Vraagje over cyclus

Tgoh amai,al negen weken,dat begint he:)
Nu kan het leuke gaan beginnen,die onzekerheid dat stilletjes verdwijnt,dan uitkijken naar de kickjes van ja babytje,dan het geslacht:)
Wou dat ik daar ook al was hihi
Hier nog altijd hetzelfde,soms pijnlijke tepels maar is eigenlijk met vlagen,vandaag mijn temperatuur gemeten en die was 37.5 wat heel hoog is voor mij want ik heb normaal mar 36.5
Heb geen koorts of ben niet ziek en de eisprong is zeker al door,ik had gelezen dat je temp hoog is na de ei en als dat hij na enkele dagen weer zakt en als hij hoog blijft dat je zwanger kan zijn,dus wie weet,amai als dat waar zou zijn,dan is er hoop he.
Maar ga er niet te hard op hopen want anders is de teleurstelling weer zo groot he:)
Liefs orchi

Hoi hoi,

Zo wat een rot begin van de ochtend.... pfff.
Ik hoor pas volgende week tussen de 24ste en 26ste me ongi te krijgen.
En nu vanochtend wat strepen bruinigbloed en met afvegen ook.
Vorige maand begon me ongi ook zo 2 dagen te vroeg maar dit is wel erg vroeg.
Hoop dus ook niet dat het doorzet ... vanochtend gelijk een test erbij gedaan omdat ik echt zo gevoel heb dat ik wel zwanger ben... nu weet ik het niet meer.... maar die was natuurlijk negatief.
Ohh wat voel ik klote nu bah.

Sorry van het ego berichtje heb ook niet echt na het verhaal hiervoor gekeken zal als nog even doen maar moest dit even kwijt.

Liefs babygirl.

Zo vervolg op het brichtje.

Potjeongeduld... volgens mij gaat het dan snel als je eenmaal zanger bent.
Waarneer heb je je eerste echo???
Lijkt me erg spannend.

Orchi....volgens mij kan je met je temp er niet veel uit houden ik was gisteren wel erg warm (niet gemeten) en das nu weg ... misschien dat ik wel ziek wordt kan natuurlijk ook :S
Hoop voor je dat het raak is.

Liefs babygirl.

Hey,

Had je je dan misrekend?Zou wel spijtig zijn als ze doorzetten he,hoop het voor jou van niet hoor.
Je word er echt gek van he om de lange duur!!
Hier ook nog niks veranderd hoor,zelfs geen ongi pijntjes of zo,denk dat ik zaterdag al eens ga testen,moet er wel halen straks want ze zijn alweer op:)
Ik heb het vorige keer ook gehad donderdag een paar drupjes maar vrijdag dan toch doorgekomen:-(
Hopelijk zet het bij jou niet door!!!
En hoe voel je je ondertussen?
Liefs orchi

Hey hey,

Ik voelde me gisteren zwaar klote erge hoofdpijn en steken in buik.
Maar normaal heb ik dat niet als ik ongi moet worden ... dus hoop nog steeds dat het innestelingbloed ofzo wat een beetje vestoten wordt.

Ik ga als ik niet ongi wordt ook niet eerder testen.
En nee had me niet misrekendklopt precies heb me eisprong ook gevoeld op de goede datum enzo.

Hoe is het met jou veder dan?

Liefs babygirl.

Hey,

Maar zei je niet dat je pas ergens de 26 ste ongesteld moest worden in plaats van de 23ste?
Of dacht ik dat weer:)
Ja hoop echt voor jou dat het raak is,maar we zijn alweer een dag verder en je hebt geen last meer van bloedverlies ondertussen dus er is nog hoop he!!

Hier met mij alles oke,nog wat pijne borsten,nu weer erger en nu sinds ik tien minuutjes zit percies wat last in mijn buik,maar niet hard hoor,met momenten.

Weet je wat ik ook heb,percies of ik voel een babytje stampen,dit kan niet hoor maar weet hoe het voelt van mijn eerste en eens je weet hoe je dat voelt,dan voel je dat na je zwangerschap ook heel soms is,zo'n plopje,maar dat zijn je darmen die werken.
Maar moet wel zeggen dat ik het nu redelijk veel heb,en heb al eens gelezen dat als je zwanger bent je darmen veel werken dus wie weet.

Maar je wilt het zo graag he dat je na lange duur vanalles begint te voelen:)
alle ik toch:)

Nog een paar dagen geduld he wij,pffff duurd zo lang,morgen nog vier te gaan:)
Heb vandaag testjes gaan kopen int kruidvat,gebruik die altijd,bij men eerste een predictor maar dan was ik tien weken ver dus die kleurde direct een dik vet bolletje maar die van t kruidvat zijn naar het schijnt heel gevoelig dus nemen we die maar he.
Is ook maar 5 euro voor twee testjes,al een geluk want die dat hier nu liggen is in totaal nummer tien,zou anders een duur zaak geworden zijn haha.

Liefs orchi

Hoi hoi,

Ja sorry ik verwacht me nod op de 23/24ste ik zei vorige keer de 26ste erbij,
maar ik dacht het dan 28 dagen was maar dan is het allang...rekenfoutje.

En heb gelukkig veder geen bloedverlies gehad gelukkig wel elke keer het idee
maar dan is het vocht en slijm (sorry niet echt smakkelijk).
En vervelend die pijn je borsten daar heb ik veder gelukkig niet veel last van alleen
als ik me bh uitdoe.
Oh dat lijkt me raar omdat te voelen en zeker omdat je het al een keer gevoeld hebt.
Ik heb wel knorrende darmen maar wist niet dat dat er ook te maken had.
En ja je hebt helmaal gelijk dat je soms ook dingen gaat voelen omdat je dat graag wilt,
gek eigenlijk dat je lichaam je zo in de maling kan nemen.

En we gaan geduld hebben ik ga pas zaterdag testen halen of zelfs misschien maandag pas.
Moet ik wel langer wachten maar stel dat de duiveltjes dan ineens komen heb ik die testen liggen:S vind ik ook niet zo fijn.
En had ook het idee om die te halen alleen heb ik gelezen op forums dat ie niet helemaal betrouwbaar is.

Zo dit was het even als je dit vanavond nog leest een fijne avond... en anders een fijne dag hihi.

Liefs babygirl.

Hey,

Ah dan ben je toch nog ongeveer samen met mij :)

Ik heb vanmorgen toch maar weer getest!!
Negatief natuurlijk,haha ben er al aan gewoon,was ook weer veel te vroeg maar dacht van wrm niet he:)

Ga nu pas maandag of dinsdag testen denk ik,moest ik nog niet ongi zijn tegen dan natuurlijk.
Begin weer een beetje de hoop te verliezen dat het in deze ronde toch niet geluk is.
Maar ja we zien wel he:)
Voor de rest hier geen klachten meer,en hoe zit het daar?
Liefs orchi

Terug
Bovenaan