heb kunnen de kleertjes eens naar mij komen haha.
Zou eigenlijk nu wel graag een jongen hebben,alle voor mij maakt het eigenlijk niet uit want met een meisje zou ik even gelukkig zijn hoor.
Bij dyenthé wist ik gewoon dat het een meisje ging zijn,van in begin,raar he.
En eerdat ze het prijs gaf op de echo was pas met 26 weken,ze draaide haar altijd om:)
Ik weet nog toen de gyn zei,het is een meisje dat ik riep,IK WIST HET !!!   :)
Hopelijk kunnen we hier binnenkort allemaal praten en zagen over onze zwangerschapskwaaltjes :)

Liefs orchi

Hoi hoi,

Me vriend die vind het soms niet echt leuk om alles over baby's te moeten horen dan heb ik een aanval dat het hem een beetje te veel wordt.
Maar veder vind hij het wel erg leuk hoor.
Ik denk dat ik niet veel hoef te kopen voor de baby tegen de tijd want zal ook veel krijgen, maar wil toch behoorlijk veel dingen zelf bepalen wat ik krijg of nodig heb.
Wij zitten nu ook nog even in een spannende tijd want misschien binnen nu en 2 maanden ook verhuizen.

Veder eventjes over de klachtjes hier ... op wat steken in me buik (gisterenavond heel erg) gaat het nog wel op de puistjes na geen ongi klachten ... ik weet het niet meer vind het erg moeilijk.
@ Potjeongeduld ... dit geeft toch nog wel een klein beetje hoop ;-)
Hoe gaat het veder met jou... en met de kleine?

Zo ik ga even hier bezig.
Liefs babygirl.

Terug
Bovenaan